Lavendeltuin Geplaatst: 18 november 2014 Geplaatst: 18 november 2014 Ik heb je een pb gestuurt lavendeltuin heb je die wel ontvangen Ja ik kreeg nu net een mailtje binnen met een link naar bovenstaande tekst op mijn privemailadres dus ik heb in ieder geval weer een lijntje naar moestuinforum nu! Quote
Enjoy! Geplaatst: 19 november 2014 Geplaatst: 19 november 2014 Almond fijn dat jij ook tijd beschikbaar stelt! Quote
Taartrina Geplaatst: 19 november 2014 Geplaatst: 19 november 2014 Envelop A is onderweg naar SuusP. Ik heb er een aantal dingetjes uitgehaald (joepie, wilde net komend jaar augurken proberen) en terug gedaan. Wat de envelop denk ik nog wel gebruiken kan is ook wat 'saaie' zaden, bloemkool bv. Maar voor de rest leuke zaden! Hij kan maar amper dicht. grtjsss Quote Als het gras altijd groener is bij de buren, wordt het tijd je eigen tuintje water te geven.
beertjerinke Geplaatst: 21 november 2014 Geplaatst: 21 november 2014 de enveloppe gaat vandaag naar lavendeltuin Quote een beginner moet toch ergens beginnen en door jullie lukt het ook
SuusP Geplaatst: 21 november 2014 Auteur Geplaatst: 21 november 2014 Hmmm...envelop A is onderweg naar hier, maar volgens T&T code is de bezorgdatum onbekend. Ik hou er dus rekening mee dat hij niet voor zaterdagavond hier is Bosche kliek, het kan dus zijn dat ik de boel naar een avond volgende week moet verschuiven. Het volgende weekend zal het iig niet zijn, want dan ben ik weg met de familie. Quote Begonnen met moestuinieren en zaadjes te ruil? Doe mee met de zadenenvelop NL 2017
Almond Geplaatst: 21 november 2014 Geplaatst: 21 november 2014 Even duimen dan maar want de doos is ook nog niet gearriveerd bij Angela! Ik kan trouwens volgende week alle avonden behalve woensdag Quote "Gardening is a craft, it's learned by doing; if you don't do it, you'll never learn it"
angela († maart 2025) Geplaatst: 21 november 2014 Geplaatst: 21 november 2014 Ik weet het ook niet met de doos, ik denk dat we veel geluk hebben als hij er zaterdag is maar ik verwacht het eigenlijk niet. Quote
Liekie Geplaatst: 21 november 2014 Geplaatst: 21 november 2014 Voor mij is het geen probleem als we moeten verzetten. Ik kan alleen moeilijk op dinsdag en woensdag. Het wordt wel nog spannend zo, dat wordt flink op de 'refresh' duwen morgen Quote
Liekie Geplaatst: 22 november 2014 Geplaatst: 22 november 2014 Nog geen enveloppen/dozen nieuws? Quote
SuusP Geplaatst: 22 november 2014 Auteur Geplaatst: 22 november 2014 Update! De envelop is binnen . Echter de blije doos nog niet. Ik ga er maar even vanuit dat die woensdag of donderdag wel binnen is. Het lijkt me het handigst om dan in de avond af te spreken zodat we twee ruilsessies tegelijk kunnen doen. Dus, vanavond gaat het dan (nog) niet door. Quote Begonnen met moestuinieren en zaadjes te ruil? Doe mee met de zadenenvelop NL 2017
Liekie Geplaatst: 22 november 2014 Geplaatst: 22 november 2014 Ok prima Suus. Ik hoop dat het dan donderdag of vrijdag wordt, want woensdag kan ik helaas niet. Ik heb wel mijn zaadjes vandaag al op orde gemaakt, dus dat ligt allemaal al klaar. Quote
Almond Geplaatst: 22 november 2014 Geplaatst: 22 november 2014 hier idem dito, woensdag kan ik niet, do en vr wel.zal vanavond mijn eigen zaden eens gaan ordenen Quote "Gardening is a craft, it's learned by doing; if you don't do it, you'll never learn it"
angela († maart 2025) Geplaatst: 22 november 2014 Geplaatst: 22 november 2014 Dan houden we het denk ik maar op donderdag? Quote
Almond Geplaatst: 22 november 2014 Geplaatst: 22 november 2014 Wat mij betreft graag Quote "Gardening is a craft, it's learned by doing; if you don't do it, you'll never learn it"
SuusP Geplaatst: 22 november 2014 Auteur Geplaatst: 22 november 2014 Donderdag is prima. Duimen dat de BZD er dan is. En anders pech natuurlijk, ik geef de envelop vrijdag door aan Goliath. Quote Begonnen met moestuinieren en zaadjes te ruil? Doe mee met de zadenenvelop NL 2017
Almond Geplaatst: 22 november 2014 Geplaatst: 22 november 2014 Mooi, donderdag staat in de agenda! En Suus: dan hoef ik m ik hem niet naar Samantha P te brengen? Quote "Gardening is a craft, it's learned by doing; if you don't do it, you'll never learn it"
SuusP Geplaatst: 22 november 2014 Auteur Geplaatst: 22 november 2014 Klopt, Almond. Ik breng de envelop langs Goliath, die kan hem dan naar SamanthaP sturen. Zal hem haar gegevens PM'en. Quote Begonnen met moestuinieren en zaadjes te ruil? Doe mee met de zadenenvelop NL 2017
Annemieke81 Geplaatst: 22 november 2014 Geplaatst: 22 november 2014 enveloppe B is aangekomen.ik breng hem morgen langs Simke.groetjes Annemieke Quote
simke Geplaatst: 23 november 2014 Geplaatst: 23 november 2014 Oke leuk. Ik zie hem wel te gemoet. Quote
simke Geplaatst: 23 november 2014 Geplaatst: 23 november 2014 En de envlop B is bij mij aangekomen. Quote
Taartrina Geplaatst: 23 november 2014 Geplaatst: 23 november 2014 Oeioeioei die tnt toch. Envelop A heb ik opgestuurd en voor de zekerheid gekeken dat hij aangekomen was en dat was zo donderdagavond volgens de site. Maar in werkelijkheid pas zaterdag zei SuusP!!! Nou ze maken t bij tnt wel heel bont. Ik heb dit nog niet eerder meegemaakt. Quote Als het gras altijd groener is bij de buren, wordt het tijd je eigen tuintje water te geven.
simke Geplaatst: 24 november 2014 Geplaatst: 24 november 2014 En envlop B gaat weer op door reis. Ik ben van middag in ypenburg. Aan het einde breng ik de envlop bij Gaby. ik heb net als in envlop C zaad groep zakken gemaakt. Ivm. Het uithalen van de zakjes had ik een gemixde zaden pret op mij tafel. Ik heb geprobeerd de blad groente wat de vermeerderen. Dus nu meer keuze.Veel plezier. Quote
Bobjan10 Geplaatst: 25 november 2014 Geplaatst: 25 november 2014 hoe staat het inmiddels met envelop C en staat op de eerste pagina dat deze 16 november aan zou komen? Quote "Een onkruid is een plant die elke overlevingsstrategie beheerst, behalve die van het groeien in rijen." http://www.moestuinforum.nl/blog/Bobjan10/
angela († maart 2025) Geplaatst: 25 november 2014 Geplaatst: 25 november 2014 Hij is de 21ste naar lavendeltuin verstuurd. Quote
SuusP Geplaatst: 27 november 2014 Auteur Geplaatst: 27 november 2014 Voor ieder die langskomt vanavond: het is vanaf 20:00, kon helaas echt niet eerder. Tot dan! Quote Begonnen met moestuinieren en zaadjes te ruil? Doe mee met de zadenenvelop NL 2017
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.