esther van buuren Posted April 8, 2011 Share Posted April 8, 2011 Hallo.ik zag op het forum een gesprek over kefir en zoik wilde reageren en dat kon alleen als ik lid bendus. mijn naam is esthergetrouwd geen kinderen. en geen moestuin. maar wel geintreseerd naar het onderwerp combucha en kefir heet het geloof ik nou tot spreeksgroeten esther Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jorieke123 Posted April 8, 2011 Share Posted April 8, 2011 Welkom! Quote Giga-gaas.nl Kom zaterdag 12 april ook naar de Moestuinforumdag in Zelhem! moestuinforum.nl/forum/50-moestuinforum-dag/ Link to comment Share on other sites More sharing options...
jasmin Posted April 8, 2011 Share Posted April 8, 2011 Hoi en Welkom!! Quote http://www.facebook.com/JasminSoap https://jasminsoapstudio.com/ Link to comment Share on other sites More sharing options...
veuvecouderc Posted April 8, 2011 Share Posted April 8, 2011 Welkom! Ik weet niet in welk opzicht je geinteresseerd bent in Kefir maar ik heb het jarenlang 'gemaakt'. Mijn hond kreeg het 1 x per week. Je moet ergens bij iemand kweek zien te krijgen. De kweek moet je afspoelen en daarna met 1 liter melk wegzetten (in een schone pot, geen ijzer (edit geen METAAL, zonder deksel) totdat het klaar is Dat zie je vanzelf als het zover is, er is namelijk wei op de substantie gekomen en soms ook een gele korst. Affijn, ik kan er nog wel meer over zeggen maar misschien weet je dat allemaal al. Leg eerst even uit wat precies je interesse in Kefir is dan kan ik je misschien verder helpen. Quote VeuvecoudercDe weduwe in 2012 blog/veuvecouderc/ Link to comment Share on other sites More sharing options...
Helly Posted April 9, 2011 Share Posted April 9, 2011 Welkom op dit forum. Quote Good things come in small packages Link to comment Share on other sites More sharing options...
RickT Posted April 9, 2011 Share Posted April 9, 2011 Welkom hier! Quote Rick`s Steigerhouten Meubelen Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts