Ga naar inhoud
Image Image Image Image Image
Image

Even voorstellen:


Tuin W_37

Aanbevolen berichten

Hallo allemaal!

 

Ik lees al een tijdje mee op dit gezellige forum en heb hier al veel bruibare tips vandaan gehaald, dank aan iedereen! Samen met 4 vrienden heb ik sinds een maandje een moestuin van ruim 140m2. Tenminste, het is nu nog een lap grond, maar we hebben een mooi tuinontwerp gemaakt en zijn nu de tuin aan het herindelen. Foto's volgen zodra ik er iets op kan zetten . We zijn thuis al lekker begonnen met het opkweken van allerlei groenten en hebben er echt zin in!

 

Als ik iets vergeten ben te vertellen, hoor ik het graag .. En anders tot de volgende topics!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dank, dank en dank allemaal!

 

Een naam is inderdaad handig, ik had W_37 bedacht Dat staat traditiegetrouw synoniem aan een hoop dingen die ik met hetzelfde vriendengroepje onderneem. Het is de eerste letter van de straat + huisnummer van een van ons, al is hij ondertussen verhuisd. Toevallig begint mijn nieuwe adres weer met een W, en woon ik op nummer 37, dus we houden hem er mooi in!

 

Verder heb ik net nog wat wortelen gezaaid en staan er uien (witte en rode), sla (lollo bionda), courgette, andijvie en broccoli te ontkiemen. Ik heb heel veel zaden besteld toen ik hoorde dat we eindelijk een tuin kregen, dus we kunnen voorlopig vooruit!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nogmaals heel hartelijk dank voor het warme welkom allemaal! Wow, nu weet ik weer hoe snel je eventjes op het forum 'klikt', heel gezellig allemaal!

 

@ Jorg: We doen net alsof we allemaal nog student zijn, maar dan met van die beschaafde burgertrekjes Alleen mijn vriend is (al een tijdje) aan het afstuderen, maar eigenlijk werkt hij, net zoals ons allemaal eigenlijk. Al zijn ze wel weer allemaal afgestudeerd Het scheelt qua tuin onderhouden denk ik ook wel dat we toch al veel hobby's delen, dus dan is het ook makkelijker onderhouden met z'n allen.

Ikzelf ga in september met een nieuwe opleiding beginnen, de pabo! Daar heb ik veel zin in maar het duurt nog even, dus heb nu volop tijd om me op de tuin te storten!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...