Cupcakeje Geplaatst: 31 januari 2014 Geplaatst: 31 januari 2014 Hallo! Ik kom net thuis en er zit een briefje van de postbode in de bus: uw brievenbus voldoet niet aan de standaardeisen van het formaat waardoor deze post niet bezorgd kan worden, we proberen het binnen enkele dagen opnieuw.... Hij is in ieder geval tot de deur gekomen, aangenomen dat het het doosje is iig...Helaas moet ik morgen werken dus ik hoop dat hij dan zaterdag wordt bezorgd! Dan ga ik naast de deur liggen, spannend! ja dat was het zadendoosjes wat eerder kwijt was geraakt. ik heb ze gewoon in een grote brievenbus doos gedaan. dus zou gewoon door de brievenbus in de deur moeten passen. wij hebben ook een brievenbus aan de muur en daar past hij inderdaad niet door heen bij ons geven ze hem eigenlijk altijd af bij de buren anders. tot vervelens aan toe want als de buurman er niet is brengen ze hem gewoon ergens naar iemand aan de overkant van de straat.. daar wordt ik dus ook weer niet blij van Quote
SuusP Geplaatst: 31 januari 2014 Auteur Geplaatst: 31 januari 2014 Jenneke, ik stuur je even een PB met de adresgegevens van Monika dan kun je de envelop ook naar haar opsturen. Quote Begonnen met moestuinieren en zaadjes te ruil? Doe mee met de zadenenvelop NL 2017
simke Geplaatst: 31 januari 2014 Geplaatst: 31 januari 2014 was het geen doosje dan? Zaden envlop C is een doosje die in een A4 envlop past. Of je kan er pakpapier opdoen voor de verzending. Quote
SuusP Geplaatst: 31 januari 2014 Auteur Geplaatst: 31 januari 2014 Zolang het doosje maar niet groter is dan 38 x 26,5 x 3,2 cm, dan komt het goed Quote Begonnen met moestuinieren en zaadjes te ruil? Doe mee met de zadenenvelop NL 2017
loes Geplaatst: 31 januari 2014 Geplaatst: 31 januari 2014 was het geen doosje dan? Zaden envlop C is een doosje die in een A4 envlop past. Of je kan er pakpapier opdoen voor de verzending. ah op die manier. omdat er werd gesproken over een kapotte envelop.een doosje in een envelop is dubbele bescherming jammer van de brievenbussen die niet groot genoeg zijn. misschien een briefje op de deur dat het bij de buren afgeleverd mag worden? in overleg met de buren natuurlijk. Quote
Limoen Geplaatst: 1 februari 2014 Geplaatst: 1 februari 2014 Er is wel andere post bezorgd maar geen doosje voor niets de hele dag thuis gebleven. Ik rende net blij naar de deur toen de bel ging maar het was iemand van de kankerbestrijding.Ik hoop dat hij dan dinsdag komt (maandag geen post toch?) Quote
SuusP Geplaatst: 1 februari 2014 Auteur Geplaatst: 1 februari 2014 Maandag geen post idd Hopelijk dan dinsdag meer geluk, wel lullig als je daarvoor inderdaad thuis was gebleven. Edit: Gaby, is ie bij jou al binnen? En bij Jenneke? Quote Begonnen met moestuinieren en zaadjes te ruil? Doe mee met de zadenenvelop NL 2017
GabyvG Geplaatst: 2 februari 2014 Geplaatst: 2 februari 2014 Gisteren heb ik envelop A ontvangen. Wat een boel zaden zaten erin. Ik heb e gisteravond meteen bekeken en aangevuld. Morgen zal ik hem op de post doen voor Cupcakeje. Quote
Cupcakeje Geplaatst: 2 februari 2014 Geplaatst: 2 februari 2014 ow spannend ! dan gaan we alvast weer voor de brievenbus liggen kon het niet laten en heb van de week nog wat zaadjes gekocht, Dus een deel kan mee in de envelop voor de volgende:) ga vandaag alvast mijn plastic tunnels bouwen in de moestuin wat is het toch mooi weer Quote
GabyvG Geplaatst: 3 februari 2014 Geplaatst: 3 februari 2014 Hij is verstuurd!Veel plezier met uitzoeken. Quote
Goliath Geplaatst: 3 februari 2014 Geplaatst: 3 februari 2014 (aangepast) Zaden'envelop' B is inmiddels ook weer onderweg, naar MHeikamp. Er zaten zeker leuke zaden in het doosje, en ik heb er nog wat aan toe weten te voegen 3 februari 2014 aangepast door Gast Quote
Connie Geplaatst: 3 februari 2014 Geplaatst: 3 februari 2014 De enveloppen gaan lekker Quote Je zou maar een èèndags vlieg zijn en je dag niet hebben.....
SuusP Geplaatst: 3 februari 2014 Auteur Geplaatst: 3 februari 2014 Ja we zijn al zo'n beetje op de helft, dus nog ruim de tijd om alle drie de Enveloppen te zien voor april in dit tempo Quote Begonnen met moestuinieren en zaadjes te ruil? Doe mee met de zadenenvelop NL 2017
Mheikamp Geplaatst: 3 februari 2014 Geplaatst: 3 februari 2014 Spannend, gaat inderdaad lekker vlug. Ik heb al het een en ander uitgezocht wat ik erin kan stoppen. Mits het er natuurlijk al niet in zit. Laat het voorjaar maar komen, heb er echt zin in. Quote
Jenneke Geplaatst: 3 februari 2014 Geplaatst: 3 februari 2014 Zadenenvelop C is zojuist op de bus gegaan naar Monika. 'k Heb hem extra goed ingepakt dus als hij nou nog "open gaat" weet ik het ook niet meer. Monika leg maar vast een mes of schaar klaar want die ga je echt wel nodig hebben Er zaten leuke dingen in en heb met plezier het één en ander uitgezocht en ik denk dat ik er ook weer wat leuke dingen bijgedaan heb. 't kostte in ieder geval moeite om alles er in te puzzelen Quote
SuusP Geplaatst: 3 februari 2014 Auteur Geplaatst: 3 februari 2014 Mooi mooi! Quote Begonnen met moestuinieren en zaadjes te ruil? Doe mee met de zadenenvelop NL 2017
Bobjan10 Geplaatst: 3 februari 2014 Geplaatst: 3 februari 2014 Het tempo zit er inderdaad goed in! Leuk Quote "Een onkruid is een plant die elke overlevingsstrategie beheerst, behalve die van het groeien in rijen." http://www.moestuinforum.nl/blog/Bobjan10/
Monika Geplaatst: 3 februari 2014 Geplaatst: 3 februari 2014 Oh super Jenneke ! Dat wordt morgen naar huis toe racen Ik heb gisteren al van alles uitgezocht, dus denk dat er iets van 20 zakjes bij zullen komen Ik zal wel even wachten met versturen tot ik de envelop van de vorige ronde binnen heb en ze dan samenvoegen. Is het al morgen? Kan niet wachten! Quote
beertjerinke Geplaatst: 3 februari 2014 Geplaatst: 3 februari 2014 Zaden'envelop' B is inmiddels ook weer onderweg, naar MHeikamp. Er zaten zeker leuke zaden in het doosje, en ik heb er nog wat aan toe weten te voegen ik stond toch na jou of gaat het niet op volgorde?Of ben ik gewoon overgeslagen Quote een beginner moet toch ergens beginnen en door jullie lukt het ook
SuusP Geplaatst: 3 februari 2014 Auteur Geplaatst: 3 februari 2014 (aangepast) He inderdaad! Goliath had de envelop naar Beertjerinke moeten sturen (zie pag. 1). Nou ja, verstuurd is verstuurd, natuurlijk. Manon, ik PM je even haar gegevens zodat jij alsnog de envelop naar Beertjerinke kunt sturen als ie bij jou is geweest. Edit: om ultieme verwarring te voorkomen heb ik Mheikamp en Beertjerinke even omgewisseld in de lijst. 3 februari 2014 aangepast door Gast Quote Begonnen met moestuinieren en zaadjes te ruil? Doe mee met de zadenenvelop NL 2017
beertjerinke Geplaatst: 3 februari 2014 Geplaatst: 3 februari 2014 Geeft niets hoormaar zat me al lekker te maken morgen op de bank met een bakje thee zaden neuzen komt vast goed ik heb er alle vertrouwen in Quote een beginner moet toch ergens beginnen en door jullie lukt het ook
Goliath Geplaatst: 3 februari 2014 Geplaatst: 3 februari 2014 De envelop is inderdaad naar Mheikamp, dat adres had ik immers doorgekregen van Connie Ik had verder niet gekeken naar de volgorde, er vanuit gaande dat mij het juiste adres werd doorgegeven. Quote
beertjerinke Geplaatst: 4 februari 2014 Geplaatst: 4 februari 2014 Geeft niets ik blijf gewoon wachten komt allemaal goed Quote een beginner moet toch ergens beginnen en door jullie lukt het ook
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.