Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Even voorstellen. Hoi ik ben Friso. 34 jaar en woonachtig in het mooie Friesland. Door mijn Opa en mijn vader ook verslingerd geraakt aan tuinieren. als klein peutertje was ik al druk in de weer in mijn opa's moestuin. Toentertijd huurde mijn vader ook nog een are volkstuin. waar ik graag meehielp. Nu heb ik zelf u een moestuin van ongeveer 800 m2 tot mijn beschikking die ik samen met mijn vader onderhoud. Tuinieren geeft mij erg veel voldoening daarnaast is het erg ontspannend. Het lijkt me erg leuk om ervaringen met anderen uit te wisselen vandaar mijn aanmelding op dit forum

groetjes Friso

Geplaatst:
Welkom Friso!

Waar zit je in Friesland?

Ik zit in Drachten.

Veel succes komend seizoen!

Groetjes Gemma

Hoi Gemma,

dan zit ik niet ver van je vandaan ik kom uit Donkerbroek!

Geplaatst:
Hartstikke leuk Friso!

Kom je op 4 mei ook naar de Noordelijke moestuin middag in Kommerzijl?

Dat is een middag om gezellig te praten met medetuinders, info uit te wisselen en dingen te ruilen.

lijkt me leuk!! maar op 4 mei? doden herdenking? ik moet daar toch over nadenken. Ik ben nl voormalig beroepsmilitair die dag is voor mij erg belangrijk

Geplaatst:

Dat kan ik me voorstellen.

Het is ook meer een middag waarop je niet op een bepaald tijdstip verwacht wordt en tot een bepaalde tijd moet blijven.

Wel altijd erg gezellig.

Komende zondag is een Moestuinforumdag in Zelhem bij Jorieke thuis.

Dat misschien een optie?

http://www.buitenthuis.blogspot.com

Rien de plus simple, ni de plus beau, qu'un potager.

( St. Ignatus 1491-1556 )

• 1 maand later ...

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...