Jump to content
Image Image Image Image Image
Image

NMM 4 mei ruillijst Malouis Noordelijke Moestuin Middag

malouis

Recommended Posts

Hahaha ja dat is waar, ruilen is prima

Welke heb jij gezaaid? Ik heb "violetta di rotonda" en "golden eggs" van allebeide soorten 4 stuks.

Ik had zaadjes van casper maar die kwamen niet op....ben gek op aubergine

Als jij 2 soorten hebt gezaaid, dan ruilen tegen de 2 soorten van mij?

Zal ik Gembermunt voor je meenemen ? Is die met nog 1 andere wel juist de enige die het heel slecht doet en er nog niet veel te zien is ( zie foto in topic muntsoortjes gezocht )

Maar kan wel een stukje wortel meenemen ?

Ik wil wel 1 stek / plantje Fallgold.

Ook graag 1 Digitalis purp. Mogen er ook 2 zijn, voor als niemand anders ze wil ( 1 is ook goed hoor ) Moet het wel de echt originele purperea zijn ( is dat zo ? ) gewoon wild . paars dus ? )

Hoi

je had gereageerd op mijn gezocht klein blijvende peulvruchten. Ik kom zondag ook naar Thea, zou ik wat van de 2 soorten mogen overnemen een aantal zaadjes is voldoende, ik wil er wat in bloempotten gaan doen. Groetjes jessica

Hoi je mag alle zaadjes wel hebben want ik oogst de zaadjes dit jaar toch weer uit de paprika en ook uit de witte kers tomaat. Ik zit namelijk met een doos vol zaad en kan niet alles zaaien en baal ervan als ik iets moet weggooien.

groetjes jessica

p.s zit er nog wat andere zaadjes tussen waar je belang bij hebt. Mag je zo hebben.

Heb je misschien ook wat belang bij zaadjes van mijn aubergine's? Voor volgend jaar wellicht?

Ik zet de "violetta di rotonda" en de "golden eggs" voor je apart. Mag ik van jou dan een plantje van de "halflange violette" en een plantje van de "white egg"?

gr Cis