janita Posted February 15, 2014 Share Posted February 15, 2014 Heeft iemand belang bij aardbei stekken ostara? Het is een doordragend soort.Ik heb veel goed bewortelte stekjes van de uitlopers van vorig jaar, kan ik er iemand een plezier mee doen? Ik zoek zelf nog verschillende soorten tomaten zaden, puntpaprika zaden en zaden van de ronde en gele courgette maar als je niets te ruilen hebt en toch graag stekjes wilt is dat geen probleem, laat het maar weten! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
kris1984 Posted February 16, 2014 Share Posted February 16, 2014 Janita jammer dat je zover weg woon. Ik wil dit jaar aarbeien planten. En was opzoek naar plantjes. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
minie Posted February 16, 2014 Share Posted February 16, 2014 waar woon je in overijssel? ik heb wel interesse, maar woon aan de rand gelderland/overijssel Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
janita Posted February 16, 2014 Author Share Posted February 16, 2014 Hoi Kris1984 en Minie, Ik woon in de kop van Overijssel dus een behoorlijk stukje bij jullie vandaan. Ik kan wel plantjes opsturen, geen probleem. Vorig jaar had ik aardbeiplantjes besteld bij een firma die ze verstuurden in een platte envelop, die zijn goed bij me aangekomen en dan vallen de verzendkosten ook wel mee. Stuur maar een pm met jullie adres en hoeveel jullie er willen als jullie willen dat ik plantjes op stuur, hebben jullie misschien ook iets te ruilen? (Hoeft niet hoor maar ik ben wel benieuwd ) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
minie Posted February 16, 2014 Share Posted February 16, 2014 Ik heb gele courgettezaad voor je. Ik stuur je even een pb Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stan Posted February 18, 2014 Share Posted February 18, 2014 Welke paprika's zoek je blok of (mini)punt ? Ik heb wel genoeg aardbeien maar wil nog wel wat ruilen. Quote Onkruid bestaand niet, het is slechts ongewenste vegetatie en het verschil tussen een bloem en een onkruid is een oordeel. www.peperschrift.nl Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kim Posted February 18, 2014 Share Posted February 18, 2014 Hallo Janita, Als je nog een paar stekjes zou kunnen missen ben ik zeker geïnteresseerd. Ik heb niet veel om te ruilen, heb wel enkele zaadjes van de struiktomaat principe borghese en heb wat zelf geoogst zaad uit een biologisch dynamische rode puntpaprika, maar van die laatste heb ik nog niet kunnen testen of ze goed jurken... Als het je wat lijkt, kan ik van hier wat van opsturen? Laat maar wat weten! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
janita Posted February 18, 2014 Author Share Posted February 18, 2014 Stan, ik ben op zoek naar puntpaprika's, is er iets waar jij nog naar op zoek bent? Ik heb inmiddels behoorlijk wat zaden verzameld  Kim, ik kan nog wel wat stekjes missen, stuur maar even een pm Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stan Posted February 18, 2014 Share Posted February 18, 2014 Stuur maar een pb-tje. Quote Onkruid bestaand niet, het is slechts ongewenste vegetatie en het verschil tussen een bloem en een onkruid is een oordeel. www.peperschrift.nl Link to comment Share on other sites More sharing options...
janita Posted February 19, 2014 Author Share Posted February 19, 2014 De stekjes zijn op!! Ik heb er 75 verstuurd en allerlei leuke nieuwe zaden terug ontvangen, bedankt!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Valerie Posted February 19, 2014 Share Posted February 19, 2014 Dat zijn er veel hier zijn ze goed aangekomen! Quote Voedselkollektief AlmereBiologisch voedsel van Flevolandse boeren voor een eerlijke prijs Link to comment Share on other sites More sharing options...
minie Posted March 16, 2014 Share Posted March 16, 2014 inmiddels lopen mijn stekjes uit! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts