thea Posted March 29, 2014 Share Posted March 29, 2014 Had niet gedacht aan 100den.Meer bij 50.(dat je had)Kijk maar wat je kwijt wil, kan ze wel gebruiken .Voor tomaten en kolen . Quote http:// www.zonnehoekje.nl overnachten nabij het Lauwersmeer. Link to comment Share on other sites More sharing options...
malouis Posted March 30, 2014 Author Share Posted March 30, 2014 Ik neem wel een stapeltje mee. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
malouis Posted April 2, 2014 Author Share Posted April 2, 2014 Zo te zien slaan de stekken van de Pluimhortensia aan, dus die staan nu ook op de lijst.Verder ook nog gele framboos toegevoegd. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
malouis Posted April 15, 2014 Author Share Posted April 15, 2014 Ruillijst aangevuld met zaailingen van borago (komkommerkruid), dille en koriander. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
malouis Posted April 20, 2014 Author Share Posted April 20, 2014 Nog een aanvulling:Zwarte els, tuingeranium (paars of rose-wit) en vingerhoedskruid (paars). Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
malouis Posted April 22, 2014 Author Share Posted April 22, 2014 De lijst aangevuld met zaailingen van aubergines, pepers en tomaten. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stan Posted April 22, 2014 Share Posted April 22, 2014 Kom ik weer ik zie leuke pepers bij jou n.l. Rocoto Rio Hualaga en Pimientos de Padrón (kan je er daar nog een van missen(of wat zaden) Ik heb wel wat gembermunt(zo heb ik deze gekocht echter in mijn beleving smaakt deze meer naar witte/zwarte peper(scherpe smaak). Ik heb ook aardbeimunt en hele lekkere Marokaanse munt Mentha spicata 'Nana" of zaden van hot's en superhot's. Quote Onkruid bestaand niet, het is slechts ongewenste vegetatie en het verschil tussen een bloem en een onkruid is een oordeel. www.peperschrift.nl Link to comment Share on other sites More sharing options...
malouis Posted April 22, 2014 Author Share Posted April 22, 2014 Van de beide pepers die je noemt kun je kiezen tussen plant(je) of zaad. Zeg maar wat het handigst is.Zwartepeper-munt, is weer eens iets anders, doe me maar een stekje. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Erny Posted April 22, 2014 Share Posted April 22, 2014 Ik zie dat je er een Yellow Taxi bij hebt staan. Mag ik die?En graag ook Gele Framboos. Dan gaat het wel lukken met mn gele oogst. En die Explosive Ember lokt mij ook, die heb ik namelijk nog niet. Van jouw wensenlijstje heb ik niets... maar wie weet kunnen we nog wat anders verzinnen.Moet nog even inventariseren wat ik ter ruil kan aanbieden. En die potten natuurlijk nog... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stan Posted April 22, 2014 Share Posted April 22, 2014 Plantjes zou top zijn. Quote Onkruid bestaand niet, het is slechts ongewenste vegetatie en het verschil tussen een bloem en een onkruid is een oordeel. www.peperschrift.nl Link to comment Share on other sites More sharing options...
thea Posted April 22, 2014 Share Posted April 22, 2014 Pimientos de padronaji amarilloZou ik daar een plantje van mogen? Quote http:// www.zonnehoekje.nl overnachten nabij het Lauwersmeer. Link to comment Share on other sites More sharing options...
loes Posted April 22, 2014 Share Posted April 22, 2014 zou ik een Gele framboos mogen?ik zie dat achter "Witlof (zonder dekgrond)" Thea staat, heb je daar nog meer van of is het allemaal vergeven? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
janita Posted April 22, 2014 Share Posted April 22, 2014 Ik heb wel belang bij 1 tomaat Datterini... Ik heb nog 16 zaadjes van stevia voor je als je daar belang bij hebt. Vorig jaar is deze bij mij wel gekiemd maar ik heb hem dood laten gaan deze winter vandaar dat ik geen plantje heb. Misschien dat er verder nog iets op mijn lijstje staat voor je? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
malouis Posted April 22, 2014 Author Share Posted April 22, 2014 @StanStaan genoteerd! @ErnyYellow Taxi en geleframboos: genoteerd.Lokt de Explosive Ember zo hard dat je hem wilt hebben of denk je nog?Ik kom 4 mei met de trein, dus die potten kan ik onmogelijk meebrengen, dan gaan de planten stuk!(Ik heb ze al voor je met het OV van Zwijndrecht naar Assen gesleept, jij het laatste stukje?!?) @TheaStan was je voor met de Pimientos de Padron. Ik heb als je wilt wel zaden (kan er eventueel vast een paar laten kiemen, het is een snelle groeier).De Aji Amarillo is genoteerd. @LoesWitlofzaad en gele framboos genoteerd! @JanitaJe staat in de lijst voor een Datterini. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Erny Posted April 22, 2014 Share Posted April 22, 2014 Thanx!Enne... dat wordt dus een dagje Assen met OV plannen voor mij. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
thea Posted April 22, 2014 Share Posted April 22, 2014 @Stan @TheaStan was je voor met de Pimientos de Padron. Ik heb als je wilt wel zaden (kan er eventueel vast een paar laten kiemen, het is een snelle groeier).De Aji Amarillo is genoteerd. Dat is ook goed (kan er eventueel vast een paar laten kiemen, het is een snelle groeier) Quote http:// www.zonnehoekje.nl overnachten nabij het Lauwersmeer. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ciska Posted April 22, 2014 Share Posted April 22, 2014 Hey, Ik zou graag wat zaden van de aubergine willen, maar ik heb niet veel te ruil. Misschien zit er toch iets voor je bij of heb je andere wensen, dan roep je maar.. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
malouis Posted April 22, 2014 Author Share Posted April 22, 2014 Thanx!Enne... dat wordt dus een dagje Assen met OV plannen voor mij. Maken we er gewoon een gezellige dag van ... Hoe zit het met die Explosive Ember?Wordt het ja of wordt het nee? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Erny Posted April 22, 2014 Share Posted April 22, 2014 Het wordt... het wordt... een JA En gezellige dagen zijn altijd welkom. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
malouis Posted April 22, 2014 Author Share Posted April 22, 2014 @TheaZaden staan in de week, morgen gaan ze de couveuse in. @CiskaGeen probleem. Welke soort(en) wil je? @ErnyEen Explosive Ember komt je ruimtegebrek vergroten. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
janita Posted April 22, 2014 Share Posted April 22, 2014 Malouis, heb je mijn berichtje op de vorige pagina gezien? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
malouis Posted April 22, 2014 Author Share Posted April 22, 2014 Jazeker! De Datterini is voor je gereserveerd. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
janita Posted April 22, 2014 Share Posted April 22, 2014 Oh super! Heb je nog iets gevonden in mijn lijstje? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
malouis Posted April 22, 2014 Author Share Posted April 22, 2014 Mag ik wat Stevia-zaadjes van je? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
janita Posted April 23, 2014 Share Posted April 23, 2014 Ja, die zijn voor jou Malouis! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts