Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Wat fijn Samantha! Als je hem hebt uitgezocht mag hij naar mij komen. Ik zal je even pb-en, wellicht kan ik hem een keer ophalen, ik werk namelijk in Breda en kom langs Oosterhout.

Groetjuh, als je begin januari niets van Jude hebt vernomen kun je de vlop ook naar mij sturen.

Hier overleg met Suus gehad: we verzamelen de enveloppen bij mij en zullen ze dan voor seizoen 2015 uitzoeken en opschonen. Zaden zonder info, voorzien van info, wat kiemtesten doen, zakjes vervangen etc.

Als het nieuwe seizoen van start gaat openen we een nieuw vers topic, (net als deze maar dan voor 2015). We maken een account aan voor de aansturing, waarop Suus en ik beide kunnen inloggen zodat we de beginpost kunnen editten

voor zover de huishoudelijke mededelingen

"Gardening is a craft, it's learned by doing; if you don't do it, you'll never learn it"

Geplaatst:

Ok, super!

Ik wil jullie ff hartelijk bedanken voor t regelen enzo! Is denk ik best wel een hele klus! Vind het echt een heel leuk initiatief, en ben helemaal blij met al m'n extra soorten zaden:)

Groetjes mir

Geplaatst:

Wij sluiten ons aan bij de complimenten - de zadenenvelop brengt ons veel voorpret.

Gisteren zijn wij verhuist naar de Kop van Noord-Holland, maar vandaag weer terug in de Randstad voor het nieuwjaars-feest morgen. Vrijdag gaan wij definitief terug dus Jude heeft nog een paar daagjes. Ik hoop dat ondanks de verhuizing wij toch alle enveloppen nog te zien krijgen, maar dat laten wij over aan de excellente organisatie.

“The cost of sanity is alienation” - Terence McKenna

Geplaatst:

Groentjuh, daar zullen we zeker rekening mee proberen te houden

Balkontuinierder, sta je al in de lijst? Anders kun je je wel alvast aanmelden hoor! Stuur me in dat geval even je adresgegevens etc via pb.

"Gardening is a craft, it's learned by doing; if you don't do it, you'll never learn it"

Geplaatst:

Hoi hoi, mochten jullie nog een ronde gaan doen en wat nieuwe zaden aan de envelop toe willen voegen; stuur me maar even een pbtje, dan stuur ik met liefde wat tomatenzaden op om te delen.

Niet meer actief. Graag contact via mail of fb.

Geplaatst:

Bubbels, tomatenzaadjes zijn zeker welkom voor als we in februari weer door gaan. Je kunt ze daarvoor het beste naar Almond sturen, dan hebben we alles op een plek om het over de enveloppen te verdelen etc.

Begonnen met moestuinieren en zaadjes te ruil? Doe mee met de zadenenvelop NL 2017

Geplaatst:

Hoi

Momenteel heb ik genoeg. Ik zou graag 1 ronde willen overslaan en dan de ronde erna weer meedoen.

Groetjes jessica

Geplaatst:
Bubbels, tomatenzaadjes zijn zeker welkom voor als we in februari weer door gaan. Je kunt ze daarvoor het beste naar Almond sturen, dan hebben we alles op een plek om het over de enveloppen te verdelen etc.

Stuur het adres maar even via pb, en wat je denkt nodig te hebben.

Niet meer actief. Graag contact via mail of fb.

Geplaatst:

Bubbels wat een leuk aanbod! Ik denk dat we alles wel kunnen gebruiken hoor! Ik zal vanavond even in vlop C kijken, wat daar in zit!

Geen idee wat er in de andere enveloppen aan tomaatjes zit

+ ik pb je nu mijn adres!

Geplaatst:

misschien begrijp ik het niet goed, maar als bobjan aangeeft dat hij genoeg zaad heeft en Jessica ook, dan wil ik ook aangeven dat ik niet meer mee hoef te doen omdat ook ik genoeg zaad heb, bedankt voor alles

Geplaatst:

Ik meld me bij deze ook af voor de zadenenvelop, ik heb genoeg voor dit jaar. Bedankt iedereen voor het delen en natuurlijk de organisatie!

Geplaatst:

Haha ja het viel mij ook al op dat er veel mensen aan het afzeggen waren!!

Ik heb al wel wat zaadjes van afgelopen 2 jaar, maar nu ik dit jaar voor het eerst een volkstuintje heb lijkt het me erg leuk om hieraan mee te doen! Krijg je eens wat afwisseling

En ik vind het toch jammer om weer nieuwe zaadjes te gaan kopen als ik nog andere zaadjes heb...

Geplaatst:

Uiteraard mag je meedoen Ylona!

Stuur mij of suusp even een pb met je naam, adres, mail en telefoonnummer dan zetten we je op het sheet.

Aankomend weekend zal ik een nieuw topic aanmaken en het sheet bijwerken, daar moet ik even voor gaan zitten en dat lukt nu niet.

SamanthaP: heb je de enveloppe al op de post gedaan?

Groentjuh: voor jou dezelfde vraag

Ben door alle pbs en drukte de draad even kwijt

Geplaatst:

Groentjuh en Miriam! Jullie hebben goed jullie best gedaan op de enveloppe zeg , ziet er uit om door een ringetje te halen

En ook zo veel nieuwe soorten toegevoegd: top!

Ga nu extra mijn best doen om te zorgen dat enveloppe C bij jullie langskomt

Bubbels, dank voor je gulle gaven geen van de tomaten soorten die je stuurde zat al in de enveloppen B&C dus het is een perfecte aanvulling

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...