Mheikamp Geplaatst: 14 april 2014 Geplaatst: 14 april 2014 Haha geeft niks, hoe langer het duurt des te leuker als ie aankomt. Quote
Fluitjeskruid Geplaatst: 14 april 2014 Geplaatst: 14 april 2014 Spannend!! Gaat opschieten. Quote Ik werk hard aan het groen kleuren van mijn vingers, tips zijn altijd welkom
Almond Geplaatst: 15 april 2014 Geplaatst: 15 april 2014 Ehhh de zadenenveloppe ie zojuist gearriveerd maar hij werd gebracht door de pakkettenman Heeft tntpost dat nu zelf ervan gemaakt? Quote "Gardening is a craft, it's learned by doing; if you don't do it, you'll never learn it"
Jeanine1967 Geplaatst: 15 april 2014 Geplaatst: 15 april 2014 was bij mij ook, terwijl hij wel door de brievenbus past. Maar je betaalt niet voor een pakje. Ze noemen het geloof ik een brievenbuspakje, je krijgt ook een code mee, waarop je kunt kijken of het pakje/de envelop aangekomen is. Maar fijn dat ie er is! Quote
Almond Geplaatst: 15 april 2014 Geplaatst: 15 april 2014 Heb het opgezocht Jeanine blijkbaar nieuw bij de post, ik kende het nog niet Maar de enveloppe is uitgezocht en aangevuld met zaad en zipzakjes en gaat morgen op de post richting Fluitjeskruid Quote "Gardening is a craft, it's learned by doing; if you don't do it, you'll never learn it"
Fluitjeskruid Geplaatst: 16 april 2014 Geplaatst: 16 april 2014 Heel leuk Almond!! Ik kan niet wachten en doe hem uiterlijk zondagavond weer op de post naar de volgende. Quote Ik werk hard aan het groen kleuren van mijn vingers, tips zijn altijd welkom
Jenneke Geplaatst: 16 april 2014 Geplaatst: 16 april 2014 Zadenenvelop A is onderweg naar Monica. Hij is om 13.00 uur op de bus gegaan Quote
beertjerinke Geplaatst: 16 april 2014 Geplaatst: 16 april 2014 Kan kloppen hij lag in mijn brievebus heb een foutjr gemaakt   heb mijn eigen adres op de voorkant geplakt  en die van de volgende mheikamp op de achterkant stom  gaat vanavond nog op de bus en nu goed Quote een beginner moet toch ergens beginnen en door jullie lukt het ook
Mheikamp Geplaatst: 16 april 2014 Geplaatst: 16 april 2014 ik dacht al de postbode heeft zeker weer vakantie.. Haha, vindt het wel een goeie! Ik wacht (on)geduldig af.. Quote
beertjerinke Geplaatst: 16 april 2014 Geplaatst: 16 april 2014 Nou ik vind er niets aan  hoe dom kun je zijn  hij is weer onderweg Quote een beginner moet toch ergens beginnen en door jullie lukt het ook
Mheikamp Geplaatst: 17 april 2014 Geplaatst: 17 april 2014 Des te leuker als hij straks echt komt Quote
Fluitjeskruid Geplaatst: 17 april 2014 Geplaatst: 17 april 2014 Ik heb de zadenenvelop goed ontvangen, waarvoor dank!! Heb al even gauw gekeken, wat veel! Leuk!Heb gelukkig zelf ook wel wat aan te vullen welke er nog niet inzitten. Quote Ik werk hard aan het groen kleuren van mijn vingers, tips zijn altijd welkom
Mheikamp Geplaatst: 17 april 2014 Geplaatst: 17 april 2014 Hier heeft de postbodemij overgeslagen, hopenlijk morgen meer geluk Quote
Monika Geplaatst: 17 april 2014 Geplaatst: 17 april 2014 De envelop is binnen Straks lekker zitten en uitpluizen, morgen weer op de bus. Quote
Almond Geplaatst: 17 april 2014 Geplaatst: 17 april 2014 Gelukkig Fluitjeskruid ik vond hem ook superleuk en heb er wat van estemy en kleine pimpernel uit gehaald.Van wie kwam de pimpernel eigenlijk? Of is dat een raadsel? Trouwens, fluitjeskruid, jij hoeft hem toch nog niet direct door te sturen? Aangezien jij de laatste van de groep bent? Quote "Gardening is a craft, it's learned by doing; if you don't do it, you'll never learn it"
Kim Geplaatst: 17 april 2014 Geplaatst: 17 april 2014 Van iemand die die pimpernel zelf wel een heel leuk plantje vond om uit te proberen . Ze staan hier al boven . (veel plezier ermee alvast!) Quote
Almond Geplaatst: 17 april 2014 Geplaatst: 17 april 2014 Tof! ik wil hem dit seizoen zaaien dus dat komt vast goed. Quote "Gardening is a craft, it's learned by doing; if you don't do it, you'll never learn it"
SuusP Geplaatst: 18 april 2014 Auteur Geplaatst: 18 april 2014 Wat vinden jullie ervan dat Dabar deze ronde nog mee doet, achter Fluitjeskruid? Groep a ligt zó ver voor op de andere groepen dat het wel lukt om dit te doen voor de andere enveloppen op hun eindbestemming zijn.Tenzij ik wild protest ontvang stuur ik Fluitjeskruid dan Dabars gegevens. Dabar, laat ook even weten of dat je goed uitkomt! Quote Begonnen met moestuinieren en zaadjes te ruil? Doe mee met de zadenenvelop NL 2017
Estemy Geplaatst: 18 april 2014 Geplaatst: 18 april 2014 Super, dan krijgt groep C wat extra tijd in de race (Die we altijd verloren, want we zijn altijd laatste die met hun envelop klaar zijn hahaa)! Quote Sorry voor taalfoutjes, ik ben niet Nederlands =)Mijn blog: http://www.moestuinforum.nl/blog/Estemy
Fluitjeskruid Geplaatst: 18 april 2014 Geplaatst: 18 april 2014 Ik kan de envelop zondag weer op de post hebben naar Dabar. Wellicht vanavond al, als ik het red voor 18:00 uur ivm werk. Quote Ik werk hard aan het groen kleuren van mijn vingers, tips zijn altijd welkom
Mheikamp Geplaatst: 18 april 2014 Geplaatst: 18 april 2014 Vandaag een kaartje door de brievenbus Was niet thuis, zaadjes paste niet door de brievenbus ws. Wordt nu morgen weer aangeboden ( ben de hele dag niet thuis) nu brengen ze hem naar het postkantoor waar ik hem dinsdag pas kan halen thumbdown: nog even geduld dus Fijne pasen allemaal. Quote
Connie Geplaatst: 18 april 2014 Geplaatst: 18 april 2014 Kan je het pakketje niet bij je buren af laten geven?Hier gebeurt dat standaard al als er iemand niet open doet. Quote Je zou maar een èèndags vlieg zijn en je dag niet hebben.....
beertjerinke Geplaatst: 18 april 2014 Geplaatst: 18 april 2014 Dat is jammer Paste bij mij wel heb de doos niet vervangennog ff geduld dus Quote een beginner moet toch ergens beginnen en door jullie lukt het ook
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.