Ga naar inhoud
Image Image Image Image Image
Image

Fruitboompjes Aldi


marije124

Aanbevolen berichten

Het verschilt nogal per boompje hoeveel takken er aan zitten. Sommige boompjes zijn al flink gesnoeid, anderen weer vrij bossig. Ik laat ze zeker eerst flink groeien. Al schijnt het wel zo te zijn dat de wortels en de takken in evenwicht moeten zijn? Zo gek veel wortels zaten er niet aan namelijk...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als je zorgt dat ze nu en van de zomer maar regelmatig een gieter water krijgen, is er niks aan de hand en slaan ze mooi aan,

fruitbomen en struiken hebben waneer ze op blote wortel geleverd worden nu eenmaal heel weinig wortel.

Players only love you when they're playing.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...
Ze kunnen wat kleinere blaadjes hebben, maar alleen knoppen betekend dat ze het niet zo naar hun zin hebben. Trekt wel weer bij.

 

Ze hebben geen blaadjes tot nog toe. Hoef ik daar niets aan te doen? Komt goed? Ik blijf maar gewoon water geven.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je kan voor zo weinig geld toch wel hebben verwacht dat ze het eventjes moeilijk gaan hebben met aanslaan. Gewoon water geven, en vooral niet sterk bemesten. Dat kunnen ze dan juist niet hebben.

 

Mijn Granny boompje staat opeens al vol met bloesem

Wil dat zeggen dat ik appels ga krijgen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

hier slaan de peren, pruim, appel en kersenboompjes goed aan...

zoals ik al verwacht had doen de perzikboompjes het niet zo goed...

zo droog als gort, ook al heb ik ze dagelijks watergegeven.

ik laat ze nog even staan maar als ze binnen 4 weken geen sjoeges geven gaan ze eruit.

wat zal ik er dan eens voor in de plaats zetten?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...