Tommy_joey Posted March 11, 2014 Posted March 11, 2014 Hallo allemaal, Graag stel ik me even voor. Ben begin dit jaar weer begonnen met een volkstuin van 150m2. Heb 8 jaar geleden ook een tuin gehad, waardoor ik al best aardig wat ervaring heb opgebouwd. Ik hoop hier een hoop informatie te kunnen vinden en dingen met elkaar uit te wisselen. Foto's hoop ik binnenkort te plaatsen! Mvg, Joey Quote
Stan Posted March 11, 2014 Posted March 11, 2014 Welkom en voor straks een mooie oogst. Quote Onkruid bestaand niet, het is slechts ongewenste vegetatie en het verschil tussen een bloem en een onkruid is een oordeel. www.peperschrift.nl
Jorieke123 Posted March 16, 2014 Posted March 16, 2014 Welkom! Quote Giga-gaas.nl facebook.com/Veldvarkens
Tommy_joey Posted April 1, 2014 Author Posted April 1, 2014 Vandaag een hoop gedaan op de tuin!JAardappels gepoot, doperwten gelegd, prij gepoot en een tomatenkasje opgezet! Blij met het resultaat! Quote
Stan Posted April 1, 2014 Posted April 1, 2014 Je kan hier ook je eigen bolg bij houden. Dat is handig voor jou en leuk voor ons om te volgen blog/ Quote Onkruid bestaand niet, het is slechts ongewenste vegetatie en het verschil tussen een bloem en een onkruid is een oordeel. www.peperschrift.nl
Bit Posted April 4, 2014 Posted April 4, 2014 Oei. Maar dit vind ik wel een ernstig mooie foto, zo even tussendoor off-topic gezegd en verder nederig gezwegen. Quote
Recommended Posts