TuvaluMedia Posted March 24, 2014 Share Posted March 24, 2014 Voor een nieuw televisieprogramma voor de publieke omroep zijn wij op zoek naar duo's (tussen 9 en 99 jaar) die een moestuin of een volkstuin hebben. Heb je groene vingers? Eet je uit eigen tuin? Is tuinieren je grote passie? Kan je een beetje koken? En wil je meewerken aan een nieuw en spannend televisieprogramma? Dan zijn we opzoek naar jou! Stuur een email met daarin je naam, adres, leeftijd, motivatie en een duidelijke foto naar [email protected]. Wij nemen dan zo spoedig mogelijk contact met je op. Voor meer informatie: Tuvalu Media 020 763 00 63 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
loes Posted March 24, 2014 Share Posted March 24, 2014 (edited) je spreekt over duo's en vervolgens over "je" (enkelvoud). op welke manier zoek je een duo? Edited March 24, 2014 by Guest Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
eelzuhtjuh Posted March 24, 2014 Share Posted March 24, 2014 Ik voldoe aan alle criteria maar mijn hoofd komt niet op tv! Quote https://eelzuhtjuh.blogspot.com/ Link to comment Share on other sites More sharing options...
HuubvG Posted March 24, 2014 Share Posted March 24, 2014 Jammer... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
appelvrouw Posted March 24, 2014 Share Posted March 24, 2014 Wat levert het op? Quote We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎 Link to comment Share on other sites More sharing options...
HuubvG Posted March 24, 2014 Share Posted March 24, 2014 Reiskosten inbegrepen? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jizkaha Posted March 25, 2014 Share Posted March 25, 2014 Wat levert het op?15 Minutes of fame? ik voldoe geloof ik ook wel aan de criteria, maar van de term "spannend programma" krijg ik visioenen van zo'n wedstrijdshow waar in elke aflevering deelnemers weggestemd moeten worden en dan krijg ik al buikpijn Quote Zelluf doen Link to comment Share on other sites More sharing options...
appelvrouw Posted March 25, 2014 Share Posted March 25, 2014 Inderdaad. Ik denk niet dat het gemakkelijk zal zijn voor ze om 2 moestuinmensen te vinden die met hun snoet op tv willen..maar ik kan me vergissen. Ik zou het alleen doen als ik (zéér) goed betaald wordt..enige aanvulling op de aow is nooit weg..maar dan nog zullen ze me een fakepartner moeten geven want Lie doet voor geen goud mee en zo`n wedstrijd/reality/brr show daar voel ik net zo over als jij..voor geen miljoen. Quote We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jizkaha Posted March 25, 2014 Share Posted March 25, 2014 Hihi, nouja... voor een miljoen wil ik misschien nog wel een snor opplakken en jouw fakepartner zijn hoor Ieder de helft? Quote Zelluf doen Link to comment Share on other sites More sharing options...
mijke Posted March 28, 2014 Share Posted March 28, 2014 ik had op hem op facebook ook al voorbij zien komen. Leuk hoor! Maar ik hoef inderdaad echt niet met mijn kop op tv. En hoe is een programma over tuinieren 'spannend'? Bij tuinieren denk ik niet zo snel aan spannend, en dat is nou precies waarom ik het zo leuk vind. Wellicht moet de zender zn programmaformule, doelgroep en/of formulering even herevalueren? Quote schaamteloze reclame voor mijn keigeweldige blog: http://plukjegelukje.blogspot.nl #groningen #moestuin #homemade #hond #poezies #natuur #flow #breien #ondernemen #dromen #bakken #koken #huisje #permacultuur #kringloop Link to comment Share on other sites More sharing options...
jootje Posted March 29, 2014 Share Posted March 29, 2014 Las gisteren een stukje in de krant over een nieuw, waarschijnlijk dit programma. En het lijkt me erg leuk! Ook ik ga niet op tv ( 2 x gedaan,- man bijt hond) en manlief al helmaal niet! Maar hoop dat ze een paar leuke stellen kunnen vinden! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts