SuusP Geplaatst: 16 oktober 2014 Auteur Geplaatst: 16 oktober 2014 Even een update: Dabar geeft aan dat de envelop sinds dinsdag bij haar is, maar dat ze geen tijd heeft om deze voor zaterdag bij Connie af te leveren. Connie, neem jij even contact met haar op om iets af te spreken? De envelop zal dus snel zijn weg vervolgen Quote Begonnen met moestuinieren en zaadjes te ruil? Doe mee met de zadenenvelop NL 2017
Jenneke Geplaatst: 16 oktober 2014 Geplaatst: 16 oktober 2014 Gelukkig maar, ik was even bang dat de envelop gekaapt was Toch vind ik het niet netjes dat mensen denken dat kopiëren van foto's en stukken tekst zonder bronvermelding heel gewoon is. Wettelijk gezien zal het allemaal wel legaal zijn hoor, maar er bestaat ook nog zoiets als gewoon fatsoen. Maar inderdaad Suus we zullen het maar als kompliment opvatten Quote
Connie Geplaatst: 16 oktober 2014 Geplaatst: 16 oktober 2014 Oke, rare zaak....ik vond het al zo raar dat Angela melde dat ze envelop c op fb tegen kwam .Nu heb ik ook ff daar gekeken en iemand van het forum daar herkent.Ik zal haar ernaar vragen hoe of wat...Want ik vind dit even note done om onze envelop waar wij met zijn alle druk mee zijn in een andere envelop mee te laten draaien...Zodra ik een antwoord heb dan geef ik het hier aan jullie weer door.Wordt vast nog vervolgt. Quote Je zou maar een èèndags vlieg zijn en je dag niet hebben.....
Connie Geplaatst: 16 oktober 2014 Geplaatst: 16 oktober 2014 Even op de 1ste pagina kijken ,daar staat waar de envelop op dit moment is. Quote Je zou maar een èèndags vlieg zijn en je dag niet hebben.....
Erny Geplaatst: 16 oktober 2014 Geplaatst: 16 oktober 2014 Los van al de verwarring etc... Het is, lijkt mij, toch ook niet leuk als iemand de inhoud van de enveloppen fotografeert en ergens plaatst... Dan is de verrassing over de inhoud er wel af toch? Quote
simke Geplaatst: 16 oktober 2014 Geplaatst: 16 oktober 2014 Ik ben het met je eens. Maar gelukkig is de envlop bij dabar aan gekomen. Quote
SuusP Geplaatst: 18 oktober 2014 Auteur Geplaatst: 18 oktober 2014 Connie laat je t even weten of je de envelop vandaag binnen hebt. Vind t wel spannend Quote Begonnen met moestuinieren en zaadjes te ruil? Doe mee met de zadenenvelop NL 2017
Connie Geplaatst: 18 oktober 2014 Geplaatst: 18 oktober 2014 Ik heb hem inmiddels vanmorgen op mijn mat gevonden Suus .Zo op het eerste gezicht lijkt de inhoud oke Quote Je zou maar een èèndags vlieg zijn en je dag niet hebben.....
JDtje Geplaatst: 18 oktober 2014 Geplaatst: 18 oktober 2014 Ik heb nog niks ontvangen hoop snel ben zo nieuwsgierig Quote
runninggirl Geplaatst: 20 oktober 2014 Geplaatst: 20 oktober 2014 Hou ons maar op de hoogte, ik ben de volgende op de lijst na jou. Quote
Wenwolf Geplaatst: 20 oktober 2014 Geplaatst: 20 oktober 2014 Enveloppe gaat vandaag naar Minie! Quote
Jeanine1967 Geplaatst: 20 oktober 2014 Geplaatst: 20 oktober 2014 Ik zou envelop A vorige week verder versturen, maar t ging niet goed met mijn schoonmoeder en we moesten in vliegende vaart naar Eindhoven, hij gaat morgen op de bus en dat stuur ik JD de streepjescode Jeanine Quote
JDtje Geplaatst: 20 oktober 2014 Geplaatst: 20 oktober 2014 is goed bedankt voor de snelle reactie sterkte met je schoonmoeder groetjes linda en jd Quote
minie Geplaatst: 21 oktober 2014 Geplaatst: 21 oktober 2014 envelop B is vandaag bij mij aangekomen. Quote
JDtje Geplaatst: 22 oktober 2014 Geplaatst: 22 oktober 2014 nog niks ontvangen postbode is net geweest nog maar even afwachten denk ik Quote
Jenneke Geplaatst: 22 oktober 2014 Geplaatst: 22 oktober 2014 nog niks ontvangen postbode is net geweest nog maar even afwachten denk ik Heb je geen track&trace-code ontvangen van Jeanine1967 dan kun je precies zien wanneer het bezorgt wordt? Want dat was wel de afspraak. Quote
JDtje Geplaatst: 22 oktober 2014 Geplaatst: 22 oktober 2014 Nee niet gekregen een track trace code heb der een pb gestuurd nog geen reactie hoop dat alles goed is met der schoonmoeder Quote
minie Geplaatst: 22 oktober 2014 Geplaatst: 22 oktober 2014 ik heb envelop b bekeken. inhoud vond ik helaas niet zo gevarieerd. bijvoorbeeld 3x peterselie, 2x raketsla, 2x tuinkers. Vorig jaar was er meer keuze.Nog wel wat zaadjes eruit gehaald.(leuk vond ik bv dropplant, meloen, plukslamix en stokslaboon overvloed, dank aan de gevers!) Ik heb geprobeerd om er meer/andere soorten bij te doen. Morgen ga ik naar postkantoor en dan mag Enjoy! gaan snuffelen.overigens had ik ook geen trackcode gekregen voordat ik de envelop ontving. Quote
Jenneke Geplaatst: 22 oktober 2014 Geplaatst: 22 oktober 2014 overigens had ik ook geen trackcode gekregen voordat ik de envelop ontving. Hmmmmm, dit was wel de afspraak, wegbrengen of versturen met track&trace-code. Track&trace-code kost je niets extra dus kleine moeite en je kunt altijd bewijzen dat je de envelop verstuurd hebt mocht hij onverhoopt toch kwijtraken. En voor de ontvanger is het prettig als je kunt zien wanneer de envelop ongeveer komt. Dus mensen kom op hou je aan de afspraak Quote
zaaizee Geplaatst: 23 oktober 2014 Geplaatst: 23 oktober 2014 ..helemaal vergeten deze envelop in de gaten te houden, het zweet brak me uit, jeetje gelukkig op tijd - rete spannend dit Quote
Gast Geplaatst: 23 oktober 2014 Geplaatst: 23 oktober 2014 Is het een doos die gewoon door de brievenbus kan. Want dan kan je voor 3,95 een briefpakket code erbij krijgen. In plaats van 6,75 is goedkoper en zelfde systeem alleen 1 wordt bezorgt via brievenbus en ander via de deur. Quote
Jenneke Geplaatst: 23 oktober 2014 Geplaatst: 23 oktober 2014 Jessica en anderen die nog met vragen zitten. Op blz 1 in het eerste topic heeft Suus het allemaal duidelijk omschreven hoe en wat met betrekking tot het versturen of wegbrengen van het brievenbuspakket. Dus als het nog niet duidelijk is voor iedereen lees dit topic dan nog even door Quote
Jeanine1967 Geplaatst: 23 oktober 2014 Geplaatst: 23 oktober 2014 Nee niet gekregen een track trace code heb der een pb gestuurd nog geen reactie hoop dat alles goed is met der schoonmoeder Nu wel, hij is verstuurd en misschien al wel bij JD... Ik heb de barcode ook gestuurd (en verontschuldigd voor t late sturen en berichten, soms heb je van die weken..... ) Jeanine Quote
minie Geplaatst: 23 oktober 2014 Geplaatst: 23 oktober 2014 envelop B is vandaag op weg gegaan naar enjoy! barcode gestuurd in pb aan enjoy! Quote
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.