Gwen Geplaatst: 28 februari 2014 Geplaatst: 28 februari 2014 Dit bieden ze ook aan. Paaltje in tweeen zagen en je kan ze gebruiken als palen voor je aardbeibakkentafels. Koopje!! Heiningpalen van 3 meter lang met een doorsnede van 8-10 centimeter. http://www.marktplaats.nl/a/tuin-en-terras/overige-tuin-en-terras/m755898194-heiningpalen.html?c=3c1f5dcc18d02a99040ca8de656940d2&previousPage=lr Quote
Gwen Geplaatst: 3 maart 2014 Geplaatst: 3 maart 2014 Ik heb inmiddels 40 BATO bakken gehaald. De staat is afgezien van wat vuil en verweerd heel prima. Ik ben geen enkele met barst oid tegen gekomen. Quote
Limoncello Geplaatst: 10 maart 2014 Geplaatst: 10 maart 2014 Iemand vanuit België die nog bakken gaat halen aan 1€? Anders heb ik wel interesse Quote Mijn tuinavonturen op http://www.dedolletuinder.be/
jokat Geplaatst: 10 maart 2014 Geplaatst: 10 maart 2014 Ik heb andere bakken gekocht, zonder oren, daar vind ik wel wat op. Quote
Oudholland Geplaatst: 11 maart 2014 Auteur Geplaatst: 11 maart 2014 Ik ben afgelopen weekend bij die man in Wijk bij Duurstede geweest en heb daar 50 witte bakken gehaald. Moest toch daar in de buurt zijn.Had liever zwarte gehad omdat die minder opvallen, maar ik maak wel een iets bredere plant aan het rek waar ze aanhangen, dan zie je er ook weinig meer van, behalve de hang'oren' die erbovenuit blijven steken. Ook maar even bij de Action langsgeweest voor cocopeat, heb de hele winkelvoorraad maar meegenomen, nu nog potgrond en turf regelen.En planten bestellen bij Erwin, dan kan ik komend weekend gaan planten. Quote Oudholland Hebban olla vogala nestas hagunnan hinase hic anda thu, wat unbidan we nu?
Oudholland Geplaatst: 11 maart 2014 Auteur Geplaatst: 11 maart 2014 Jokat, Voor de bakken zonder oren kan je eventueel van hout een bak maken van een cm of 5 hoog, en deze van binnen bekleden met vijverfolie. Zo heb ik tenminste 'lekbakken' gemaakt voor mijn kleine potjes met zaailingen.Moet je wel een uitloop eraan maken aan de onderkant, dus even bij een vijverzaak oid een vlakke foliedoorvoer halen. Quote Oudholland Hebban olla vogala nestas hagunnan hinase hic anda thu, wat unbidan we nu?
jokat Geplaatst: 11 maart 2014 Geplaatst: 11 maart 2014 Dank je, ik weet wel al ongeveer hoe ik het ga doen : heb 50 mm ronde buizen gekocht om links en rechts te gebruiken, verder een gootje, ik laat het nog wel zien met foto's.Hé, als je planten kiest bij Erwin (man,man die heeft mooie plantjes ! een wortelgestel om "u" tegen te zeggen), ik heb de soorten Darselect, Rumba, Kimberley, Lambada en Florence gekocht, elk 24 stuks. Dit waren de goeie smaken van Borsalino, zo heb ik ze onthouden, maar je kiest maar wat, hé. Quote
Oudholland Geplaatst: 11 maart 2014 Auteur Geplaatst: 11 maart 2014 Ik ga bij Erwin de soorten Evie2, Lambada, Darselect, Rumba, Figaro, Florence, Elianny, Sonata, Kimberley, Ananasaardbei en Maxim bestellen, mail naar hem is net de deur uit. Een gedeelte inderdaad de soorten vanuit het aardbeien-topic van Borsalino, van de soorten die hem bevielen. Daarvan 12-18 stuks per soort. Verder een paar soorten die me ook wel aantrekkelijk leken, of die ik her en der op het forum en internet tegenkwam, 1 bak per soort (6 planten dus). Verder heb ik bij een teler in de buurt nog 30 planten Elsanta gekocht, die staan al in de bakken. Quote Oudholland Hebban olla vogala nestas hagunnan hinase hic anda thu, wat unbidan we nu?
jokat Geplaatst: 12 maart 2014 Geplaatst: 12 maart 2014 Zo, laat nu de lente en zomer maar komen...mmm Quote
Oudholland Geplaatst: 12 maart 2014 Auteur Geplaatst: 12 maart 2014 Eerst mijn aardbeienplanten nog, graag... Heb mail van Erwin dat ik vrijdag een pakketje kan verwachten, betekent dus zaterdag aan het werk. Zo'n 150 aardbeien in bakken planten... En dan inderdaad een mooie zomer om van te smullen Quote Oudholland Hebban olla vogala nestas hagunnan hinase hic anda thu, wat unbidan we nu?
tuinprins Geplaatst: 13 maart 2014 Geplaatst: 13 maart 2014 hoi, ik rijd morgen naar wijk bij Duurstede om bato aardbei bakken te halen , moet toch in chorichem zijn dus niet zo ver uit de buurt, als er nog iemand intresse heeft in bakken uit de buurt van limburg, omgeving roermond dan kan ik er eventueel wat extra meebrengen, dat zijn de gebruikte witte aardbei bakken. kosten 1 euro per stuk. Quote
tuinprins Geplaatst: 13 maart 2014 Geplaatst: 13 maart 2014 Als ik de bakken en de aarde in huis heb kan ik de aardbei planten gaan bestellen. Maar nu is mijn vraag waar kan ik die het beste bestellen, kwa kwaliteit en prijs,en dan gekoelde , frigo planten neem ik aan, zwaar of normale, wie kan mij hierbij helpen. Quote
jarno Geplaatst: 13 maart 2014 Geplaatst: 13 maart 2014 Dat tweede bericht is nogal off-topic, je kunt beter een nieuw topic openen. Quote
jokat Geplaatst: 13 maart 2014 Geplaatst: 13 maart 2014 Tuinprins : http://www.kweduivenvoorden.nl/index.php?option=com_hikashop&ctrl=category&task=listing&cid=15&name=aardbeien&Itemid=146 Quote
ijsbiertje Geplaatst: 14 maart 2014 Geplaatst: 14 maart 2014 Ik ben ook nog wel geïnteresseerd in die bato bakken. Quote
Limoncello Geplaatst: 24 maart 2014 Geplaatst: 24 maart 2014 Ik moet nog 300 stekken planten van de 400. Ben al moe op voorhand Quote Mijn tuinavonturen op http://www.dedolletuinder.be/
Oudholland Geplaatst: 24 maart 2014 Auteur Geplaatst: 24 maart 2014 Ik heb de mijne er nu allemaal instaan, vooral planten van Erwin, aangevuld met wat planten die ik zelf nog had staan (uitlopers van vorig jaar, ras onbekend).Alleen de stelling nog maken, binnenkort eens naar de houthandel voor een lading douglashout. Quote Oudholland Hebban olla vogala nestas hagunnan hinase hic anda thu, wat unbidan we nu?
prettig gestoord Geplaatst: 28 maart 2014 Geplaatst: 28 maart 2014 Ook ik heb in Wijk bij Duurstede net 40 bato bakken opgehaald. Ze zijn idd smerig maar verder in goede staan. Kan me op het staand kunnen oogsten verheugen Quote Zeluf doen! Nooit uit de koppigheidsfase gekomen gelukkig!
joarro Geplaatst: 10 mei 2014 Geplaatst: 10 mei 2014 Ik ben ook geïnteresseerd in bato bakken (40 stuks) Regio Gent-Aalst alvast bedankt. mvg Quote
andrebouwhuis Geplaatst: 27 mei 2014 Geplaatst: 27 mei 2014 Heb wel interesse in een 20 tal Bato bakken als iemand er nog wat weet hou ik me aanbevolen. Quote
benetton Geplaatst: 27 mei 2014 Geplaatst: 27 mei 2014 Hallo, ik kan nu uit te de teksten niet meer halen als er nog BATO bakken worden besteld . Maar ik zou er wel 10-15 willen... Ik ben van de regio Brugge, Belgie.. Groetjes! Quote Een ware prutser/beginneling
Oudholland Geplaatst: 27 mei 2014 Auteur Geplaatst: 27 mei 2014 Op dit moment loopt er bij mijn weten niets, nee.Er zou besteld gaan worden, maar net daarvoor werden er op Marktplaats (NL) een paar honderd gebruikte bakken aangeboden tegen een lage prijs, iedereen die interesse had heeft daar zijn bakken toen al gehaald. Quote Oudholland Hebban olla vogala nestas hagunnan hinase hic anda thu, wat unbidan we nu?
spike Geplaatst: 4 juni 2014 Geplaatst: 4 juni 2014 benetton: marktplaats 4 berichten terug kweker uit wijk bij Duurstede verkoopt ze en stuurt ze ook op !! Quote
tomvdv Geplaatst: 5 juni 2014 Geplaatst: 5 juni 2014 ik heb er gekocht gehad in nederland.2dehands.http://www.marktplaats.nl/a/tuin-en-terras/overige-tuin-en-terras/m802290662-aardbeibakke-van-het-merk-bato.html Quote
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.