Jump to content
Image Image Image Image Image
Image

Kandidaten gezocht voor nieuw tv programma over tuinieren!

Recommended Posts

Voor een nieuw televisieprogramma voor de publieke omroep zijn wij op zoek naar duo's (tussen 9 en 99 jaar) die een moestuin of een volkstuin hebben.

Heb je groene vingers? Eet je uit eigen tuin? Is tuinieren je grote passie? Kan je een beetje koken? En wil je meewerken aan een nieuw en spannend televisieprogramma? Dan zijn we opzoek naar jou!

Stuur een email met daarin je naam, adres, leeftijd, motivatie en een duidelijke foto naar [email protected]. Wij nemen dan zo spoedig mogelijk contact met je op.

Voor meer informatie: Tuvalu Media 020 763 00 63

Inderdaad. Ik denk niet dat het gemakkelijk zal zijn voor ze om 2 moestuinmensen te vinden die met hun snoet op tv willen..maar ik kan me vergissen. Ik zou het alleen doen als ik (zéér) goed betaald wordt..enige aanvulling op de aow is nooit weg..maar dan nog zullen ze me een fakepartner moeten geven want Lie doet voor geen goud mee en zo`n wedstrijd/reality/brr show daar voel ik net zo over als jij..voor geen miljoen.

We zijn allemaal kinderen van de Aarde  🌎

ik had op hem op facebook ook al voorbij zien komen. Leuk hoor! Maar ik hoef inderdaad echt niet met mijn kop op tv. En hoe is een programma over tuinieren 'spannend'? Bij tuinieren denk ik niet zo snel aan spannend, en dat is nou precies waarom ik het zo leuk vind. Wellicht moet de zender zn programmaformule, doelgroep en/of formulering even herevalueren?

schaamteloze reclame voor mijn keigeweldige blog: http://plukjegelukje.blogspot.nl

#groningen #moestuin #homemade #hond #poezies #natuur #flow #breien #ondernemen #dromen #bakken #koken #huisje #permacultuur #kringloop

Las gisteren een stukje in de krant over een nieuw, waarschijnlijk dit programma. En het lijkt me erg leuk!

Ook ik ga niet op tv ( 2 x gedaan,- man bijt hond) en manlief al helmaal niet!

Maar hoop dat ze een paar leuke stellen kunnen vinden!