malouis Posted April 23, 2014 Author Share Posted April 23, 2014 Bedankt! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ciska Posted April 23, 2014 Share Posted April 23, 2014 Hai Malouis, Zaadjes van de aubergine white eggs en de halflange violette zijn prima....geen zaailingen (ik zit zelf met 8 plantjes) is voor dit jaar meeeeeer dan genoeg! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
malouis Posted April 25, 2014 Author Share Posted April 25, 2014 @Ciska Dat probleem ken ik. We kunnen natuurlijk wel de ene aubergineplant tegen een andere ruilen: dan hebben we er allebei nog steeds te veel, maar in ieder geval wel meer verschillende. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ciska Posted April 29, 2014 Share Posted April 29, 2014 Hahaha ja dat is waar, ruilen is prima Welke heb jij gezaaid? Ik heb "violetta di rotonda" en "golden eggs" van allebeide soorten 4 stuks.Ik had zaadjes van casper maar die kwamen niet op....ben gek op aubergine Als jij 2 soorten hebt gezaaid, dan ruilen tegen de 2 soorten van mij? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
malouis Posted April 29, 2014 Author Share Posted April 29, 2014 Ik heb drie soorten gezaaid: Halflange Violette, White Eggs en Ethiopische. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bit Posted April 29, 2014 Share Posted April 29, 2014 Zal ik Gembermunt voor je meenemen ? Is die met nog 1 andere wel juist de enige die het heel slecht doet en er nog niet veel te zien is ( zie foto in topic muntsoortjes gezocht )Maar kan wel een stukje wortel meenemen ? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
malouis Posted April 29, 2014 Author Share Posted April 29, 2014 Bit, heel graag! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bit Posted April 29, 2014 Share Posted April 29, 2014 Ik wil wel 1 stek / plantje Fallgold. Ook graag 1 Digitalis purp. Mogen er ook 2 zijn, voor als niemand anders ze wil ( 1 is ook goed hoor ) Moet het wel de echt originele purperea zijn ( is dat zo ? ) gewoon wild . paars dus ? ) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
malouis Posted April 29, 2014 Author Share Posted April 29, 2014 Zo wild als het maar kan: jaren geleden aan komen waaien, en sindsdien behorend tot de tuinbevolking. Vrijwel altijd paars, heel soms iets lichter.Beide genoteerd. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Posted April 29, 2014 Share Posted April 29, 2014 Hoije had gereageerd op mijn gezocht klein blijvende peulvruchten. Ik kom zondag ook naar Thea, zou ik wat van de 2 soorten mogen overnemen een aantal zaadjes is voldoende, ik wil er wat in bloempotten gaan doen. Groetjes jessica Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
malouis Posted April 29, 2014 Author Share Posted April 29, 2014 Hoi Jessica, ze staan in m'n lijst. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Posted April 29, 2014 Share Posted April 29, 2014 Hoi ik heb nog 8 paprika nocera giallo zaadjes en rond de 20 witte cherry tomaat. ik zet je in me lijst. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
malouis Posted April 29, 2014 Author Share Posted April 29, 2014 Drie of vier zaadjes van beide soorten is genoeg.Zo te zien aan je foto's kiemden ze dit jaar prima, dus dan gaat dat volgend jaar ook goed. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Posted April 29, 2014 Share Posted April 29, 2014 Hoi je mag alle zaadjes wel hebben want ik oogst de zaadjes dit jaar toch weer uit de paprika en ook uit de witte kers tomaat. Ik zit namelijk met een doos vol zaad en kan niet alles zaaien en baal ervan als ik iets moet weggooien. groetjes jessica p.s zit er nog wat andere zaadjes tussen waar je belang bij hebt. Mag je zo hebben. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ciska Posted April 30, 2014 Share Posted April 30, 2014 Heb je misschien ook wat belang bij zaadjes van mijn aubergine's? Voor volgend jaar wellicht? Ik zet de "violetta di rotonda" en de "golden eggs" voor je apart. Mag ik van jou dan een plantje van de "halflange violette" en een plantje van de "white egg"? gr Cis Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
malouis Posted April 30, 2014 Author Share Posted April 30, 2014 Ja, een paar zaadjes voor volgend jaar is een prima idee.Ik breng een Halflange Violette en White Eggs voor je mee! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ciska Posted May 1, 2014 Share Posted May 1, 2014 Super!!!..... Ook wat zaadjes? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
malouis Posted May 1, 2014 Author Share Posted May 1, 2014 Jazeker! Je staat genoteerd (zie pagina 1 van dit topic) voor zaadjes en plantjes.(En ik ook. ) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ciska Posted May 2, 2014 Share Posted May 2, 2014 Toppie...... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
malouis Posted May 3, 2014 Author Share Posted May 3, 2014 Staat alles nu goed in m'n lijst? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
thea Posted May 3, 2014 Share Posted May 3, 2014 Heb klaar staan voor.leuvense selderrose bescitroenkruidsalemons zegelsuikerwortelkaapse knoflookdonkere helleborus. Quote http:// www.zonnehoekje.nl overnachten nabij het Lauwersmeer. Link to comment Share on other sites More sharing options...
malouis Posted May 3, 2014 Author Share Posted May 3, 2014 Ik bedoelde meer het omgekeerde: staat alles wat ik mee moet nemen in m'n lijst? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Erny Posted May 3, 2014 Share Posted May 3, 2014 Mijn portie is compleet. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
thea Posted May 3, 2014 Share Posted May 3, 2014 Dat was de dikke Quote http:// www.zonnehoekje.nl overnachten nabij het Lauwersmeer. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Posted May 3, 2014 Share Posted May 3, 2014 HoiMijn portie is ook compleet. Zou iedereen ook even willen kijken bij mijn lijst. Of alles klopt Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts