Jump to content
Image Image Image Image Image
Image

NMM 4 mei ruillijst Malouis Noordelijke Moestuin Middag

malouis

Recommended Posts

• 2 weeks later...

Kom ik weer ik zie leuke pepers bij jou n.l. Rocoto Rio Hualaga en Pimientos de Padrón (kan je er daar nog een van missen(of wat zaden) Ik heb wel wat gembermunt(zo heb ik deze gekocht echter in mijn beleving smaakt deze meer naar witte/zwarte peper(scherpe smaak). Ik heb ook aardbeimunt en hele lekkere Marokaanse munt Mentha spicata 'Nana" of zaden van hot's en superhot's.

Onkruid bestaand niet, het is slechts ongewenste vegetatie en het verschil tussen een bloem en een onkruid is een oordeel. www.peperschrift.nl

Ik zie dat je er een Yellow Taxi bij hebt staan. Mag ik die?

En graag ook Gele Framboos. Dan gaat het wel lukken met mn gele oogst.

En die Explosive Ember lokt mij ook, die heb ik namelijk nog niet.

Van jouw wensenlijstje heb ik niets... maar wie weet kunnen we nog wat anders verzinnen.

Moet nog even inventariseren wat ik ter ruil kan aanbieden.

En die potten natuurlijk nog...

Ik heb wel belang bij 1 tomaat Datterini...

Ik heb nog 16 zaadjes van stevia voor je als je daar belang bij hebt. Vorig jaar is deze bij mij wel gekiemd maar ik heb hem dood laten gaan deze winter vandaar dat ik geen plantje heb. Misschien dat er verder nog iets op mijn lijstje staat voor je?

@Stan

Staan genoteerd!

@Erny

Yellow Taxi en geleframboos: genoteerd.

Lokt de Explosive Ember zo hard dat je hem wilt hebben of denk je nog?

Ik kom 4 mei met de trein, dus die potten kan ik onmogelijk meebrengen, dan gaan de planten stuk!

(Ik heb ze al voor je met het OV van Zwijndrecht naar Assen gesleept, jij het laatste stukje?!?)

@Thea

Stan was je voor met de Pimientos de Padron. Ik heb als je wilt wel zaden (kan er eventueel vast een paar laten kiemen, het is een snelle groeier).

De Aji Amarillo is genoteerd.

@Loes

Witlofzaad en gele framboos genoteerd!

@Janita

Je staat in de lijst voor een Datterini.

@Stan

@Thea

Stan was je voor met de Pimientos de Padron. Ik heb als je wilt wel zaden (kan er eventueel vast een paar laten kiemen, het is een snelle groeier).

De Aji Amarillo is genoteerd.

Dat is ook goed (kan er eventueel vast een paar laten kiemen, het is een snelle groeier)

http:// www.zonnehoekje.nl overnachten nabij het Lauwersmeer.