de wortelaar Posted February 19, 2014 Share Posted February 19, 2014 (edited) Hallo allemaal, Ik ben 28 en vorig jaar pas begonnen met een klein stukje moestuin bij ons achter (1.80 x 1.80). Aanstaande zaterdag hoop ik een veld bij de volkstuinderij te bemachtigen want ik ben van plan om het dit jaar wat serieuzer aan te pakken. Ik ben een absolute leek wat tuinieren betreft en weet nog maar net hoe ik een hark moet vasthouden, maar toch is het me gelukt om vorig jaar wat sperziebonen, lente uitjes, radijs, sla en peterselie uit eigen tuin te eten. Ik zal de komende dagen veel tijd doorbrengen met lezen op dit forum en zal jullie een beetje op de hoogte houden van de ontwikkelingen. Ik heb een foto van mijn tuintje van vorig jaar welke ik deze vanavond wel even zal uploaden. De wortelaar. Edited February 19, 2014 by Guest Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stan Posted February 19, 2014 Share Posted February 19, 2014 Welkom Quote Onkruid bestaand niet, het is slechts ongewenste vegetatie en het verschil tussen een bloem en een onkruid is een oordeel. www.peperschrift.nl Link to comment Share on other sites More sharing options...
Eveline68 Posted February 19, 2014 Share Posted February 19, 2014 Welkom... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bit Posted February 19, 2014 Share Posted February 19, 2014 Leuk ! welkom. Als je het leuk vind, kun je net als velen hier , je eigen blog aanmaken en bijhouden.Zie daarvoor : blog/ Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
de wortelaar Posted February 19, 2014 Author Share Posted February 19, 2014 Zo, bij deze nog even de foto van mijn tuintje van vorig jaar. Het kleine boompje rechts vooraan was na 3 maanden zo'n 2,5 meter lang en zat bomvol sherry tomaatjes. De prei links is uiteindelijk mislukt. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
HuubvG Posted February 19, 2014 Share Posted February 19, 2014 Welkom. Zie net de foto die je geplaatst hebt. Netjes. veel plezier ermee dit seizoen! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Connie Posted February 19, 2014 Share Posted February 19, 2014 Welkom Worstelaar, je tuintje van vorig jaar ziet er strak uit Quote Je zou maar een èèndags vlieg zijn en je dag niet hebben..... Link to comment Share on other sites More sharing options...
maboc Posted February 19, 2014 Share Posted February 19, 2014 Leuke oplossing zo zeg.Geeft weer allemaal ideeen Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
de wortelaar Posted February 19, 2014 Author Share Posted February 19, 2014 Dank u, dank u! Het was inderdaad een noodoplossing want ik wilde hoe dan ook iets uit mijn eigen tuin kunnen eten. Dit jaar hoop ik een grotere lap grond te kunnen bemachtigen... zaterdag hoor ik meer! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Old Rose Posted February 20, 2014 Share Posted February 20, 2014 welkom en ik hoop voor je dat het lukt met je nieuwe tuin. Quote ~ Waarom zou je kinderen wonderen gaan uitleggen terwijl je ze ook een tuin kunt laten aanleggen. ~ Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jorieke123 Posted February 24, 2014 Share Posted February 24, 2014 Welkom! Quote Veldvee-facebook Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts