borderrose Posted February 28, 2014 Author Share Posted February 28, 2014 Heb je voor mij nog een paar 'Schwarze Ungarin'(Solanum tuberosum) en sinaasappelmunt? Ik heb eventueel een struikje Jostabes van 3 jaar oud voor jou. Ja, dat kan wel, is goed Geedee. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
beertjerinke Posted March 1, 2014 Share Posted March 1, 2014 Heb je toevallig nog een stekje salieen doorlevende spinaziestekje sinasappel munt ik heb in elk geval voor je kaneelbasilicun en gewone basilicum en kijk even op mijn lijst of er meer voor je bij staat Komt goed.De salie stekken zijn de gewone paarsboeiende, maar ik heb ook drie soorten witte, maar dat is zaad, zou ik wel alvast kunnen zaaien.De dorlevende spinazi is ook zaad trouwens. ik heb nog geen salie dus maak niet uit welkezaad of stekje ben overal blij mee Quote een beginner moet toch ergens beginnen en door jullie lukt het ook Link to comment Share on other sites More sharing options...
SuusP Posted March 1, 2014 Share Posted March 1, 2014 Borderrose, ik heb nog wat Basilicum Ruffles die ik ga zaaien. Wil je daar een plantje van? Mogelijk hou ik ook een plantje van de struikbasilicum over, maar daar heb ik maar weinig zaadjes van dus onder voorbehoud. Ik zou graag een salieplantje en/of Red Bor-plantje willen. Quote Begonnen met moestuinieren en zaadjes te ruil? Doe mee met de zadenenvelop NL 2017 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kim Posted March 2, 2014 Share Posted March 2, 2014 Hoihoi! Als alles goed gaat, krijg ik zo zaadjes van de thaise basilicum en dark opal basilicum binnen. Ik heb ook nog zaad van een kleinbladige basilicum (ik moet de naam even terug opzoeken). Mocht je interesse hebben in één of meerdere van deze soortjes, en ondertussen al niet bezwijken onder de basilicum, dan kan ik wel wat extra voor je zaaien . Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Esthe76r Posted March 2, 2014 Share Posted March 2, 2014 Ik heb geen pattison sunburst meer, die waren op... verder komt voor elkaar.... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
borderrose Posted March 4, 2014 Author Share Posted March 4, 2014 Borderrose, ik heb nog wat Basilicum Ruffles die ik ga zaaien. Wil je daar een plantje van? Mogelijk hou ik ook een plantje van de struikbasilicum over, maar daar heb ik maar weinig zaadjes van dus onder voorbehoud. Ik zou graag een salieplantje en/of Red Bor-plantje willen. Ik schrijf het er bij Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
borderrose Posted March 4, 2014 Author Share Posted March 4, 2014 Hoihoi! Als alles goed gaat, krijg ik zo zaadjes van de thaise basilicum en dark opal basilicum binnen. Ik heb ook nog zaad van een kleinbladige basilicum (ik moet de naam even terug opzoeken). Mocht je interesse hebben in één of meerdere van deze soortjes, en ondertussen al niet bezwijken onder de basilicum, dan kan ik wel wat extra voor je zaaien . De kleinbladige heb ik zelf, maar de andere wil ik wel Kijk je even of er iets voor jou bij zit op mijn ruillijstje? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
borderrose Posted March 4, 2014 Author Share Posted March 4, 2014 Ik heb geen pattison sunburst meer, die waren op... verder komt voor elkaar.... Prima! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kim Posted March 4, 2014 Share Posted March 4, 2014 Hoihoi! Als alles goed gaat, krijg ik zo zaadjes van de thaise basilicum en dark opal basilicum binnen. Ik heb ook nog zaad van een kleinbladige basilicum (ik moet de naam even terug opzoeken). Mocht je interesse hebben in één of meerdere van deze soortjes, en ondertussen al niet bezwijken onder de basilicum, dan kan ik wel wat extra voor je zaaien . De kleinbladige heb ik zelf, maar de andere wil ik wel Kijk je even of er iets voor jou bij zit op mijn ruillijstje? Komt in orde! Heb je eventueel nog wat Aardbeispinazie en Doorlevende spinazie zaadjes voor me? Ik ben het nog even aan het aankijken of mijn salie er terug bovenop komt, maar mocht die het toch echt begeven, zou je dan nog een stekje van de paarse salie kunnen missen voor me? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
borderrose Posted March 4, 2014 Author Share Posted March 4, 2014 Is goed, Kim. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
appelvrouw Posted March 20, 2014 Share Posted March 20, 2014 Rose, je staat er bij mij op voor de eeuwig moes..je bent de laatste Mag ik van jou ook de gele snijboon proberen( behalve als het een soort met draad is...)? Quote We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎 Link to comment Share on other sites More sharing options...
borderrose Posted April 9, 2014 Author Share Posted April 9, 2014 Ik schrijf het er bij, zijn lekkere boontjes; had ze vorig jaar ook al. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
borderrose Posted April 9, 2014 Author Share Posted April 9, 2014 Heeft er iemand nog wat aardbeienplantjes voor me; oastara en framboosaardbei heb ik al. Ik heb er nog wat dingen bij gezet op mijn geeflijst, voor wie belangstelling heeft......... Zaailingen van : peper madame jeanette 3 xpeper cayenne 2 xpeper adji amarillo 3 x aubergine half lang violet 6 xaubergine estada de gardia 3 xaubergine purple green 2 xbrignal aubergine 3 x linzen 30 xbleekselderij zelfblekende 10 xbleekselderij tall utha 10 x Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
eelzuhtjuh Posted April 9, 2014 Share Posted April 9, 2014 Ik neem aardbeien plantjes mee, er is alleen 1 probleem, ze zijn allemaal door elkaar geraakt dankzij mijn kleine apie die gezellig kwartet gespeeld heeft met labeltjes. Het zijn doordragers, framboosaardbeien of ananasaardbeien. Weet niet of je er baat bij hebt? Ik zou van jou wel interesse hebben in bleekselderij van allebei wat en een aubergine (soorten zeggen me niet zoveel) Quote https://eelzuhtjuh.blogspot.com/ Link to comment Share on other sites More sharing options...
appelvrouw Posted April 9, 2014 Share Posted April 9, 2014 Voor yakon stond je er al op B.Rose heb ik je genoemd Mag ik hetzelfde als Eelzuhtju vragen: bleekselderij van allebei wat ? Quote We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎 Link to comment Share on other sites More sharing options...
borderrose Posted April 9, 2014 Author Share Posted April 9, 2014 Ja dat is goed, bleekselderij voor allebei van beide wat Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
beertjerinke Posted April 9, 2014 Share Posted April 9, 2014 ik heb nog wel intresse voor een paar linzen en een aubergine purple green mijn aubergine zijn niet opgekomen mischien heb ik nog iets dat ik mee kan nemen voor je? Quote een beginner moet toch ergens beginnen en door jullie lukt het ook Link to comment Share on other sites More sharing options...
geedee Posted April 10, 2014 Share Posted April 10, 2014 Ik zou van jou wel interesse hebben in peper madame jeanette Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Estemy Posted April 11, 2014 Share Posted April 11, 2014 Mijn vriend wil graag aardappels kweken. Kun je voor mij een leuke mix van verschillende aardappels maken? Gewoon 2-3 stuks van alles dat je nog over heeft (ik heb ~12 stuks nodig).Ik kan je basilicum Dark Opal aanbieden (zaden of ik zaai ze voor je, hoe veel?), of citroenbasilicum of gewone basilicum. Ook heb ik nog een paar rode rabarberzaailingen over, maar ze zijn deze jaar gezaaid (van zaad), dus je krijgt pas volgende jaar oogst. Laat me in mijn topic weten aub Quote Sorry voor taalfoutjes, ik ben niet Nederlands =)Mijn blog: http://www.moestuinforum.nl/blog/Estemy Link to comment Share on other sites More sharing options...
Monika Posted April 11, 2014 Share Posted April 11, 2014 Zou ik van jou een paar zaailingen bleekselderij tall utha mogen? Kijk je nog even in mijn lijstje? Groetjes Monika Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
borderrose Posted April 13, 2014 Author Share Posted April 13, 2014 Ik heb alles bij geschreven; kijken jullie even of het klopt zo?Dan kan ik beginnen met uitzoeken en inpakken. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
geedee Posted April 13, 2014 Share Posted April 13, 2014 Borderose krijgt: Jostabes en forsythia Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kim Posted April 13, 2014 Share Posted April 13, 2014 Mijn salie heeft er nog echt niet veel zin in, dus mocht je dat eventuele stekje paarsbloeiende salie kunnen missen, maak je me heel erg blij! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts