Ga naar inhoud
Image Image Image Image Image
Image

Hallo


sabine1975

Aanbevolen berichten

Hallo

 

Allereerst mezelf maar eens voorstellen

Ik ben sabine 35 jaar, getrouwd en mamma van 4 kleine kindjes.

Het is alweer bijna 2 jaar geleden dat wij verhuisd zijn naar Duitsland.

We wonen ongeveer 20 km van de grens bij Enschede.

We hebben een behoorlijke lap grond om het huis zitten en gelukkig mag ik een lapje gebruiken voor mijn moestuin

Vorig jaar heb ik al wat dingetjes geprobeerd maar was geen succes, ja radijsjes maar das dan ook wel het makkelijkste.

Via een vriendin heb ik wat tips gekregen voor dit jaar en nu staat mijn vensters al aardig vol met potten en zaadjes.

Ik hoop op dit forum natuurlijk veel bij te leren.

 

groetjes sabine

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo Sabine. Welkom op dit gezellige forum. Ben je 20km van de grens gaan wonen omdat je dan goedkoper kan wonen met meer ruimte om je heen? Ik hoor dat de laatste tijd steeds vaker.

Alvast veel moestuin plezier.

Good things come in small packages

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat doen we met de rest van het lap grond. uhh dat wordt voornamelijk gras. We hebben 4 kinderen en die kunnen lekker in de tuin spelen.

 

Wat toevallig vrienden daar wonen!! ook wij hebben hier konijnen, maar vorig jaar hadden we daar geen last van gelukkig.

 

We wilden al heel lang naar duitsland toe verhuiyen. We komen uit de randstad vandaan. Toen wij een paar jaar geleden voor het eerst gingen kijken naar huizen in Duitsland lag de prijs inderdaad erg gunstig.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...