Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:
Pfff.... kan die tip niet een weekje uitgesteld worden? Heb na 5 dagen filmfestival (17 films/2088 minuten) vandaag écht geen hersens meer over om nu uitgebreid de seizoenen door te gaan pluizen...

Heb je nu dan ook vierkante ogen ?

Geplaatst:

Die ogen zien er ernstig uit hoor Nee ik ben niet zo,n puzzel mens wordt er gauw kriegelig van, En ik stik al in de boeken en ooit is iets al ergens beschreven dus moet ik het alleen opzoeken.

Geplaatst:

Is eigenlijk ook niet echt puzzelen trouwens... meer lekker foto's kijken van plantjes en oogst van mede forumleden...

Geplaatst:

Ik hoop dat je het kookboek wint Erny...(ik hoop dat iedereen wint natuurlijk )

Als ik mee mocht doen dan zou ik voor die zaadcatalogus gaan..

( 324 pagina`s gevuld met beschrijvingen van meer dan 1500 heirloom groentes, kruiden en bloemenzaden. De foto`s in het boek zijn geweldig mooi...het hele boek is echt iets voor mij dus. Gelukkig heb ik familie in de USA )

We zijn allemaal kinderen van de Aarde  🌎

Geplaatst:

Ahahahahah Ik moet alleen nog foto 11. Maar kan hem niet vinden.

Ik denk dat ik nu wel 3x keer alle seizoenen heb door geplozen. Kijk ik er nou elke keer overheen

Geplaatst:

Nouw. Ik ga nu óók neuzen en zoeken. Het regent hier de hele dag al, dus toch niet veel omhanden.

Moet ik het wel in een half uurtje allemaal gevonden hebben hoor. Anders kap ik er mee

edit : Tip ! gebruik een print van de foto-compilatie van Jet. En nu maar zoeken !!

DSCN541972951391789275.JPG

Geplaatst:

Succes! Half uurtje is optimistisch... maar met gebruik van de TIP van Jet zou het mogelijk moeten zijn...

Dat met dat printje ernaast is zeker handig... als je een printer tot je beschikking hebt...

Foto (vergroot) in een tab naast het de moestuinforumtab deed het ook goed.

Ben je al bijna klaar Bit?

Geplaatst:

Gebruik je de TIP van Appelvrouw dan wel??? Want met behulp dáárvan zou het niet zolang moeten duren...

Of zit je gewoon lekker al die blogs te lezen...

Jet... misschien moet je die tip nog ff een keer heeeel duidelijk geven??

Geplaatst:

Joeeeehoeeee heb ze allemaal gevonden!!!!

Het heeft even geduurd maar het is gelukt. Ik was van tactiek verandert en dat heeft veel geholpen.

Nu nog even de antwoorden door mailen.

Iedereen die er nog aan moet beginnen veel succes gewenst

"Een onkruid is een plant die elke overlevingsstrategie beheerst, behalve die van het groeien in rijen."

http://www.moestuinforum.nl/blog/Bobjan10/

Geplaatst:

Je moet dan toch wel heel wat blogs bij langs. En dan bij elke blog kijken of er omstreeks de tip iets geplaatst is. Dan hebben sommigen omstreeks die tip nog verschillende updates geplaatst, enz enz...

Niet zeuren HuubvG, gewoon doorspitten! >> Ik doe toch maar verder mee, verloting is op mijn verjaardag, wie weet ontvang ik een leuk cadeautje...

Wel bekijk ik bijna dagelijks de nieuwe blogs, en daar gaat het toch ook om?

Edit: nog 2 te gaan, ik kan ze niet vinden. Ik kom ze hopelijk nog wel tegen bij het doornemen van de updates.

Nog 1 te gaan. de aanhouder wint.

Edit: ...enkele uren later...

Ik heb 'm gedaan, hoor, makkie, binnen een half uurtje was ik klaar!

Geplaatst:

Je moet weten dat ik een heel langzame pc heb. En zelf ben ik ook niet de snelste, zeker niet op dit gebied, dus ja, een prijsje heb ik zeker verdiend! Of ik 'm krijg is tweede, maar de eer is ook goed. Bovendien vind ik mijn eigen roem best lekker ruiken.

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...