linda1984 Posted May 9, 2014 Share Posted May 9, 2014 ik stel me ook even voor. Ik ben Linda en ik heb 2 kinderen. Afgelopen week kwamen deze 2 lieve kinderen thuis met een aarbeienplantje in een potje. Omdat het plantje er al zielig bij stond was het een goed idee om het in de grond te zetten. Maar ik heb geen plaats of goede grond voor dit zielige plantje. En dus besloot ik 3 dagen geleden om met mijn 2 lieve kinderen naar de winkel te rijden om een vierkante meter tuin bak te kopen en deze op ons terras te zetten. Natuurlijk wil ik alleen maar het beste voor dat aardbeienplantje en kwam ik dus thuis met 3 grote zakken bemeste super grond ( die naar eigenzeggen van de verkoper, ook in de wietteelt word gebruikt en dus zeker voor prachtige grote snelgroeiende aardbeien zou zorgen) Dat was al de eerste fout die ik maakte, want ik had net zo goed gewone potgrond kunnen kopen in plaats van die veel te dure bemeste grond. Maar goed, we zijn nu wel de trotse eigenaar van een moestuintje van 1,20 bij 1,20 met daarin heel veel aardbeienplantjes, tomatenplantjes en door de kinderen gezaaide wortels en sla. En aangezien ik echt een hele slechte tuinierster ben ( terwijl ik een hele mooie tuin heb waar alle planten het goed in doen) heb ik me nu maar aangemeld op dit forum zodat die aardbeienplantjes, tomatenplantjes en vooral die worteltjes een klein kansje hebben om uit te groeien naar de prachtigste groente. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
SaskiaV Posted May 9, 2014 Share Posted May 9, 2014 Veel plezier met jullie moestuintje! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stan Posted May 9, 2014 Share Posted May 9, 2014 Welkom en vast een mooie oogst. Quote Onkruid bestaand niet, het is slechts ongewenste vegetatie en het verschil tussen een bloem en een onkruid is een oordeel. www.peperschrift.nl Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lynn Posted May 9, 2014 Share Posted May 9, 2014 Welkom en veel succes! Quote http://moestuinmiep.blogspot.com Link to comment Share on other sites More sharing options...
rinus55 Posted May 9, 2014 Share Posted May 9, 2014 Welkom Quote Chilibase.nl de grootste Chilipeper dBase van Nederland http://chilibase.nl Chilimagazine.nl Chilipeper Nieuws http://chilimagazine.nl Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bit Posted May 10, 2014 Share Posted May 10, 2014 Welkom ! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jane Doe Posted May 10, 2014 Share Posted May 10, 2014 Welkom, prachtig met de kinderen tuinieren. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Connie Posted May 10, 2014 Share Posted May 10, 2014 Welkom en veel plezier met moestuinieren Quote Je zou maar een èèndags vlieg zijn en je dag niet hebben..... Link to comment Share on other sites More sharing options...
appelvrouw Posted May 10, 2014 Share Posted May 10, 2014 Linda welkom hier Quote We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎 Link to comment Share on other sites More sharing options...
RobO Posted May 10, 2014 Share Posted May 10, 2014 welkom Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
geertlaurent Posted May 12, 2014 Share Posted May 12, 2014 Iedereen koopt wel eens iets voor de moestuin om dat dan nadien ergens veel goedkoper te zien Veel succes met de aardbeien, welke rassen heb je staan? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
janita Posted May 13, 2014 Share Posted May 13, 2014 welkom! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jorieke123 Posted May 19, 2014 Share Posted May 19, 2014 Welkom! Quote Giga-gaas.nl Kom zaterdag 12 april ook naar de Moestuinforumdag in Zelhem! moestuinforum.nl/forum/50-moestuinforum-dag/ Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts