Ga naar inhoud
Bekijk in de app

Een betere manier om deze website te gebruiken. Meer informatie.

Moestuin Forum

Een app met volledig scherm op uw startscherm met pushmeldingen en meer.

Om deze app op iOS en iPadOS te installeren
  1. Tik op Deelpictogram in Safari
  2. Blader door het menu en tik op Toevoegen aan startscherm.
  3. Tik op Toevoegen in de rechterbovenhoek.
Om deze app op Android te installeren
  1. Tik op het menu met drie puntjes (⋮) in de rechterbovenhoek van de browser.
  2. Tik op Toevoegen aan startscherm of App installeren.
  3. Bevestig door op Installeren te tikken.

Vragen geruilde / gekregen zaken MTFD april 2014

Featured Replies

Geplaatst:

Ja Suus! Dank je wel dat is hem

We zijn allemaal kinderen van de Aarde  🌎

Geplaatst:
  • Auteur

Leuk. Kende ik absoluut niet ( rot eenjarigen namen ) Mooi. Wie er ooit es zaad heeft ? Ik hou me aanbevolen.

Geplaatst:

Ik laat de uitgebloeide bloemen zitten, dus met een beetje geluk wordt dat een boel zaad voor volgend voorjaar Dit is trouwens de variant Fiesta del Sol,voor de volledigheid.

Begonnen met moestuinieren en zaadjes te ruil? Doe mee met de zadenenvelop NL 2017

Geplaatst:

THanks! Ik laat de zaadjes ook zitten..hebben we lekker veel volgend jaar..(als het zich niet kruist tenminste )

Geplaatst:

Mwoah zal wel meevallen met de Tithonia's in Nederland vermoed ik. Geen mexicanen in de buurt hier

Begonnen met moestuinieren en zaadjes te ruil? Doe mee met de zadenenvelop NL 2017

Geplaatst:

Mijn vader had ze ook altijd in de tuin staan ik wist alleen de naam niet meer, maar hij had ze in meerdere kleuren.

Geplaatst:

Van wie had ik die gele snijbonen de afgelopen mtfd gekregen? De planten kwamen verschrikkelijk laat op gang, maar plots heb ik nu veel snijbonen hangen..én! eindelijk een snijboon die niet draderig is..zelfs als hij te laat geoogst is en al groot en de zaden al aan zetten..heerlijk zachte smaak..de naam iets van Wonder van Venetië? Heerlijk...

Geplaatst:

Nou Jet dan mag je voor de volgende MTFD een paar zaden voor me bewaren

Je boek ligt bij Jorieke.

Geplaatst:
Van wie had ik die gele snijbonen de afgelopen mtfd gekregen? De planten kwamen verschrikkelijk laat op gang, maar plots heb ik nu veel snijbonen hangen..én! eindelijk een snijboon die niet draderig is..zelfs als hij te laat geoogst is en al groot en de zaden al aan zetten..heerlijk zachte smaak..de naam iets van Wonder van Venetië? Heerlijk...

Van mij

Verrassing hè? Ik heb ze nu een paar jaar en zelfs mijn vader wil ze en dat wil wat zeggen

Ik heb de normale groene snijbonen, die zijn vroeg. Daarna komen de gele en ik heb ook nog een rode variant die daar nog weer iets achteraan komt, laatste kleuren wel groen na het koken.

Zijn de gele bij jou ook zo hoog geworden?

Geplaatst:

Leuk B.Rose! Ja heel heel hoog.Geweldige plant ik geniet ervan. Heb jij de zaden zelf geoogst of gekocht?

Geplaatst:

De zaden die jij hebt gekregen waren de laatste uit mijn gekochte zaakje zaad, dit jaar hoop ik de eerste eigen zaden over te houden voor komend moestuinseizoen.

Geplaatst:

Ik vroeg dat omdat ik veel verschillende bonen heb dit jaar..ik twijfel of ik wel het zaad van deze bonen zal nemen. Ik heb nu nog twee boonrassen die bloemen geven, de Limaboon en deze. Wie weet ruil ik in het voorjaar wat met je

Geplaatst:
De zaden die jij hebt gekregen waren de laatste uit mijn gekochte zaakje zaad, dit jaar hoop ik de eerste eigen zaden over te houden voor komend moestuinseizoen.

Hoe heet het ras??

Overnachten nabij het Lauwersmeer.

Geplaatst:

Wonder van Venetië

Geplaatst:
  • Auteur

Even een foto van de Brugmansia die ik van Indy gekregen had. Hij staat er vandaag op z'n mooist bij. Was prachtig dit jaar. Mijn dank nogmaals.

DSCN619334441412446367.JPG

En dan de van Jet gekregen Ananassalie. En hij bloeit nu inderdaad ( plant is ong. 1m hoog en breed )

2014-10-04-1094381412446445.49

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

Browser pushmeldingen instellen in uw browser

Chrome (Android)
  1. Tik op het slotpictogram naast de adresbalk.
  2. Tik op Machtigingen → Meldingen.
  3. Pas uw voorkeuren aan.
Chrome (Desktop)
  1. Klik op het hangslotpictogram in de adresbalk.
  2. Selecteer Site-instellingen.
  3. Zoek Meldingen en pas uw voorkeuren aan.