Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:
Ik heb je een pb gestuurt lavendeltuin heb je die wel ontvangen

Ja ik kreeg nu net een mailtje binnen met een link naar bovenstaande tekst op mijn privemailadres dus ik heb in ieder geval weer een lijntje naar moestuinforum nu!

Geplaatst:

Envelop A is onderweg naar SuusP. Ik heb er een aantal dingetjes uitgehaald (joepie, wilde net komend jaar augurken proberen) en terug gedaan. Wat de envelop denk ik nog wel gebruiken kan is ook wat 'saaie' zaden, bloemkool bv. Maar voor de rest leuke zaden! Hij kan maar amper dicht.

grtjsss

Als het gras altijd groener is bij de buren, wordt het tijd je eigen tuintje water te geven.

Geplaatst:

Hmmm...envelop A is onderweg naar hier, maar volgens T&T code is de bezorgdatum onbekend. Ik hou er dus rekening mee dat hij niet voor zaterdagavond hier is Bosche kliek, het kan dus zijn dat ik de boel naar een avond volgende week moet verschuiven. Het volgende weekend zal het iig niet zijn, want dan ben ik weg met de familie.

Begonnen met moestuinieren en zaadjes te ruil? Doe mee met de zadenenvelop NL 2017

Geplaatst:

Even duimen dan maar want de doos is ook nog niet gearriveerd bij Angela! Ik kan trouwens volgende week alle avonden behalve woensdag

"Gardening is a craft, it's learned by doing; if you don't do it, you'll never learn it"

Geplaatst:

Voor mij is het geen probleem als we moeten verzetten. Ik kan alleen moeilijk op dinsdag en woensdag. Het wordt wel nog spannend zo, dat wordt flink op de 'refresh' duwen morgen

Geplaatst:

Update! De envelop is binnen . Echter de blije doos nog niet. Ik ga er maar even vanuit dat die woensdag of donderdag wel binnen is. Het lijkt me het handigst om dan in de avond af te spreken zodat we twee ruilsessies tegelijk kunnen doen.

Dus, vanavond gaat het dan (nog) niet door.

Begonnen met moestuinieren en zaadjes te ruil? Doe mee met de zadenenvelop NL 2017

Geplaatst:

Ok prima Suus. Ik hoop dat het dan donderdag of vrijdag wordt, want woensdag kan ik helaas niet. Ik heb wel mijn zaadjes vandaag al op orde gemaakt, dus dat ligt allemaal al klaar.

Geplaatst:

hier idem dito, woensdag kan ik niet, do en vr wel.

zal vanavond mijn eigen zaden eens gaan ordenen

"Gardening is a craft, it's learned by doing; if you don't do it, you'll never learn it"

Geplaatst:

Mooi, donderdag staat in de agenda! En Suus: dan hoef ik m ik hem niet naar Samantha P te brengen?

Geplaatst:

Oeioeioei die tnt toch. Envelop A heb ik opgestuurd en voor de zekerheid gekeken dat hij aangekomen was en dat was zo donderdagavond volgens de site. Maar in werkelijkheid pas zaterdag zei SuusP!!! Nou ze maken t bij tnt wel heel bont. Ik heb dit nog niet eerder meegemaakt.

Als het gras altijd groener is bij de buren, wordt het tijd je eigen tuintje water te geven.

Geplaatst:

En envlop B gaat weer op door reis. Ik ben van middag in ypenburg. Aan het einde breng ik de envlop bij Gaby.

ik heb net als in envlop C zaad groep zakken gemaakt. Ivm. Het uithalen van de zakjes had ik een gemixde zaden pret op mij tafel.

Ik heb geprobeerd de blad groente wat de vermeerderen. Dus nu meer keuze.

Veel plezier.

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...