Gast Geplaatst: 4 februari 2014 Geplaatst: 4 februari 2014 Pfff.... kan die tip niet een weekje uitgesteld worden? Heb na 5 dagen filmfestival (17 films/2088 minuten) vandaag écht geen hersens meer over om nu uitgebreid de seizoenen door te gaan pluizen... Heb je nu dan ook vierkante ogen ?
Erny Geplaatst: 4 februari 2014 Geplaatst: 4 februari 2014 Meer zoiets: Maar het begint bij te trekken... Enne Eef... ben jíj al met de blogpuzzel bezig geweest???
Gast Geplaatst: 4 februari 2014 Geplaatst: 4 februari 2014 Die ogen zien er ernstig uit hoor Nee ik ben niet zo,n puzzel mens wordt er gauw kriegelig van, En ik stik al in de boeken en ooit is iets al ergens beschreven dus moet ik het alleen opzoeken.
Erny Geplaatst: 4 februari 2014 Geplaatst: 4 februari 2014 Is eigenlijk ook niet echt puzzelen trouwens... meer lekker foto's kijken van plantjes en oogst van mede forumleden...
appelvrouw Geplaatst: 4 februari 2014 Geplaatst: 4 februari 2014 Ik hoop dat je het kookboek wint Erny...(ik hoop dat iedereen wint natuurlijk ) Als ik mee mocht doen dan zou ik voor die zaadcatalogus gaan..( 324 pagina`s gevuld met beschrijvingen van meer dan 1500 heirloom groentes, kruiden en bloemenzaden. De foto`s in het boek zijn geweldig mooi...het hele boek is echt iets voor mij dus. Gelukkig heb ik familie in de USA ) We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎
Piroska Geplaatst: 4 februari 2014 Geplaatst: 4 februari 2014 Nou mij lijkt vooral ook de catalogus geweldig! Erny, als ik het kookboek win en jij de catalogus dan ruilen we OK? http://piroskainpaprikaland.blogspot.nl/
kris1984 Geplaatst: 6 februari 2014 Geplaatst: 6 februari 2014 Ahahahahah Ik moet alleen nog foto 11. Maar kan hem niet vinden. Ik denk dat ik nu wel 3x keer alle seizoenen heb door geplozen. Kijk ik er nou elke keer overheen
appelvrouw Geplaatst: 6 februari 2014 Geplaatst: 6 februari 2014 Heb je hem ondertussen gevonden Kris? We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎
kris1984 Geplaatst: 7 februari 2014 Geplaatst: 7 februari 2014 Ik maak even een dansje door de kamer. Gevonden . Nu even de antwoorden opsturen.
Bobjan10 Geplaatst: 7 februari 2014 Geplaatst: 7 februari 2014 Heeeej wat leuk, weer een prijsvraag!! ik was vandaag lekker vroeg klaar met school dus heb nu even tijd om moestuin-seizoenen door te lezen.Lijken me leuke en leerzame boeken . "Een onkruid is een plant die elke overlevingsstrategie beheerst, behalve die van het groeien in rijen." http://www.moestuinforum.nl/blog/Bobjan10/
Bit Geplaatst: 7 februari 2014 Geplaatst: 7 februari 2014 Nouw. Ik ga nu óók neuzen en zoeken. Het regent hier de hele dag al, dus toch niet veel omhanden. Moet ik het wel in een half uurtje allemaal gevonden hebben hoor. Anders kap ik er mee edit : Tip ! gebruik een print van de foto-compilatie van Jet. En nu maar zoeken !!
Erny Geplaatst: 7 februari 2014 Geplaatst: 7 februari 2014 Succes! Half uurtje is optimistisch... maar met gebruik van de TIP van Jet zou het mogelijk moeten zijn... Dat met dat printje ernaast is zeker handig... als je een printer tot je beschikking hebt... Foto (vergroot) in een tab naast het de moestuinforumtab deed het ook goed. Ben je al bijna klaar Bit?
thea Geplaatst: 7 februari 2014 Geplaatst: 7 februari 2014 Neeeee vanacht pas? http:// www.zonnehoekje.nl overnachten nabij het Lauwersmeer.
Bobjan10 Geplaatst: 7 februari 2014 Geplaatst: 7 februari 2014 Ik ben denk ik al 3 uur lang aan het zoeken en heb er nu eindelijk 1tje gevonden, nummer 3 Toch iets moeilijker als ik had gedacht. "Een onkruid is een plant die elke overlevingsstrategie beheerst, behalve die van het groeien in rijen." http://www.moestuinforum.nl/blog/Bobjan10/
Erny Geplaatst: 7 februari 2014 Geplaatst: 7 februari 2014 Gebruik je de TIP van Appelvrouw dan wel??? Want met behulp dáárvan zou het niet zolang moeten duren... Of zit je gewoon lekker al die blogs te lezen... Jet... misschien moet je die tip nog ff een keer heeeel duidelijk geven??
appelvrouw Geplaatst: 7 februari 2014 Geplaatst: 7 februari 2014 Bobjan..stoer doorgewerkt hoor! De tip staat op bladzijde 3 We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎
Bobjan10 Geplaatst: 7 februari 2014 Geplaatst: 7 februari 2014 Joeeeehoeeee heb ze allemaal gevonden!!!! Het heeft even geduurd maar het is gelukt. Ik was van tactiek verandert en dat heeft veel geholpen.Nu nog even de antwoorden door mailen. Iedereen die er nog aan moet beginnen veel succes gewenst "Een onkruid is een plant die elke overlevingsstrategie beheerst, behalve die van het groeien in rijen." http://www.moestuinforum.nl/blog/Bobjan10/
Piroska Geplaatst: 8 februari 2014 Geplaatst: 8 februari 2014 Hoeveel inzendingen zijn er al Appelvrouw? (moet toch de concurrentie weten natuurlijk.. ) http://piroskainpaprikaland.blogspot.nl/
HuubvG Geplaatst: 8 februari 2014 Geplaatst: 8 februari 2014 Ben over de helft gekomen (7 stuks), maar het is me gewoon teveel gedoe. Ik pas verder...
appelvrouw Geplaatst: 8 februari 2014 Geplaatst: 8 februari 2014 Huub:Gebruik je de TIP van Appelvrouw dan wel??? Want met behulp dáárvan zou het niet zolang moeten duren... We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎
HuubvG Geplaatst: 8 februari 2014 Geplaatst: 8 februari 2014 Je moet dan toch wel heel wat blogs bij langs. En dan bij elke blog kijken of er omstreeks de tip iets geplaatst is. Dan hebben sommigen omstreeks die tip nog verschillende updates geplaatst, enz enz... Niet zeuren HuubvG, gewoon doorspitten! >> Ik doe toch maar verder mee, verloting is op mijn verjaardag, wie weet ontvang ik een leuk cadeautje... Wel bekijk ik bijna dagelijks de nieuwe blogs, en daar gaat het toch ook om? Edit: nog 2 te gaan, ik kan ze niet vinden. Ik kom ze hopelijk nog wel tegen bij het doornemen van de updates. Nog 1 te gaan. de aanhouder wint. Edit: ...enkele uren later... Ik heb 'm gedaan, hoor, makkie, binnen een half uurtje was ik klaar!
appelvrouw Geplaatst: 11 februari 2014 Geplaatst: 11 februari 2014 Huub van mij krijg je de troostprijs ..(als je niet wint) voor de doorzetter!! We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎
HuubvG Geplaatst: 11 februari 2014 Geplaatst: 11 februari 2014 Je moet weten dat ik een heel langzame pc heb. En zelf ben ik ook niet de snelste, zeker niet op dit gebied, dus ja, een prijsje heb ik zeker verdiend! Of ik 'm krijg is tweede, maar de eer is ook goed. Bovendien vind ik mijn eigen roem best lekker ruiken.
Aanbevolen berichten