Jump to content

beginner omdat de kinderen met een aardbei thuis kwamen.

linda1984

Recommended Posts

ik stel me ook even voor. Ik ben Linda en ik heb 2 kinderen. Afgelopen week kwamen deze 2 lieve kinderen thuis met een aarbeienplantje in een potje. Omdat het plantje er al zielig bij stond was het een goed idee om het in de grond te zetten. Maar ik heb geen plaats of goede grond voor dit zielige plantje. En dus besloot ik 3 dagen geleden om met mijn 2 lieve kinderen naar de winkel te rijden om een vierkante meter tuin bak te kopen en deze op ons terras te zetten. Natuurlijk wil ik alleen maar het beste voor dat aardbeienplantje en kwam ik dus thuis met 3 grote zakken bemeste super grond ( die naar eigenzeggen van de verkoper, ook in de wietteelt word gebruikt en dus zeker voor prachtige grote snelgroeiende aardbeien zou zorgen) Dat was al de eerste fout die ik maakte, want ik had net zo goed gewone potgrond kunnen kopen in plaats van die veel te dure bemeste grond. Maar goed, we zijn nu wel de trotse eigenaar van een moestuintje van 1,20 bij 1,20 met daarin heel veel aardbeienplantjes, tomatenplantjes en door de kinderen gezaaide wortels en sla. En aangezien ik echt een hele slechte tuinierster ben ( terwijl ik een hele mooie tuin heb waar alle planten het goed in doen) heb ik me nu maar aangemeld op dit forum zodat die aardbeienplantjes, tomatenplantjes en vooral die worteltjes een klein kansje hebben om uit te groeien naar de prachtigste groente.