Thamar Posted January 24, 2014 Share Posted January 24, 2014 Door het lezen op dit forum, kwam ik achter het bestaan van de Bato aardbeibakken. Nu heb ik deze gevonden op marktplaats, hier kun je ze per stuk kopen. Ik dacht, ik deel dit even, wie weet zijn er nog mensen geintreseert. Groetjes Kelly Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
tds Posted January 24, 2014 Share Posted January 24, 2014 Bedankt voor de info.Hierbij de link:http://www.marktplaats.nl/a/tuin-en-terras/bloempotten/m764547839-bato-aardbeien-bakken.html?c=8c285449651fa109c354bbabe740c1b&previousPage=lr2.5€, excl BTW. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
thea Posted January 24, 2014 Share Posted January 24, 2014 Niet per stuk maar per 10 stuks voor 3,10.Per stuk Quote http:// www.zonnehoekje.nl overnachten nabij het Lauwersmeer. Link to comment Share on other sites More sharing options...
tds Posted January 24, 2014 Share Posted January 24, 2014 Inderdaad.wel 25€ verzendkosten naar BE ... ik pas Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
jokat Posted January 27, 2014 Share Posted January 27, 2014 Die bakken, hoe UV bestendig zijn die ? Zou jammer zijn als ze na 5 jaar vb. afbreken aan de ophanging.Kan je misschien beter aan een gewone bak enkele inoxbogen vastmaken ?Dit lijkt me ook een oplossing ; of een systeem waar de bakken ergens op staan ipv te hangen.. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bee Posted January 28, 2014 Share Posted January 28, 2014 @Jokat : gezien die bakken uit de professionele tuinbouw komen zal dat wel OK zijn vermoed ik, op de site van BATO kan je daar echter niets over terugvinden. Probleem met die bakken is dat je ze als particulier ook per palet moet kopen en er staan er 306 op per palet... Ik gebruik ze ook maar wel nog geen 5 jaar dus zullen wel zien http://www.bato.nl/Aardbeienbak Werd hier vorig jaar opgelost door een groepsaankoop te doen en ze dan achteraf te verdelen onder iedereen die ingeschreven had... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Thamar Posted January 31, 2014 Author Share Posted January 31, 2014 Via marktplaats kun je ze nu dus vanaf 10 stuks kopen... Ik heb ze inmiddels ontvangen... Ging prima, met een paar dagen had ik ze in huis. Groetjes Kelly Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Estemy Posted February 3, 2014 Share Posted February 3, 2014 Ik heb ze ook besteld (12x). Ik ben van plan om 3 boven elkaar te zetten (4 in een rij dan) + een constructie van hout enz tussen. Hopelijk krijgen ze dan wel allemaal genoeg zon. Quote Sorry voor taalfoutjes, ik ben niet Nederlands =)Mijn blog: http://www.moestuinforum.nl/blog/Estemy Link to comment Share on other sites More sharing options...
tds Posted February 3, 2014 Share Posted February 3, 2014 Nu nog een verdeler in België ... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
benetton Posted May 27, 2014 Share Posted May 27, 2014 ik zou er ook wel willen hebben in Belgie ... Quote Een ware prutser/beginneling Link to comment Share on other sites More sharing options...
aalterse-willy Posted May 28, 2014 Share Posted May 28, 2014 Misschien zelf een pallet kopen en ze dat te koop stellen op 2de hands of iets dergelijks, ook op MP. Zo geraak je die kwijt met een beetje winst. Quote Voor al de schone meiskes ne zoen, en voor de ventjes ne pol. Link to comment Share on other sites More sharing options...
benetton Posted June 7, 2014 Share Posted June 7, 2014 Ik twijfel om een pallet te kopen... Maar dan zou ik wel op voorhand graag weten hoeveel ik er dan al kwijt zou kunnen.. Ik woon in Belgie, regio Brugge... Groetjes Quote Een ware prutser/beginneling Link to comment Share on other sites More sharing options...
benetton Posted June 7, 2014 Share Posted June 7, 2014 Jammer genoeg doen mijn twijfels toch de bovenhand, aangezien ik geen reactie krijg al een paar dagen van Bato, aangezien je als particulier niet kan bestellen bij Bato.. Dit lees ik toch overal.. Quote Een ware prutser/beginneling Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bee Posted June 8, 2014 Share Posted June 8, 2014 Bato levert niet zelf, ze werken met verdelers, je dient dus te vragen naar de dichtstbijzijnde verdeler... Zie maar bij de diverse topics over de groepsaankopen.Die verdelers leveren aan wie een pallet afneemt, particulieren dus ook. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
benetton Posted June 8, 2014 Share Posted June 8, 2014 OK, ik zoek dan wel een andere manier om eraan te raken .. Quote Een ware prutser/beginneling Link to comment Share on other sites More sharing options...
Argo Posted August 14, 2014 Share Posted August 14, 2014 Voor de mensen in Belgie die nog interesse hebben.Ik heb ze nieuw staan in de kleur ZWART aan 3,00 per stuk. Bij interesse stuur even een berichtje Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kubje Posted July 15, 2015 Share Posted July 15, 2015 Hallo,Ben juist nieuw hier en ben op zoek naar die Bato donkergrijze aardbeibakken dan heb ik ze vast al voor volgend jaarHeb al een plannetje waarbij ik er 24 zou nodig hebbenIk woon in Beernem en afhalen is geen probleem ttz. als het niet te ver is Groetjes Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
DannyL Posted August 13, 2015 Share Posted August 13, 2015 Even uppen..Heeft iemand er toevallig nog een 15/20 bakken te koop? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
J Homan Posted August 16, 2015 Share Posted August 16, 2015 Hallo Aangezien Bato bakken lastig te vinden zijn tweede hands dacht ik aan het volgende : Een pvc pijp van 20cm doorsnede daar 10cm gaten in boren en daar aardbeien planten inzetten . Eventueel dan af en toe water er doorheen laten stromen . zoiets als dit maar dan met aardbeien . groetjes jeremy Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Donkerzwart Posted March 1, 2016 Share Posted March 1, 2016 Zie oproep H. Berkhof op Marktplaats. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
DannyL Posted March 22, 2016 Share Posted March 22, 2016 Zelfs bij Vreeken en andere zaken zijn ze nieuw goedkoper dan 5 euro..Best prijzig dus Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Donkerzwart Posted March 22, 2016 Share Posted March 22, 2016 Inmiddels is de advertentie niet meer zichtbaar op Marktplaats dus het zal wel loos alarm zijn geweest. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
paddestoelengek Posted March 22, 2016 Share Posted March 22, 2016 voor de inwoners van zeeland ..... http://www.marktplaats.nl/a/tuin-en-terras/bloempotten/m1028696687-nieuwe-bato-aardbei-kweekbakken.html?c=8c285449651fa109c354bbabe740c1b&previousPage=lr mij helaas te ver en nog eentje http://www.marktplaats.nl/a/tuin-en-terras/bloembakken/m1023909410-bato-aardbeienbakken.html?c=8c285449651fa109c354bbabe740c1b&previousPage=lr gr Adriaan Quote moestuin = zweet op je rug om uiteindelijk uit te kunnen delen = met z'n tweetjes 27 kroppen sla in 1 week moeten opeten = bij de oogst er achter komen dat de konijntjes je voor waren = hosta's kweken om de slakken tevreden te houden Link to comment Share on other sites More sharing options...
Anna3 Posted March 23, 2016 Share Posted March 23, 2016 Geen inwoner van zeeland, maar wel op zoek naar (tweedehands) batobakken! Nieuw zijn ze hier ook te koop voor 3,75: http://123zaden.nl/subpagina.php?merken_id=36&produkt_id=2921 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
1006146 Posted June 13, 2016 Share Posted June 13, 2016 Ik wil voor in mijn bato bakken onder andere aardbeien verbouwen, welke grond kan ik hiervoor het beste gebruiken en wat aan bestrijdingsmiddelen zijn handig voor de aardbeien?? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts