Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

na jaren weer een moestuin begonnen. vroeger had ik er een achterthuis, maar dat is allemaal gazon geworden in de loop der jaren en ik had geen tijd meer voor de moestuin. in april 2012 kwam ik in aanmerking voor een tuin op een volkstuincomplex nadat ik een jaar ingeschreven stond .ik heb er maar meteen een mooi huisje opgezet. afgelopen jaar weer volop geoogst en geweckt. heerlijk. en mijn handen jeuken nu alweer. andere hobby,s zijn wandelen, fietsen, en alles wat met natuur te maken heeft. foto,s komen misschien nog een keer. ben niet echt handig met de pc. (ik zit liever met mijn handen in de grond). zal mijn dochter eens vragen . gr allemaal.

loxia

Geplaatst:

Welkom hoor. We zitten allemaal het liefst met de handen in de grond hoor, maar een pc is geen eng ding, en fotos zetten is echt een fluitje van een cent. Laat je verrassen door je dochter !

• 2 weeks later...
Geplaatst:

zoals ik enige tijd geleden al beloofd heb komen hier de foto,s. ik ben pas sinds kort op dit forum, nadat ik ( opnieuw) een moestuin heb. de vorige had ik thuis nu heb ik er een op een volkstuincomplex sinds april 2013. ik heb 13 jaar zonder gezeten en ben blij dat ik er weer een heb aangezien ik op dat moment werkloos was. ik had volop tijd en heb er meteen maar een mooi huisje op gezet, en ook een serre/broeikas aangebouwd met allemaal tweedehands materiaal. zo is het bijna helemaal gebouwd van oude hardhouten schutingen en gratis balken en spulletjes via marktplaats. het is nu bijne klaar. ik wil de tuindeuren nog groen verven. nu 2014 heb ik weer een tuin en een baan! een met wisselende tijden zodat ik ook regelmatig overdag tijd heb om naar mijn tuin te gaan. over een paar weken ga ik al maar vast tuinbonen en peulen voorzaaien in mijn kas. ik heb er al veel zin in! groetjes allemaal en ieder een fijn moestuinseizoen toegewenst.

gr. loxia

IMG264277351390733135.JPG

IMG264492461390733153.JPGIMG264580341390733167.JPG

Geplaatst:

Zo ! Dat is een mooie tuin zeg !

Hebben álle tuinjes bij jullie zulke mooie afscheidingen ? Netjes hoor.

Voor zelfbouw een wel erg lekker huisje he ? Je kweekt daar dingen in voor ? Werkt dat een beetje ?

Geplaatst:

Hallo bit,

Ik heb mijn tuin zelf afgebakend met restanten van hekwerk. Ik mocht dit bij een bedrijf uit de agvalcontainer halen. Of het voorkiemen bevalt in deze kas/serre moet zich nog uitwijzen. Denk het wel. Het dak is van lichtdoorlatende golfplaten. In de linkerzijde zit een groot raam van 1'50 x 2'50 mrt. Met thermopaneglas. En aan de voorkant de twee tuindeuren met glas. Zal warm en licht genoeg zijn

Geplaatst:

Hallo bit,

Ik heb mijn tuin zelf afgebakend met restanten van hekwerk. Ik mocht dit bij een bedrijf uit de agvalcontainer halen. Of het voorkiemen bevalt in deze kas/serre moet zich nog uitwijzen. Denk het wel. Het dak is van lichtdoorlatende golfplaten. In de linkerzijde zit een groot raam van 1'50 x 2'50 mrt. Met thermopaneglas. En aan de voorkant de twee tuindeuren met glas. Zal warm en licht genoeg zijn

Geplaatst:

Dat ziet er echt goed uit, jij hebt duidelijk 2 rechter handen.

Heel veel plezier in je tuin

~ Waarom zou je kinderen wonderen gaan uitleggen terwijl je ze ook een tuin kunt laten aanleggen. ~

Geplaatst:

Joh, Loxia, heb je dat zelf gemaakt?? wow!

Heel veel plezier in je tuin, met je baan en op het forum! Oh ja, bijna vergeten: welkom!

Marijke.

Door een klein beetje zon kun je veel regen vergeten.

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...