Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Hallo allemaal,

Al verschillende keren kwam ik bij het googlen naar info dit forum tegen...hoogste tijd dus om me te registreren en voor te stellen..

Op dit forum gebruik ik de naam mama's moesje, de naam die we voor onze moestuin gebruiken.

Sinds een paar jaar heb ik samen met een vriendin een moestuin van een kleine 200 m2. Onze kids zaten bij elkaar in de klas toen wij van start gingen...twee mama's ( waarvan de voornaam beide met Ma begint)..vandaar MaMa's moesje. Dus wij mama's tuinieren er op los en onze gezinnen genieten er ook van door al dat moois en lekkers dat we mee naar huis nemen.

Onze moestuin hebben we bij een volkstuinvereniging in een mooi groen gebied aan de rand vd stad...een heerlijke plek om naar toe te gaan.

We vinden het leuk om zo natuurlijk mogelijk te moestuinieren. Naast groente hebben we ook klein fruit ,een appel en pruimenboom. Dit combineren we met bloemen. Het liefst bloemen waar we thuis in de vaas ook van kunnen genieten.

Het lijkt me leuk op dit forum ervaringen uit te wisselen , tips te vinden en leuke ideeën op te doen...

Dit was het voor nu..wordt vervolgt!

Groetjes en voor allen veel tuinplezier dit "nieuwe " seizoen...

Ps: zal snel wat foto's toevoegen...nog een ogenblikje geduld aub

Herinner je gisteren, droom van morgen, maar leef vandaag!

Geplaatst:

Welkom en :

Ps: zal snel wat foto's toevoegen...nog een ogenblikje geduld aub
Je was me voor En je wist dus dat we gek zijn op foto's .

Onkruid bestaand niet, het is slechts ongewenste vegetatie en het verschil tussen een bloem en een onkruid is een oordeel. www.peperschrift.nl

Geplaatst:

Ja Stan...dat had ik al begrepen.

Ik heb het ook al geprobeerd met wat kiekjes van vorig jaar maar het lukt nog niet.

Ik heb wat foto's op mijn iPad geprobeerd maar die komen allemaal op de kop te staan ( heb ik dat ding weer niet goed gehouden met knippen!) wat ik ook probeer ze blijven op zijn kop op het forum komen....dus vandaar nog even geduld...moet ik nog uitpluizen en anders via een andere pc laden..

Geplaatst:

Welkom

Wat betreft de foto's. Als je ze in je ipad eerst op z'n kop draait en vervolgens weer terug, komen ze wel recht op het forum (bij mij tenminste )

Geplaatst:

Dat ga ik proberen......dank je voor de tip

image81301399448235.jpg

image57221399448238.jpg

Yes, gelukt!

Dit zijn alvast wat foto's van mama's moesje van vorig voorjaar....

En later in het seizoen....zal snel wat up to date foto's maken!

image95441399389690.jpg

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...