Ga naar inhoud

Featured Replies

Geplaatst:

Als jullie ze naar elkaar toe gaan brengen is het dan niet makkelijker om er 1 zaden doos van te maken?

Geplaatst:

dan maakt je het wel duur voor de mensen die de envelop niet langs kunnen brengen.

de envelop is toch juist bedoeld voor beginners?? niet te duur en wat leuke dingen om mee te starten.

er is al een zadendoos voor iedereen die al wat langer lid is (6maand lid en regelmatige activiteit )

aangepast door Gast

Geplaatst:
  • Auteur

De enveloppen zijn destijds gesplitst om een backup te hebben in geval de post iets zoek maakt of iemand besluit een eikel te zijn en alles te houden of niks terug te stoppen. Dat eerste risico gaan we verkleinen, maar die andere risico's blijven helaas omdat in principe iedereen welkom is bij deze envelop. Wat Loes zegt is ook een punt: als de boel een keer verzonden moet worden (onvermijdelijk), dan zijn de kosten minder hoog.

Overigens zouden veel mensen die hier mee doen ook terecht kunnen bij de Blije Doos. Neem daar ook eens een kijkje zou ik zeggen!

Begonnen met moestuinieren en zaadjes te ruil? Doe mee met de zadenenvelop NL 2017

Geplaatst:
  • Auteur

Hoe is het met envelop C? Al aangekomen bij Pascc?

Wenwolf, is de envelop inmiddels verstuurd en kun je me de T&T code doorsturen (PB)? Nog niks binnen namelijk...

Begonnen met moestuinieren en zaadjes te ruil? Doe mee met de zadenenvelop NL 2017

Geplaatst:

Ik wil wel mee doen indien mogelijk groet linda

Geplaatst:

Als het kan zou ik me ook aan willen sluiten! Tenminste, als het niet zo is dat je veel verschillende zaden mag pakken? Want met linda heb ik al geruild

Geplaatst:
  • Auteur

JDtje en Balto, ik zet jullie op de lijst voor oktober mits jullie me even jullie gegevens PM-en.

Balto, ik geloof niet dat ik je vraag snap Je doet liever niet mee als je veel mag ruilen? Natuurlijk mag je veel ruilen, het móét niet. Als je maar van enkele soorten zaad te ruil hebt is het ook prima. Zolang wat je uitneemt maar in verhouding staat tot wat je terug kunt stoppen. Of bedoel je iets heel anders?

Geplaatst:
Hoe is het met envelop C? Al aangekomen bij Pascc?

Wenwolf, is de envelop inmiddels verstuurd en kun je me de T&T code doorsturen (PB)? Nog niks binnen namelijk...

Oeps, vergeten te melden, maar de envelop C is in ieder geval onderweg, eerder deze week de post op gegaan, als alles goed gaat, lijkt het me dat die zo binnen moet komen.

Geplaatst:

ze bedoeld of er ook andere zaden in zitten dan de mijne want e had met mij al geruild lol maar er doen meerdere mee met de zaden envelop

dus dat moet goed komen.

heb je een pb gestuurd

groetjes linda en jd

Geplaatst:

Hihi ja kijk, als Linda de envelop krijgt en veel van die zaden daarin met die van haar ruilt, dan krijg ik een envelopje binnen met zaden die ik al heb

Geplaatst:
  • Auteur

Balto, sowieso zijn er 3 enveloppen met ieder een andere samenstelling qua zaadjes. Als jij in een andere regio woont dan Linda, dan lijkt het me sowieso al uitgesloten dat jij al "haar" zaadjes aantreft. Maar dat weet ik niet, want ik heb je gegevens niet

Geplaatst:

Ah ik had het verkeerd begrepen. Linda en ik wonen ver uit elkaar. Maar ik pas voor deze keer nog even!

Geplaatst:

@ Balto, ter aanvulling: de enveloppe is samengesteld uit heel veel verschillende soorten zaad hoor ! om je een beeld te geven quote ik deze post even:

image26661403888371.jpg

Komt goed Suus!

"Gardening is a craft, it's learned by doing; if you don't do it, you'll never learn it"

Geplaatst:

Wauw ja gaaf hoor!

Geplaatst:

Dat ziet er goed uit blij dat ik me opgegeven heb

Geplaatst:
  • Auteur

Balto, de eerstvolgende ronde is pas in oktober in ieder geval. Als je dan tóch mee wil doen, stuur me de komende maanden een keer een PM met naam, adres, telefoonnummer en emailadres. Zo niet, ook prima

Envelop A is aangekomen op zijn voorlopige eindbestemming. Ik ga eens lekker rustig neuzen, kiemen en uitsorteren.

Geplaatst:

Oktober pas! Nou dan wil ik wel mee doen met de ronde Ik stuur je mijn gegevens maar alvast.

Geplaatst:

Sorry, hij is binnen hier hoor! Een beetje late reactie maar ik had nog geen tijd gehad om de envelop door te kijken tot vandaag! Ik verstuur 'm dus ook vandaag weer!

Geplaatst:

Hoi hoi,

Blij verrast heb ik de zadendoos ontvangen! Ik denk dat Pascc vergeten is dat ik verplaatst was naar groep B

De doos ziet er prachtig gesorteerd uit. Nu ik 'm toch door mag sturen kijk ik er maar even in, zoek wat uit en zal aanvullen waar ik kan.

Wanneer ik goed gelezen heb staat er nog één iemand van groep C op de lijst.

Maandag gaat de doos weer onderweg. Daarna lijkt het overgebleven zaad mij een mooie aanvulling voor de nieuwe start in het najaar!!

De 'organisatie' in de doos ziet er echt goed uit. Gaaf!!

Geplaatst:

Oeeps sorry ik had ook geen ander adres gekregen dus had dat even niet door.. My bad!

Geplaatst:

Sorry, maar ik doe in de herfst niet meer mee. Ik heb nu al heel veel zaden gekregen en mijn tuintje is te klein om nog meer nieuwe soorten uit te proberen. Misschien volgende jaar weer.

Sorry voor taalfoutjes, ik ben niet Nederlands =)

Mijn blog: http://www.moestuinforum.nl/blog/Estemy

Geplaatst:
  • Auteur

Prima Estemy, dank voor het doorgeven!

Geplaatst:

Wil me graag aanmelden voor de herfst.

Geplaatst:

Ik geloof dat ik me ook wel aan wil melden voor de herfst (hoewel ik nog niet helemaal door heb hoe het werkt).

'One of the healthiest ways to gamble is with a spade and a packet of garden seeds.'

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic