Ga naar inhoud

Moestuinforumdag 20 april. Allen welkom. Geef je hier op:

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Het ziet er in ieder geval mooi uit.

ghrioot54171397764449.PNG

Krijg er steeds meer zin in. Ook leuk dat ik via deze weg ontdek dat er veel mensen uit mijn buurt gaan. (Oldenzaal)

Een dag niet gezaaid is een dag niet geleefd.

Trotse oprichter en voorzitter van Stichting OKids

Geplaatst:

De vooruitzichten qua weer zijn prima.

Ik wens iedereen die gaat een hele fijne dag

Helaas geen mogelijkheid om te komen, #hebookniksteruilen#

Najah zit ik hier te neuzen, heb ik toch wel enorme spijt dat ik niet kom.

Ik wil ook meedoen met die workshops lijkt me zo leuk allemaal.

Als ik iets kan regelen, mag ik dan ook komen

Neem een gezellig humeur mee en wat voor de gastvrouw

Geplaatst:

Ik twijfel....

Echtgenoot kent geen twijfel dus die zal me wel meesleuren en hij heeft een brede rug waar ik me achter kan verschuilen.

En ik heb een boel plantjes aan anderen beloofd en beloftes moet je nakomen. Dus ik kan er eigenlijk niet meer onderuit.

Maar alhoewel ik over schijn te komen als een zelfverzekerde boze heks, ben ik dodelijk verlegen en beland ik altijd ergens in het vergeten hoekje waar niemand iets tegen me zegt omdat ze denken dat ik arrogant ben. Bovendien heb ik een raar gevoel voor humor en zeg ik altijd de verkeerde dingen

Geplaatst:
Ik twijfel....

Echtgenoot kent geen twijfel dus die zal me wel meesleuren en hij heeft een brede rug waar ik me achter kan verschuilen.

En ik heb een boel plantjes aan anderen beloofd en beloftes moet je nakomen. Dus ik kan er eigenlijk niet meer onderuit.

Maar alhoewel ik over schijn te komen als een zelfverzekerde boze heks, ben ik dodelijk verlegen en beland ik altijd ergens in het vergeten hoekje waar niemand iets tegen me zegt omdat ze denken dat ik arrogant ben. Bovendien heb ik een raar gevoel voor humor en zeg ik altijd de verkeerde dingen

Hier iemand die jou volkomen herkent. Hier op het forum babbel ik ook lekker mee, maar toen ik vorig jaar in de volle woondeel binnentrad, kreeg ik het toch wel Spaans benauwd. Ik had het liefst ter plekke onzichtbaar willen zijn. Wil me onopvallend gedragen, maar trek toch (negatieve in mijn beleving) aandacht door vreemd gedrag, zoals eten met mijn handen in plaats van met bestek (was alles in gebruik).

Eva en haar zus (is even na die dag van het forum vertrokken, dus ze leest dit toch niet mee) zaten tegenover mij te smoezen, ze hadden het er over dat ze heel wat anders verwacht hadden bij die HuubvG. Help, dacht ik. Erny sleepte mij met haar vrolijke lach erdoor, we zijn samen even door de ijzige wind naar buiten geweest en hebben de dieren en het land bekeken. Daar knapte ik weer helemaal van op en we hebben toch nog heel veel lol gehad.

Ook werd ik nerveus van mensen met camera's die op mij gericht werden, ik hoop dat ik ditmaal niet daardoor geplaagd word. Maar toch is het de moeite waard om je er doorheen te zetten, een glimlach op je gezicht te toveren en voor ogen te houden waarvoor je komt: een gezellige dag met mensen die dezelfde liefhebberij hebben.

Vergeet niet dat jij en ik niet de enigen zijn! Er hoeft dus ook geen hoekje te komen voor verlegen mensen, ik zie het al voor me. Een hoekje waar wat mensen zitten die allen naar hun eigen schoenen zitten te staren haha. Nee, gewoon meedoen, jezelf zijn en nogmaals, ervoor gaan er een mooie dag van te maken.

Ik herinner me wel van vroeger hoe we een spel deden om het ijs te breken. Er kwam een dik touw en de groep werd in tweeën gedeeld: touwtje trekken. Op een gegeven moment lagen die 'stille' mensen bulderend van het lachen over elkaar heen. Nou wil ik dat niet voorstellen hoor, om dat zondag ook te gaan doen. Maar humor helpt, dus zet je vrolijke muts op en het komt goed.

Geplaatst:

Het weer: de buienradar heeft de buien ingetrokken en vooruit geschoven naar maandag, dinsdag... wat aardig van de buienradar hè?

Naamplaatjes: wordt dat geregeld? Ik had de idee al eens geopperd om een printje van je avatar met je nick en echte voornaam erop op te spelden. Op de MTFdag in april vorig jaar woeien de naambriefjes steeds af.

Geplaatst:

Nou deze Amsterdammer trekt jullie wel uit het hoekje hoor. Met of zonder touw.

Onkruid bestaand niet, het is slechts ongewenste vegetatie en het verschil tussen een bloem en een onkruid is een oordeel. www.peperschrift.nl

Geplaatst:

Helaas,

Ik lig met koorts op bed en kom daarom helaas niet naar de mtfd.

Alsof de duvel er mee speelt, alweer op een mtfd.

Met een paar mensen had ik wat willen ruilen, dat regel ik t.z.t. wel via een pb.

Groet, Fijne dag gewenst, RvO

Geplaatst:

Eergisterenavond had ik ineens ook griep, baalde dus ook al en meteen met paracetamol vroeg naar bed en de volgende dag was het weg (huh?!!)

Voelde het nog wel (ook vandaag nog) maar was niet meer ziek. Hopelijk blijft dat zo door gaan als nu, dan kan ik wel gaan.

Een dag niet gezaaid is een dag niet geleefd.

Trotse oprichter en voorzitter van Stichting OKids

Geplaatst:

Krijg net bericht dat het niet goed gaat met mijn moeder (90 jaar). Ze at al niet meer, nu drinkt ze ook al niet meer, heeft ontstoken open wonden en koorts. Het kan zijn dat ik weggeroepen word, de telefoon kan elk moment gaan. Dat is helaas het voorbehoud dat ik moet maken.

Edit: en ik ben inmiddels gebeld, blijf thuis in afwachting van. Helaas moet ik zondag afzeggen, ik ben te gespannen om mijn hoofd erbij te houden.

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...