Geplaatst: 24 april 201411 j Auteur Maar wat schetste vandaag mijn verbazing, helemaal onderaan de stam: HUH! Wat kan dit betekenen? Is het de onderstam die uitgroeit of zit er toch nog leven in mijn boom? Yep, dit is bij mij ook gebeurd. De entplaats is er boven neem ik aan? Dat is volgens mij de onderstam die uitgroeit. Nu ja, dan heb ik binnen x aantal jaar gewoon een ander boompje. Zal een verassing worden. Want mijne perzik is dood.
Geplaatst: 24 april 201411 j Het zit inderdaad onder de entplaats. Moet ik dit wegsnoeien of gewoon zo laten gaan?
Geplaatst: 24 april 201411 j Als je dit laat groeien dan krijg je een pruimenboom Het deel erboven (PERZIK) is zonder meer dood !
Geplaatst: 25 april 201411 j Kan ik daar echt zeker van zijn en de boom verwijderen of bestaat er een kans dat hij volgend jaar weer actief wordt?
Geplaatst: 25 april 201411 j Als je boompje nú niet tot leven komt is hij dus dood. Je hebt al ergens de bast met je nagel iets open gekrabt. Niets groens te zien ? Boompje doet echt niks daar ? Dood. Slaat geen jaar over en komt dan weer tot leven nee.De onderstam leeft dan nu dus wél. Maar heb je niks aan. Ent is mislukt bij de kweker. Je kan er mee teruggaan. ( of de winkel )
Geplaatst: 25 mei 201411 j Als je dit laat groeien dan krijg je een pruimenboom Het deel erboven (PERZIK) is zonder meer dood ! Deze week is hij opeens tot leven gekomen! Heel gek, tak na tak komen er ineens blaadjes aan, als een feniks die herrijst uit de as
Geplaatst: 28 mei 201411 j Zo was het Zo begon het Zo ging het verder En nu is het zo Opvallend dat ook de bruine takken weer langzaam groen worden!
Geplaatst: 29 mei 201411 j Een ware toverboom Voedselkollektief AlmereBiologisch voedsel van Flevolandse boeren voor een eerlijke prijs
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.