Ga naar inhoud
Image Image Image Image Image
Image

Zadenenvelop beginnersgroep 2014


Aanbevolen berichten

Heel leuk idd om met locale mede-moestuinforummers de hele zadenkraam door te nemen

Suus dank voor de gastvrijheid! zeker voor herhaling vatbaar wat mij betreft

Viel vanmorgen wel tegen hoor, om uit mijn bed te komen

 

En bij deze nog even wat extra info over de muisjeswikke die in de enveloppe zit: https://www.vreeken.nl/2007/pages/web_zaden.php?page=web_zaden_detail&zoekwoord=394595

"Gardening is a craft, it's learned by doing; if you don't do it, you'll never learn it"

Link naar reactie
Delen op andere sites

Suus, we zijn helemaal vergeten om de organisatie door te nemen donderdag! Zullen we dat alsnog even doen?

 

Heb jij toevallig nog iets van Lavendeltuin gehoord? enveloppe C is daar blijven hangen lijkt het

En enveloppe B is nog bij Annemieke?

Van enveloppe A weet ik dat hij maandag weer op de post gaat ivm jouw familie weekend (of heb ik dit nu fout?)

"Gardening is a craft, it's learned by doing; if you don't do it, you'll never learn it"

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zo, terug van weggeweest Ik werk zo even de lijst bij. GabyvG heeft iig een zadenenvelop, ik heb er vanochtend een bij Goliath door de bus geduwd achtergelaten (ding was te dik voor de bus. Dus leef je uit, Goliath).

Edit: Lavendeltuin heeft PM (de envelop zou nu bij haar moeten zijn of al doorgestuurd naar Zaaizee). Verder is de lijst op pag. 1 nu up to date.

 

Almond, is het handig een keer bij jou thuis af te spreken misschien? Ik werk (elke middag) in centrum Den Bosch,dus kom vast wel een keer in de buurt. Laat maar weten waar en wanneer! Anders kan het ook wel via Facebookchat oid. Ik zal sowieso even checken bij de moderatoren of het aanpassen van de eerste berichten door meerdere mensen mogelijk is (wel zo handig, in dit geval).

Begonnen met moestuinieren en zaadjes te ruil? Doe mee met de zadenenvelop NL 2017

Link naar reactie
Delen op andere sites

Beste mensen, vanaf heden kunnen jullie met vragen / klachten en opmerkingen ook bij Almond terecht. AUB ons allebei een PM sturen als er iets dringends is, zodat we dat ook meteen kunnen regelen.

 

Als de huidige ronde is afgelopen lassen we even een ministop in ivm feestdagen. In het voorjaar gaan we weer van start voor de volgende ronde. We openen dan wel een nieuw topic (2015).

Begonnen met moestuinieren en zaadjes te ruil? Doe mee met de zadenenvelop NL 2017

Link naar reactie
Delen op andere sites

Een date haha, dan moet je nog wel ff mn laatste PB beantwoorden.

 

Wij verwachten Gaby dalijk tussen 17.30 en 18.00 bij ons om de envelop te brengen, gaan wij vanavond es kijken. De eettafel is al ontruimd !

“The cost of sanity is alienation” - Terence McKenna

Link naar reactie
Delen op andere sites

Regio Noord start met Envelop A

Goliath (Rosmalen) ma. 01 dec.

Samantha P (Oosterhout)

 

Regio Midden start met Envelop B

Groentjuh / Mirjam (Pijnacker)do. 04 dec.

Jude (Delft)

 

Regio Zuid start met Envelop C

Lavendeltuin (Hoogerheide)aangekomen 6 dec, doorgestuurd 9 dec.

Zaaizee (Burgh-Haamstede)

post

Bobjan (Milsbeek)

boinkie (Heijden)

 

Even een check-up. Groentjuh, is de enveloppe bij jou vertrokken? SamanthaP/ goliath hoe is de status bij jullie?

"Gardening is a craft, it's learned by doing; if you don't do it, you'll never learn it"

Link naar reactie
Delen op andere sites

nu gaat het gebeuren dus zin in..en ik ben best zenuwachtig gek genoeg

 

edit: Whoehoeee! De zadenenvelop C is nu bij mij binnen en ik ga die morgen op mijn gemak bekijken.

Ik streef ernaar donderdag de envelop weer door te sturen.

aangepast door Gast
Link naar reactie
Delen op andere sites

@Almond, ik heb sinds do 06 nov geen contact meer gehad met Jude, de volgende in de lijst. Wel mailde ze mij toen dat ze de envelop bij ons in Pijnacker kon ophalen. Ik heb haar zo 07 dec weer een PB gestuurd maar nog geen reactie.

“The cost of sanity is alienation” - Terence McKenna

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...