Jump to content
Image Image Image Image Image
Image

Aangeboden aardbei stekken ostara

Recommended Posts

Heeft iemand belang bij aardbei stekken ostara? Het is een doordragend soort.

Ik heb veel goed bewortelte stekjes van de uitlopers van vorig jaar, kan ik er iemand een plezier mee doen?

Ik zoek zelf nog verschillende soorten tomaten zaden, puntpaprika zaden en zaden van de ronde en gele courgette maar als je niets te ruilen hebt en toch graag stekjes wilt is dat geen probleem, laat het maar weten!

Hoi Kris1984 en Minie,

Ik woon in de kop van Overijssel dus een behoorlijk stukje bij jullie vandaan. Ik kan wel plantjes opsturen, geen probleem. Vorig jaar had ik aardbeiplantjes besteld bij een firma die ze verstuurden in een platte envelop, die zijn goed bij me aangekomen en dan vallen de verzendkosten ook wel mee. Stuur maar een pm met jullie adres en hoeveel jullie er willen als jullie willen dat ik plantjes op stuur, hebben jullie misschien ook iets te ruilen? (Hoeft niet hoor maar ik ben wel benieuwd )

Hallo Janita,

Als je nog een paar stekjes zou kunnen missen ben ik zeker geïnteresseerd. Ik heb niet veel om te ruilen, heb wel enkele zaadjes van de struiktomaat principe borghese en heb wat zelf geoogst zaad uit een biologisch dynamische rode puntpaprika, maar van die laatste heb ik nog niet kunnen testen of ze goed jurken... Als het je wat lijkt, kan ik van hier wat van opsturen? Laat maar wat weten!

• 4 weeks later...