fietstuinkabouter Geplaatst: 6 april 2014 Geplaatst: 6 april 2014 Ik heb gele framboosstekjes te ruil, is er iemand geïnteresseerd? Ik weet niet precies wat ik terug wil, doe maar een voorstel. Quote Elke morgen weer een verwondering in de tuin.
fietstuinkabouter Geplaatst: 6 april 2014 Auteur Geplaatst: 6 april 2014 ik weet helaas niet of het een herfst dragende of zomerdragende gele framboos is. Quote Elke morgen weer een verwondering in de tuin.
Loraine Geplaatst: 7 april 2014 Geplaatst: 7 april 2014 Kom je op de MTFD?Soja heb ik wel belangKijk maar in mijn ruillijstje of er iets leuks voor je bijstaatEn mocht je iets specifieks in gedachten hebben laat maar horenMisschien heb ik het wel Quote Groetjes Loraine "Wat niet kan, moet nog gebeuren."
Gast Geplaatst: 7 april 2014 Geplaatst: 7 april 2014 hoi zou u misschien een stekje kunnen opsturen. Groetjes jessica Quote
fietstuinkabouter Geplaatst: 8 april 2014 Auteur Geplaatst: 8 april 2014 Dag, Ik ga niet naar de forumdag, die is mij wat te ver weg. Opsturen is een optie, stuur maar even een PB, dan kunnen we verdere afspraken maken. Gr. Quote Elke morgen weer een verwondering in de tuin.
geertlaurent Geplaatst: 9 april 2014 Geplaatst: 9 april 2014 Ik zou graag willen ruilen vorr een blauwe druif (2 jarige) maar vrees dat de plantes de zending Nederland-Belgie niet gaan overleven. Of in pakketvorm erg duur gaan uitvallen. Quote
Valerie Geplaatst: 9 april 2014 Geplaatst: 9 april 2014 Ik zou wel willen ruilen. Ik heb stekjes van de rode bes, zwarte bes of kruisbes. Anders tegen bepaalde zaden? Quote Voedselkollektief AlmereBiologisch voedsel van Flevolandse boeren voor een eerlijke prijs
aalterse-willy Geplaatst: 10 april 2014 Geplaatst: 10 april 2014 Als u mij soms een stekje kunt opsturen, ik geloof dat ge mijn gegevens nog wel hebt, anders een PB tje. Quote Voor al de schone meiskes ne zoen, en voor de ventjes ne pol.
ferdinand Geplaatst: 20 april 2014 Geplaatst: 20 april 2014 Ik kom regelmatig in Utrecht. Heb je ze nog?Ruilen voor stekjes van:-zwarte bes-rode bes-herfst framboos-zomer framboos-ananaskers Quote
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.