simke Geplaatst: 27 februari 2014 Geplaatst: 27 februari 2014 even een vraag? hebben jullie dat ook dat als je naar het moestuinblog gaat en je bent ingelocht wordt je automatie's weer uitgelocht ook al gebruik je het vinkje laat mij ingelogt. ik wil graag wat foto's plaatsen in mijn moestuin seisoen. maar op deze manier gaat het niet lukken. Quote
simke Geplaatst: 27 februari 2014 Auteur Geplaatst: 27 februari 2014 probleem opgelost ik heb een ander brouwser gebruikt. Quote
nick86 Geplaatst: 28 februari 2014 Geplaatst: 28 februari 2014 Ik heb het probleem ook af en toe. Maar een andere browser helpft dus. Thnx;) Quote
greetje Geplaatst: 28 februari 2014 Geplaatst: 28 februari 2014 ik heb er sinds vandaag ook last van strange! Quote kiezen voor helpende handen is delen in de praktijk!http://guppedup.blogspot.nl/
Jorg Geplaatst: 28 februari 2014 Geplaatst: 28 februari 2014 Met welke browser zijn er problemen? Internet Explorer? Op de computer van mijn ouders heb ik dezelfde fout wel eens gehad met IE8, ik weet alleen niet meer hoe ik die toen opgelost heb... Quote
simke Geplaatst: 28 februari 2014 Auteur Geplaatst: 28 februari 2014 Ja met explorer. Leverde het problemen. Met die fier fox als een zonnetje en ja het ik een xp pc Quote
Jorg Geplaatst: 1 maart 2014 Geplaatst: 1 maart 2014 En was dit het probleem: je logt in op het forum (met of zonder wachtwoord onthouden), dat gaat goed maar zodra je naar een nieuwe pagina in het forum klikt (niet alleen bij blogs) ben je niet meer ingelogd? Quote
simke Geplaatst: 1 maart 2014 Auteur Geplaatst: 1 maart 2014 Ja dat is het maar bij mij was het dus alleen bij de blogs. De rest ging goed. Ik zal het dit weekend nog een proberen. Quote
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.