sabine1975 Posted April 13, 2011 Share Posted April 13, 2011 Hallo Allereerst mezelf maar eens voorstellen Ik ben sabine 35 jaar, getrouwd en mamma van 4 kleine kindjes.Het is alweer bijna 2 jaar geleden dat wij verhuisd zijn naar Duitsland.We wonen ongeveer 20 km van de grens bij Enschede.We hebben een behoorlijke lap grond om het huis zitten en gelukkig mag ik een lapje gebruiken voor mijn moestuin Vorig jaar heb ik al wat dingetjes geprobeerd maar was geen succes, ja radijsjes maar das dan ook wel het makkelijkste.Via een vriendin heb ik wat tips gekregen voor dit jaar en nu staat mijn vensters al aardig vol met potten en zaadjes.Ik hoop op dit forum natuurlijk veel bij te leren. groetjes sabine Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jorieke123 Posted April 13, 2011 Share Posted April 13, 2011 Welkom! Wat doen jullie met de rest van de lap grond? Quote Giga-gaas.nl facebook.com/Veldvarkens Link to comment Share on other sites More sharing options...
Helly Posted April 13, 2011 Share Posted April 13, 2011 Hallo Sabine. Welkom op dit gezellige forum. Ben je 20km van de grens gaan wonen omdat je dan goedkoper kan wonen met meer ruimte om je heen? Ik hoor dat de laatste tijd steeds vaker.Alvast veel moestuin plezier. Quote Good things come in small packages Link to comment Share on other sites More sharing options...
greetje11 Posted April 13, 2011 Share Posted April 13, 2011 Hey welkom, Wij hebben in Metelen vrienden wonen ook toevallig. Ze hebbenook een moestuin, alleen erg veel last van konijnen die alles op eten in de moestuin. Hoop dat jij daar geen last van hebt. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jorg Posted April 14, 2011 Share Posted April 14, 2011 Welkom! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
jasmin Posted April 14, 2011 Share Posted April 14, 2011 Hoi Sabine, Welkom op het forum!! Quote http://www.facebook.com/JasminSoap https://jasminsoapstudio.com/ Link to comment Share on other sites More sharing options...
sabine1975 Posted April 15, 2011 Author Share Posted April 15, 2011 Wat doen we met de rest van het lap grond. uhh dat wordt voornamelijk gras. We hebben 4 kinderen en die kunnen lekker in de tuin spelen. Wat toevallig vrienden daar wonen!! ook wij hebben hier konijnen, maar vorig jaar hadden we daar geen last van gelukkig. We wilden al heel lang naar duitsland toe verhuiyen. We komen uit de randstad vandaan. Toen wij een paar jaar geleden voor het eerst gingen kijken naar huizen in Duitsland lag de prijs inderdaad erg gunstig. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Marieke Posted April 28, 2011 Share Posted April 28, 2011 Hoi, welkom ! al ben zelf ook vrij nieuw hier Quote ★*˚°。°*。°*。★*˚°。°*。°˚°★*˚°。°*。°*★*˚°。°*。°*★ Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts