Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Hoi Dennis,

Ik zaai worteltjes in de volle grond maar ook in emmers. Luchtig mengsel van potgrond en zand met eventueel wat patentkali. Ze staan in de kas en onder een afdakje. zo kan ik bepalen hoeveel water in komt. Werkt goed. Mooie lange wortels die ik kan afdekken tegen de wortel vlieg indien nodig met gaas.

Geplaatst:

Ik zaai wortels in dikke klei met stenen waar regelmatig een hondenpup doorheen dendert! Heb er al weken geen werk aan, maar mijn wortels zijn net toe aan hun eerste echte blaadjes. Je kunt beter wachten op een antwoord van Jorg, die heeft echt mooie wortels al! (Tenminste de wortels die hij op de foto zet )

Veuvecouderc

De weduwe in 2012 blog/veuvecouderc/

Geplaatst:

Je kan ze in een emmer zetten, wat pootuitjes eromheen voor de vliegjes/aaltjes? Het 1 werkt voor t ander.

Ik heb ze in een grote pot gezaaid met pootuitjes eromheen. Die laatsten lopen al mooi uit en de worteltjes komen nu ook boven. Mooi gezicht om die combi zo op te zien komen. Daar word je toch blij van

Good things come in small packages

Geplaatst:

Jeej Nicolette, wat een emmer met wortelgroen

Moet jij niet s wat gaan verspenen? Lijkt of t te dicht op elkaar staat

Geplaatst:

Hallo Helly,

Wortels kan je niet verspenen. Maar ik laat ze nog een klein beetje groeien en dan ga ik ze uitdunnen. Die hele kleine worteltjes zijn een ware delicatesse. De rest groeit dan op om groot en sterk te worden.

Geplaatst:

ik heb je tip gevolgd Nicolette, en 3 emmers wortels gezaaid gaat leuk ik denk dat ik dat vaker ga doen.

Players only love you when they're playing.

Geplaatst:

Ja dat hoop ik ook, het is net wat je zegt mijn moestuin is niet bij huis, dus zijn paar wortelpotten handig bij huis als ik trek krijg

anders gaat er weer een snicker of mars in

Players only love you when they're playing.

Geplaatst:
Hallo Helly,

Wortels kan je niet verspenen. Maar ik laat ze nog een klein beetje groeien en dan ga ik ze uitdunnen. Die hele kleine worteltjes zijn een ware delicatesse. De rest groeit dan op om groot en sterk te worden.

Eeh.... ja, ik bedoelde dus eigenlijk uitdunnen

• 2 weeks later...
Geplaatst:

Lijkt me wel zo handig als er ineens teveel regen uit de hemel valt. Ander gaan ze rotten van onderaf.

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...