Ga naar inhoud

Featured Replies

Geplaatst:

Hoi allemaal,

Ik ben Karlijn en kom uit Brielle, nou heb ik niet direct een groentetuin of moestuin, maar een bloemenkwekerij. Wel heb ik aan huis wat groente en bloemen in bakken staan, maar we hebben konijnen dus in de grond is helaas geen optie. Nu vind ik de konijnen zelfs al in de potten, genieten van de kruiden, lathyrus en de bladeren van de pompoen elimineren (ze lusten ze niet eens).

Ik ben 39, maar studeer aan de Stoas Hogeschool in Wageningen voor tweedegraads docent in het groen. Momenteel ben ik vooral bezig met permacultuur en organiseer ik volgende week vrijdag en zaterdag zaad en stekken ruildagen om zo de diversiteit in tuinen te kunnen vergroten.

Ik hoop hier vooral informatie en tips te kunnen vinden om mijn kennis te verhogen en dit weer te kunnen delen.

Geplaatst:

Welkom!

Geplaatst:

Welkom!

Geplaatst:

Welkom en we zijn gek op foto's(ook van konijnen zie b.v. angora-konijnen-t10794-90.html en bloemen)

Onkruid bestaand niet, het is slechts ongewenste vegetatie en het verschil tussen een bloem en een onkruid is een oordeel. www.peperschrift.nl

Geplaatst:

Leuk, binnenkort staat het forum vol tips en tricks rechtstreeks van de bloemen-experte

Geplaatst:

Welkom, bloemen passen mooi bij moestuin. Leuke opleiding, vertel eens wat meer?

Geplaatst:
  • 2 weeks later...

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic