Geplaatst: 5 mei 201411 j Ik was in de tuin bezig opeens zie ik in me ooghoek iets ritselen schrok me rot ,Dit was het resultaat.
Geplaatst: 5 mei 201411 j Ze heeft al een PRINS. Lijk wel een albino pad?? Overnachten nabij het Lauwersmeer.
Geplaatst: 5 mei 201411 j Ja, inderdaad een bijzondere kleur. Ik heb alleen bruine, donkerbruine en zwarte gezien...soms met wat licht patroon. Iemand een idee wat voor een soort deze geel-bruin-fletse zou kunnen zijn? Leuk hoor Jessica...en nog leuker dat je zo een goede foto ervan kon maken In mijn moestuin heers ik als een tiran.Wie niet luistert wordt onthoofd of uitgetrokken.Wie gehoorzaamt wordt opgegeten.De ondergrondse organismen houd ik te vriend, om mijn macht te behouden.
Geplaatst: 6 mei 201411 j Hoija ik ben blij met het resultaat van de foto. Nee ik heb hem niet gekust van mij mag hij lekker rond hobbelen, misschien komt i nog wel terug. Toch hebben we hier redelijk vaak kikkers en padden, omdat voor ons huis kleine slootjes lopen. Dus er komen binnenkort vast meer van deze foto's als ik er 1 tegen kom leg ik ze vast.
Geplaatst: 6 mei 201411 j Is het wel een pad trouwens want volgens mij heeft een pad toch een bobbelige huid en een kikker een gladde huid, ik vond de kleur ook heel apart.
Geplaatst: 6 mei 201411 j Hij heeft een wijze, vragende blik in de ogen. Volgens mij wacht hij echt op De Kus... en waarom die uitblijft... http://www.facebook.com/JasminSoap https://jasminsoapstudio.com/
Geplaatst: 6 mei 201411 j Wel een verdachte, wortel-achtige kleur. Check voor de zekerheid je wortelen eens? I love the smell of potgrond in the morning...Blog: blog/Jan+L[/color]
Geplaatst: 6 mei 201411 j Als het goed is kan hij daar niet bij staan in een koude kast. Gelukkig maar want heb al niet veel ruimte voor groente
Geplaatst: 6 mei 201411 j Wel een verdachte, wortel-achtige kleur. Check voor de zekerheid je wortelen eens? En groene kikkers, die eten dan zeker sla? In mijn moestuin heers ik als een tiran.Wie niet luistert wordt onthoofd of uitgetrokken.Wie gehoorzaamt wordt opgegeten.De ondergrondse organismen houd ik te vriend, om mijn macht te behouden.
Geplaatst: 8 mei 201411 j dat zou best kunnen. groene kikkers eten sla en deze die ik fotografeerde at veel wortel. HaHA
Geplaatst: 9 juni 201411 j Deze kwam vandaag bij mij op bezoek in de makkelijke moestuinbak. Hopelijk komen er nog meer want ik las op deze site: http://www.kikkersite.nl dat ze ook slakken eten En ik zie de laatste dagen opvallend weinig slakken en al helemaal geen naaktslakken meer. Er zit ook een echtpaar padden (of zijn het toch kikkers?) m'n Lidl-kasje te bewaken. Moet alleen oppassen dat de honden ze niet te grazen nemen
Geplaatst: 9 juni 201411 j Sorry, was een beetje vergeten dat ik deze al een keer geplaatst had, Ik vind die twee echt geweldig. Iedere keer als ik een kratje of pot verschuif in de kas komen ze te voorschijn en gaan me kwaad aan zitten kijken
Geplaatst: 9 juni 201411 j Oh... ik bedoelde het écht positief hoor... Zijn zo echt twee van die prehistorische wezens... vooral die achterste.
Geplaatst: 9 juni 201411 j Mooi die padden. Straks een hele familie pad.... moeten die niet een plasje water of zo? Je bent gezegend met die beesten: mooi en nuttig. http://www.facebook.com/JasminSoap https://jasminsoapstudio.com/
Geplaatst: 9 juni 201411 j Er staan hier altijd schalen water voor de vogeltjes en honden, bovendien is de dichtsbijzijnde sloot maar iets van 20 meter. Ze zijn zelf aan komen waaien dus ze zullen het wel naar de zin hebben. En als ze wat langere periodes warm weer op gaan geven ga ik ook het opblaasbadje voor de honden weer neer zetten, kunnen de padden (of kikkers) de hele nacht lekker zwemmen
Geplaatst: 9 juni 201411 j Als ze maar niet gaan kwaken, zo'n herrie Foto deed me even denken aan het buurmeisje "Kijk is, mijn zwembad zit vol kikkervisjes! Ik mag die binnen in een aquarium zetten van papa..." het ding zat vol muggenlarven (geen kikkervis te zien) Dit jaar nog geen kikkers gezien in de tuin.
Geplaatst: 9 juni 201411 j Ik heb gewoonlijk ook jaarlijks een pad op bezoek... Dit jaar nog niet gezien. Wel ongelofelijk mooie exemlaren bij jullie
Geplaatst: 10 juni 201411 j Mooi diertje !! Ik ben dol op kikkers en padden Heb vanmorgen een klein groenig hagedisje gered; ik reed in mijn taxibusje en moest afslaan van een doorgaande weg, alwaar net een hagedisje over wilde steken. 3 mensen stonden erbij te kijken, maar durfden hem niet aan te raken dus heb ik hem maar opgetild en 10 meter verder tussen de struiken gezet. Hopen dat hij nu daar blijft !!
Geplaatst: 10 juni 201411 j Goed gedaan!! Maar maf dat het beest zo rustig bleef zitten dat je hem kon oppakken... Ik ging vandaag het insectengaas van de kolen afhalen... Onder de rode Mizuna woonde er ook nog één... gelukkig zag ik die op tijd en heb ik m niet per ongeluk ook geknipt...
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.