Esthe76r Geplaatst: 11 februari 2014 Geplaatst: 11 februari 2014 Zijn er nog mensen die iets speciaal willen van Vreeken willen hebben? ik woon redelijk in de buurt en zou dus langs kunnen rijden. Ik hoor het wel wie er gebruik van wilt maken. Quote
weknow Geplaatst: 11 februari 2014 Geplaatst: 11 februari 2014 @ Esther. Stel dat ik ruim op tijd voor de MTFD wat doorgeef (en het geld eerst overmaak)...geldt je aanbod dan ook nog? En dat je het dan meeneemt naar Zelhem? Quote In mijn moestuin heers ik als een tiran.Wie niet luistert wordt onthoofd of uitgetrokken.Wie gehoorzaamt wordt opgegeten.De ondergrondse organismen houd ik te vriend, om mijn macht te behouden.
Stan Geplaatst: 11 februari 2014 Geplaatst: 11 februari 2014 Ik gebruik dit dan maar even als klaagbaak : Beetje bijten naar het baasje(prei(sbeschikbaarsteller ?)) Meneer Vreeken prima zaad hoor 2 van de 3 gewoon al gekiemd voor ze de grond in gaan. Gewoon veel amateurs hier.@Erste76r ik zal ook eens kijken of er voor mij nog iets leuks te koop is bij Vreeken. Edit : en ja hoor ik wil graag 2 maal ; PADDENSTOELBROED415300 SETS - (LIJKT OP:) EEKHOORNTJESBROOD (Stropharia rugosa-annulata)Onze paddenstoelensets zijn eenvoudig in gebruik en worden getest op succes! Dankzij koele opslag en verse aanvoer geven we GARANTIE. LEVERBAAR VAN SEPTEMBER T/M MEITIJDELIJKE AANBIEDING (WE KOPEN AF EN TOE EEN PALLET VOL VAN 1 SOORT) ALTIJD VERS BROED! Een aspergeachtige paddenstoel, voornamelijk geteeld voor de witte steel,die aromatisch, zoet en nootachtig van smaak. Iets van 6.90 het stuk.Als ze dat dan nog hebben. Stuur maar een pb betreft betalen. Quote Onkruid bestaand niet, het is slechts ongewenste vegetatie en het verschil tussen een bloem en een onkruid is een oordeel. www.peperschrift.nl
Esthe76r Geplaatst: 14 februari 2014 Auteur Geplaatst: 14 februari 2014 Nu even druk, ik benader jullie zo snel mogelijk. Komt goed . Weet verder niet veel van handelswijze van vreeken , maar een keer geweest. Hoorde wel veel over versturen. Daarom dacht ik, zo kan ik misschien wat voor jullie betekenen. Quote
appelvrouw Geplaatst: 14 februari 2014 Geplaatst: 14 februari 2014 Edit : en ja hoor ik wil graag 2 maal ; PADDENSTOELBROED415300 SETS - (LIJKT OP:) EEKHOORNTJESBROOD (Stropharia rugosa-annulata) Dat is nog eens een goed idee Stan. Ik wil er daar ook wel twee van Esther..als je dat nog mee kan nemen....(geen idee hoe groot dat is..( en of ze die nog vlak voor 20 april hebben..(misschien bestellen?))) Quote We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎
Stan Geplaatst: 14 februari 2014 Geplaatst: 14 februari 2014 Heel slim Appelvrouw. Voor het draadje ; paddestoelen-als-nut-in-de-moestuin-t6900.html zeer goed te gebruiken. Quote Onkruid bestaand niet, het is slechts ongewenste vegetatie en het verschil tussen een bloem en een onkruid is een oordeel. www.peperschrift.nl
Esthe76r Geplaatst: 16 februari 2014 Auteur Geplaatst: 16 februari 2014 Heb een grote auto, moet wel lukken, anders een van de kids aan de trekhaak Quote
appelvrouw Geplaatst: 16 februari 2014 Geplaatst: 16 februari 2014 super! Quote We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎
Esthe76r Geplaatst: 21 februari 2014 Auteur Geplaatst: 21 februari 2014 @ Weknow. Wat zoek je dan. Ik ben een lijst aan het maken. Tuurlijk kan dat... Quote
RvO Geplaatst: 24 februari 2014 Geplaatst: 24 februari 2014 Hoi Esther, Hardstikke leuk dat je dit doet Zou je voor mij willen kijken of ze nog kruipbraam (zaadjes) hebben. Bedankt.Geld kan ik overmaken als je een pb met banknr. e.d. kunt sturen. Anders betaal ik contant en gepast op mtfd. Details van Vreeken:053500 BOSBRAAM, GELE ook wel genoemd: KRUIPBRAAM, VEENBRAAM (Eng: Cloudberry, Bakeapple, Knotberry, Knoutberry, Averin, Evron) (Rubus chamaemorus) Waarom? Zie dit draadje: ervaring-met-kruipende-braam-t11965.html Groet, RvO Quote
weknow Geplaatst: 24 februari 2014 Geplaatst: 24 februari 2014 Hoi Esther: @ Weknow. Wat zoek je dan. Ik ben een lijst aan het maken. Tuurlijk kan dat... Ik heb je een tijdje geleden een PB gestuurd met een kopie uit de online catalogus van Vreeken....wat ik graag wilde. Heb je die niet gehad?Het ging om dit: 850340 = bestelnummer ALLOY Basis Sporenmix 1 of 2 pakken a 3,90. Ik zal het PB'tje nog eens sturen. Quote In mijn moestuin heers ik als een tiran.Wie niet luistert wordt onthoofd of uitgetrokken.Wie gehoorzaamt wordt opgegeten.De ondergrondse organismen houd ik te vriend, om mijn macht te behouden.
angela († maart 2025) Geplaatst: 2 maart 2014 Geplaatst: 2 maart 2014 Ik wil misschien ook nog wat wanneer wil je gaan halen? Quote
Esthe76r Geplaatst: 2 maart 2014 Auteur Geplaatst: 2 maart 2014 Hey weknow, heb ik niet gehad. Angela denk vilgende week ofzo. Eerst bellen of ze alles hebben . Zo niet wanner wel Quote
angela († maart 2025) Geplaatst: 2 maart 2014 Geplaatst: 2 maart 2014 Ik ben nog even bij hun aan het kijken ik laat het zo snel mogelijk weten. Quote
weknow Geplaatst: 2 maart 2014 Geplaatst: 2 maart 2014 Hoi Esther.... Toch wel, want je hebt de opnieuw gestuurde PB zelfs enkele dagen geleden beantwoord! Je schreef dit terug op di. 25 februari Hey Wino, Had het wel gelezen idd maar kon het niet meer terug vinden. Ik schrijf het erbij als ik een beetje alles compleet heb, stuur ik je een mail wb de betaling Gr esther Quote In mijn moestuin heers ik als een tiran.Wie niet luistert wordt onthoofd of uitgetrokken.Wie gehoorzaamt wordt opgegeten.De ondergrondse organismen houd ik te vriend, om mijn macht te behouden.
Esthe76r Geplaatst: 2 maart 2014 Auteur Geplaatst: 2 maart 2014 Proest... ik dacht je hebt een pb gestuurd weer. Quote
weknow Geplaatst: 2 maart 2014 Geplaatst: 2 maart 2014 Esther schreef: ik dacht je hebt een pb gestuurd weer Hier ook proest en "alaaf" Zeg...ik blijf niet bezig met PB's sturen. 2x is toch wel genoeg Quote In mijn moestuin heers ik als een tiran.Wie niet luistert wordt onthoofd of uitgetrokken.Wie gehoorzaamt wordt opgegeten.De ondergrondse organismen houd ik te vriend, om mijn macht te behouden.
angela († maart 2025) Geplaatst: 4 maart 2014 Geplaatst: 4 maart 2014 Ik heb je een pb gestuurd. Quote
angela († maart 2025) Geplaatst: 9 maart 2014 Geplaatst: 9 maart 2014 Weet je al of ze alles hebben? Quote
Gemma Geplaatst: 9 maart 2014 Geplaatst: 9 maart 2014 Ben er afgelopen week geweest, vond het vrij kaal in de schappen.. Quote http://www.buitenthuis.blogspot.comRien de plus simple, ni de plus beau, qu'un potager.( St. Ignatus 1491-1556 )
Oudholland Geplaatst: 11 maart 2014 Geplaatst: 11 maart 2014 Klopt idd wat je zegt over de lege schappen, mijn vader is voor mij geweest afgelopen week.Tomaten waren ver uitverkocht, van de paprika's waren er ook al een aantal niet meer leverbaar.En aardbeienplanten komen pas in april, ik wilde naast mijn bestelling bij Erwin (Duivenvoorden) nog een plant van enkele speciale rassen hebben om zelf te vermeerdere, maar dat ging dus niet door.Dus let erop dat ook andere planten en zaden niet allemaal op voorraad zullen zijn... Dus even een tip voor de bestellers, even aangeven of je eventueel alternatieven wilt als een ras er niet meer is... Quote Oudholland Hebban olla vogala nestas hagunnan hinase hic anda thu, wat unbidan we nu?
Esthe76r Geplaatst: 14 maart 2014 Auteur Geplaatst: 14 maart 2014 Ik heb getracht contact te hebben met Vreeken maar elke keer kreeg ik ze niet te pakken. Ik blijf het proberen anders gaat er van de week een mail naar toe. Dan krijg ik daar hopelijk snel bericht op. Ik blijf proberen. Quote
schimmeltje Geplaatst: 16 maart 2014 Geplaatst: 16 maart 2014 Goed idee om spullen mee te laten nemen. Heb slechte ervaringen met verzenden zoals peperdure verzenkosten, bij nalevering opnieuw verzenkosten tot meerdere malen toe (!), veel dingen niet op voorraad (ook bij vroege bestelling), slechte vervangers. Wat ze hebben is wel goed en prima assortiment, maar er op kunnen rekenen is een tweede... Quote
Kruidje Geplaatst: 18 maart 2014 Geplaatst: 18 maart 2014 Ik zou ook graag nog deze willen hebben als ze dan nog op vooraad zijn: PADDENSTOELBROED415300 SETS - (LIJKT OP:) EEKHOORNTJESBROOD (Stropharia rugosa-annulata) Quote Groetjes, Birgit (Soil Food Web Consultant) Meer weten over het microscopische bodemleven? https://rijkebodem.eu
Esthe76r Geplaatst: 18 maart 2014 Auteur Geplaatst: 18 maart 2014 Ik krijg ze telefonisch niet te pakken heb maar een mail gestuurd en hoop snel op antwoord, ik hou jullie op de hoogte. Quote
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.