Ga naar inhoud
Bekijk in de app

Een betere manier om deze website te gebruiken. Meer informatie.

Moestuin Forum

Een app met volledig scherm op uw startscherm met pushmeldingen en meer.

Om deze app op iOS en iPadOS te installeren
  1. Tik op Deelpictogram in Safari
  2. Blader door het menu en tik op Toevoegen aan startscherm.
  3. Tik op Toevoegen in de rechterbovenhoek.
Om deze app op Android te installeren
  1. Tik op het menu met drie puntjes (⋮) in de rechterbovenhoek van de browser.
  2. Tik op Toevoegen aan startscherm of App installeren.
  3. Bevestig door op Installeren te tikken.

Klaagbank #3

Featured Replies

Geplaatst:

mag ik ff klagen...klein leed:

koop je een schaar die lekker scherp is, en deelbaar, handig....ben je extra voorzichtig....snijd je je vinger aan de heul scherpe niet afgewerkte onderkant, ja daar rechts op de foto...

P924105691181411576463.jpg

grrrrr auw!

Geplaatst:

huh! daar zou ik een klacht over indienen, scharen horen net als om het even welk artikel natuurlijk wel gewoon veilig te zijn!

Geplaatst:

tsja, grote huishoudwinkel...ik haal m wel ff langs de slijpsteen natuurlijk

Geplaatst:

Zitten vervelen met Exel, ik werk er op het werk ook mee maar heb nu een nieuwere versie op deze computer en de mogelijkheden

Ik kom er nog niet helemaal uit met de formules.

Geplaatst:

Ik baal echt enorm dat ik niet mee kan naar de MTFD. Ik had me al opgegeven en al om dat het rooster wat ik naar huis had gestuurd de zondag op vrij stond…. We krijgen een 6 weeks rooster, en nu kom ik maandag op het werk zie ik tot mijn grote schrik dat ik ineens moet werken….. Niks meer mogelijk mbt verlof, ik heb het nog laten zien dat ik tot 2x aan toe een pdf kopie van het rooster naar huis heb gestuurd waarbij de zondag op vrij stond…. wordt er ook nog ff gezegd dat de lijnen in de mail niet kloppen met wat ik gekopieerd heb het lef alleen al. Nu kom ik er achter dat ik een dienst te veel draai deze maand gisteren er achter aan gebeld, ja we kijken er naar. Niks gehoord vanmorgen weer gebeld en nu net terug gebeld ja je hebt vorige maand een te weinig gedraaid…

Gat verdarre wat ben ik zuur zeg. Personeel moet te pas en te onpas komen opdraven, een privé-leven mag je niet meer hebben zo begint het langzaam te lijken. Flexibiliteit daar wordt je oa op beoordeeld maar vanaf de kant van de werkgever is niks meer mogelijk.. Het zuigt dat de mens afhankelijk moet zijn van inkomen in een baan bij tijd en wijle!

Sorry moest ff klagen…

groetjes Sandra

Geplaatst:

AMEN !

“The cost of sanity is alienation” - Terence McKenna

Geplaatst:
Zitten vervelen met Exel, ik werk er op het werk ook mee maar heb nu een nieuwere versie op deze computer en de mogelijkheden

Ik kom er nog niet helemaal uit met de formules.

Mooi hè, Excel... maar geen klacht toch?

Begonnen met moestuinieren en zaadjes te ruil? Doe mee met de zadenenvelop NL 2017

Geplaatst:

Suus wat ik wilde ging toen niet, gisteren nog even voor gaan zitten en toen lukte het wel.

Sandra herkenbaar, ik heb vandaag van 6 uur tot 16.15 gewerkt. Of ik vanavond ook nog even de nachtdienst wou doen (22.00 uur tot 6.00) en ik sta morgen ingeroosterd van 6.00 uur tot 9.00 (eigenlijk sluit) terwijl ik al weken geleden vrij heb gevraagd dit weekeinde i.v.m. de MTFD.

Geplaatst:

Zelfbeklag.

Ik wil graag naar de MTFD van as zondag.

Net besloten dat het slimmer is, dat niet te doen.

Grieperig / moe / volle kop / snotterbellen / veel kleine pijntjes overal / moet eigenlijk werken / gloeien / nóg een paracetamol en een Trachitol als toetje .

Geplaatst:

Beterschap Bit!

Geplaatst:

Ik volg nu al een paar weken een behandeling tegen acne, vooral omdat dat min of meer het voortraject is voor de littekenbehandeling. Maar vorige week had ik het idee dat een bepaald deel op m'n gezicht beter niet uitgeknepen etc. kon worden, dat leek me beter. Dat vrouwtje van vorige week zaterdag kneep dat dus niet uit, maar ze vond het eigenlijk wel onzin en raakte geïrriteerd. Opmerkingen zoals dat ik er wel 100% voor moest gaan, dat ze tegenzin waarneemde, etc. Het kwam er eigenlijk op neer dat ik maar eigenwijs en raar deed.

Vandaag een ander vrouwtje die m'n gezicht behandelde. Heb haar het zelfde verhaal verteld over die plek. Deze gaf me groot gelijk en keek er nog even beter naar. Zij vond dat dat stuk huid giga dun en rood was, waardoor je er niks mee doen moet, niet uitknijpen maar ook geen creme's. Zodra dat dunne stukje open ligt zou dat wel eens gevolgen kunnen hebben omdat het al zo dun is.

Kortom: wat een trut had ik de vorige keer Gelukkig dat ik niet naar haar geluisterd heb.

Geplaatst:

Zo'n "trut" is een vrouwspersoon Dennis Dat heet dan een "vervelend vrouwspersoon"

Je hebt helemaal gelijk hoor. Klacht toegewezen.....

Hééérlijk geslapen eind van de vanmiddag, een uurtje. Geen klagen

Geplaatst:

BETERSCHAP aan de borrel?

Kan je lekker op slapen.

Overnachten nabij het Lauwersmeer.

Geplaatst:

Ik wou effe op Facebook kijken krijg ik de melding dat iemand heeft geprobeerd toegang te krijgen tot mijn account.

Ik ben benieuwd of het ip adres te achterhalen is?

Geplaatst:

Oh brr das eng

Begonnen met moestuinieren en zaadjes te ruil? Doe mee met de zadenenvelop NL 2017

Geplaatst:
Ik wou effe op Facebook kijken krijg ik de melding dat iemand heeft geprobeerd toegang te krijgen tot mijn account.

Ik ben benieuwd of het ip adres te achterhalen is?

kan, maar alleen uit de logs van facebook

doen ze vast niet bij alleen een poging tot inloggen (het was toch geen phishingbericht hè)

Geplaatst:

Ik kreeg de melding dat mijn pagina tijdelijk gesloten was omdat iemand toegang tot mijn account had proberen te krijgen vanaf een andere computer dan de gebruikelijke.

Als ik dit zelf was geweest kon ik op doorgaan klikken zo niet moest ik niet verder gaan want dit word onderzocht.

Geplaatst:

klinkt dubieus

Geplaatst:

Vreemd Angela, ben benieuwd hoe dat verder gaat..

Rien de plus simple, ni de plus beau, qu'un potager.

( St. Ignatus 1491-1556 )

Geplaatst:

ik heb dat trouwens ook eens gehad geloof ik, volgens mij ben ik toen doorgegaan en was er verder niks aan de hand. Wel voor de zekerheid mn wachtwoord veranderd.

Ik sta zelf nogal sceptisch tegenover dat soort meldingen, ik vraag me soms af of het niet een sneaky manier is van facebook om meer informatie los te peuteren. Wedden dat je over een paar dagen dan ineens zon melding krijgt van 'om de veiligheid te verbeteren kun je hier je telefoonnummer invoeren'? Ik geloof er verder namelijk niks van dat facebook de melding daadwerkelijk aan het onderzoeken is. Het lijkt mij veel waarschijnlijker dat iemand ergens op het wereldwijde web een inlognaam heeft die maar 1 letter verschilt van de jouwe, en per ongeluk een typefoutje gemaakt heeft.

Overigens kun je wel in je instellingen aanzetten dat je een mailtje krijgt zodra iemand (of jijzelf) van een onbekende browser of computer probeert in te loggen. Dat heb ik ook aan staan, en tot nu toe ben ik het altijd gewoon zelf!

Geplaatst:

Ik log altijd in op mijn vaste computer.

Het schijnt nogal vaak te gebeuren dat je Facebook word gehackt het word dan gebruikt om spam te versturen.

Maar ik vraag me af of deze niet werk gerelateerd is?

Ik moest namelijk het weekeinde werken maar had vrij gevraagd i.v.m. de MTFD misschien heeft iemand willen kijken in mijn privé berichten of het waar is dat ik weg was of gewoon geen zin had in te werken ik vind het namelijk nogal toevallig dat dit nu gebeurd?

Er zijn mensen met meer vrienden op Facebook dan ik heb dat lijkt me dan dat ze die eerder proberen te hacken.

Maar wie weet?

Geplaatst:

ja die spamhacks waar jij op doelt zijn rete-irritant inderdaad, maar dat gebeurt niet door je login te hacken Het is een app die je zelf aanklikt, je denkt bijvoorbeeld een leuk filmpje te bekijken maar dan geef je die app dus toestemming om je fb te gebruiken en hoppa, ineens stuurt ie uit jouw naam ineens allemaal spam.

Het lijkt me heel sterk dat iemand op je werk heeft geprobeerd je te hacken. Ik denk dat het meer toeval is dan het lijkt. Er is altijd wel iets te bedenken wat toevallig net op dat moment speelt waar je het aan kunt koppelen. Als het volgende week geweest was dan had je waarschijnlijk iets anders bedacht. Dat is precies de definitie van toeval dus!

Geplaatst:

ff klagen. Het is net an 20.00u en het is al stikdonker !! tsss.

Geplaatst:

Ja ,stik donker en nat hier in het Noorden.

Overnachten nabij het Lauwersmeer.

Geplaatst:

Hier in het midden ook

Biologisch voedsel van Flevolandse boeren voor een eerlijke prijs

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

Account

Navigatie

Zoeken

Account

Navigatie

Zoeken

Zoeken

Browser pushmeldingen instellen in uw browser

Chrome (Android)
  1. Tik op het slotpictogram naast de adresbalk.
  2. Tik op Machtigingen → Meldingen.
  3. Pas uw voorkeuren aan.
Chrome (Desktop)
  1. Klik op het hangslotpictogram in de adresbalk.
  2. Selecteer Site-instellingen.
  3. Zoek Meldingen en pas uw voorkeuren aan.