Sakura Posted February 18, 2014 Posted February 18, 2014 Hallo iedereen! Ik ben Sakura, 25 jaar en ik moestuinier actief op kleine schaal in mijn stadstuintje.Ik lees al een tijdje mee op het forum en heb hier veel van opgestoken, dus vond ik het eens tijd om mij aan te melden Moestuinieren doe ik ondertussen zo'n drietal jaar in verhoogde bakken, o.a. de square foot garden (de meeste zijn zelf in elkaar geknutseld) en ik probeer graag elk jaar nieuwe dingen uit.Binnenkort krijgen mijn vriend en ik een lapje grond bij zijn familie dat we mogen gebruiken om groenten op te kweken, daar zullen we dus goed gebruik van kunnen maken! Ik hoop nog veel te kunnen leren hier op het forum, maar ook zelf iets te kunnen bijdragen Vele groetjes Sakura Quote Mijn moestuinseizoen
beertjerinke Posted February 18, 2014 Posted February 18, 2014 welkom Quote een beginner moet toch ergens beginnen en door jullie lukt het ook
HuubvG Posted February 18, 2014 Posted February 18, 2014 Welkom, veel plezier op 't forum en in de tuin. Quote
Sakura Posted February 18, 2014 Author Posted February 18, 2014 Bedankt voor het warme welkom Quote Mijn moestuinseizoen
Stan Posted February 18, 2014 Posted February 18, 2014 Welkom en we zijn gek op foto's. En vast een mooie oogst. Quote Onkruid bestaand niet, het is slechts ongewenste vegetatie en het verschil tussen een bloem en een onkruid is een oordeel. www.peperschrift.nl
Old Rose Posted February 19, 2014 Posted February 19, 2014 welkom en veel moestuin plezier op groter lap grond Quote ~ Waarom zou je kinderen wonderen gaan uitleggen terwijl je ze ook een tuin kunt laten aanleggen. ~
Jorieke123 Posted February 24, 2014 Posted February 24, 2014 Welkom! Quote Giga-gaas.nl facebook.com/Veldvarkens
marijke Posted February 24, 2014 Posted February 24, 2014 Welkom en een fijn moestuinseizoen gewenst. Quote
Sakura Posted February 25, 2014 Author Posted February 25, 2014 Bedankt ! Foto's en een moestuinseizoen zullen ter zijner tijd wel volgen. Quote Mijn moestuinseizoen
Recommended Posts