Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst: (aangepast)

Hallo allemaal,

Ik ben 28 en vorig jaar pas begonnen met een klein stukje moestuin bij ons achter (1.80 x 1.80). Aanstaande zaterdag hoop ik een veld bij de volkstuinderij te bemachtigen want ik ben van plan om het dit jaar wat serieuzer aan te pakken. Ik ben een absolute leek wat tuinieren betreft en weet nog maar net hoe ik een hark moet vasthouden, maar toch is het me gelukt om vorig jaar wat sperziebonen, lente uitjes, radijs, sla en peterselie uit eigen tuin te eten.

Ik zal de komende dagen veel tijd doorbrengen met lezen op dit forum en zal jullie een beetje op de hoogte houden van de ontwikkelingen. Ik heb een foto van mijn tuintje van vorig jaar welke ik deze vanavond wel even zal uploaden.

De wortelaar.

aangepast door Gast
Geplaatst:

Leuk ! welkom.

Als je het leuk vind, kun je net als velen hier , je eigen blog aanmaken en bijhouden.

Zie daarvoor : blog/

Geplaatst:

Zo, bij deze nog even de foto van mijn tuintje van vorig jaar. Het kleine boompje rechts vooraan was na 3 maanden zo'n 2,5 meter lang en zat bomvol sherry tomaatjes. De prei links is uiteindelijk mislukt.

2013062315215090901392830566.jpg

Geplaatst:

Dank u, dank u!

Het was inderdaad een noodoplossing want ik wilde hoe dan ook iets uit mijn eigen tuin kunnen eten. Dit jaar hoop ik een grotere lap grond te kunnen bemachtigen... zaterdag hoor ik meer!

Geplaatst:

welkom en ik hoop voor je dat het lukt met je nieuwe tuin.

~ Waarom zou je kinderen wonderen gaan uitleggen terwijl je ze ook een tuin kunt laten aanleggen. ~

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...