Ga naar inhoud
Bekijk in de app

Een betere manier om deze website te gebruiken. Meer informatie.

Moestuin Forum

Een app met volledig scherm op uw startscherm met pushmeldingen en meer.

Om deze app op iOS en iPadOS te installeren
  1. Tik op Deelpictogram in Safari
  2. Blader door het menu en tik op Toevoegen aan startscherm.
  3. Tik op Toevoegen in de rechterbovenhoek.
Om deze app op Android te installeren
  1. Tik op het menu met drie puntjes (⋮) in de rechterbovenhoek van de browser.
  2. Tik op Toevoegen aan startscherm of App installeren.
  3. Bevestig door op Installeren te tikken.

Er kwam iemand mee helpen in de tuin

Featured Replies

Geplaatst:

Wow dat is een mooie zo fel groen Dat'ie maar veel slakken mag vreten

Geplaatst:

ik ben jaloers, ik wil ook kikkers en padden in de tuin!

Geplaatst:

Wat een mooie Erny !!!

Mijke, kun je niet ergens in je tuin een poeltje maken??

Geplaatst:

ja we hebben in onze tuin (ter grootte van een postzegel) een "poeltje" (aka ingegraven bloempot met water) maar dat hebben ze nog niet gevonden. Waarschijnlijk met name omdat ze de tuin niet in kunnen vanwege het hek maar ik heb het op het program staan om de andere tuinders ervan te overtuigen dat we een groter poeltje nodig hebben EN gaten in het hek om dieren toegang te verschaffen. Alleen nog even verzinnen hoe we onder in het hek gaten maken waar wel egels, maar geen katten door passen

Geplaatst:

Egels kunnen zich door een vrij klein gaatje wurmen. De egel die af en toe bij mij in de zijschuur woont kruipt door een spleet van zo'n 5 à 6 cm. Je kunt ook kijken of je een beschrijving kunt vinden hoe je een egelhuis bouwt , daar staat dan ook bij hoe groot het toegangsgat moet zijn.

Kikkers kun je ook ergens gaan vangen. Dik Trom deed dat met een rood lapje aan een hengel zonder haakje, daar hapten ze dan in en hij zwiepte ze dan zo in een emmer. Kijk wel uit dat je niet ook de veldwachter achter je aan krijgt

Geplaatst:

houd dat hekje katten tegen dan? die van mij zouden er al lang overheen zijn geklommen.

Geplaatst:

dat hek houdt de katten tegen sinds we slangenden op de paaltjes hebben gebonden

dit spul:

Araucaria_araucana4.jpg

Geplaatst:
Egels kunnen zich door een vrij klein gaatje wurmen. De egel die af en toe bij mij in de zijschuur woont kruipt door een spleet van zo'n 5 à 6 cm. Je kunt ook kijken of je een beschrijving kunt vinden hoe je een egelhuis bouwt , daar staat dan ook bij hoe groot het toegangsgat moet zijn.

Kikkers kun je ook ergens gaan vangen. Dik Trom deed dat met een rood lapje aan een hengel zonder haakje, daar hapten ze dan in en hij zwiepte ze dan zo in een emmer. Kijk wel uit dat je niet ook de veldwachter achter je aan krijgt

zo'n klein gaatje joh? Ooooohhh...! Enneh... Ik geloof niet dat wij hier een veldwachter hebben, en de buurtagent is in een wijk als de onze denk ik drukker met burenruzies sussen

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

Account

Navigatie

Zoeken

Account

Navigatie

Zoeken

Zoeken

Browser pushmeldingen instellen in uw browser

Chrome (Android)
  1. Tik op het slotpictogram naast de adresbalk.
  2. Tik op Machtigingen → Meldingen.
  3. Pas uw voorkeuren aan.
Chrome (Desktop)
  1. Klik op het hangslotpictogram in de adresbalk.
  2. Selecteer Site-instellingen.
  3. Zoek Meldingen en pas uw voorkeuren aan.