Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

gister twaalf winterbloemkoolplantjes die ik overhad ik grotere potten gezet zodat ik ze straks in de kas kan uitplanten en vandaag de peterselie van een natte plek naar de kas verhuisd.

Geplaatst:

gisteren wat paksoi

vandaag: stevia, tijm, citroentijm, basilicum en citroengras

Maybe Slowpoke is pretty slow downstairs in the feet, but he's pretty fast upstairs in the cabeza.

Geplaatst:
gisteren wat paksoi

vandaag: stevia, tijm, citroentijm, basilicum en citroengras

Stevia ken ik niet, heb er ff op gegoegelt. Heb je die gezaaid of geplant?

Geplaatst:

de stevia heb ik gezaaid, ik heb her en der al gelezen dat het heel moeilijk is om stevia te zaaien maar aangezien er bijna niks meer te zaaien viel en mijn vensterbank zo leeg werd omdat alles naar de tuin was verhuisd besloten om toch maar een poging te doen.

ik heb ze nu in een kweekkastje op de zolder voor het raam, ben benieuwd.

heb jaren geleden een zakje stevia poeder gekocht en waren daar erg blij mee dus een plantje lijkt me helemaal gaaf : )

Maybe Slowpoke is pretty slow downstairs in the feet, but he's pretty fast upstairs in the cabeza.

Geplaatst:
Ik heb net mijn ieniemienie prei, winter, erin gezet. Zal het nog niet te laat zijn? Het zijn sprietjes van niks dus ik hoop maar dat het aanslaat. Nog tips?

beetje mesten miss

Omdat het kan.

Geplaatst:

Het schijnt heel gevoelig voor slechte dagen op de maankalender te zijn. Dus altijd op een bladdag zaaien.

maankalender? bladdag?

Geplaatst:

Ok, ben niet zo van dat soort dingen.

Los van dat zag ik net dat de eerste van de 9 gezaaide stevia zaadjes al gekiemd is!

Geplaatst:

jeeeeeeeeeee, nummer 2 van 9 is ook gekiemd : )

edit: inmiddels 7/9/2011 5 van de 9 gekiemd!

Geplaatst:

Heb de pastinaken in de vollegrond gezet vandaag:

977_c464af587efc06e19dac4e51a1bee714.jpg

977_8efc302ccbde2104f7876e2eb0bf29d9.jpg

en ja.... in de pas aangelegde moestuin...( zijn die mooie foto's van jullie allemaal schuld nu wil ikke oooook!)

Ik ga het toch een beetje bijelkaar zetten allemaal...nu staan er radijzen tussen viooltjes en aardappelen tussen de dahlia's en knoflookbolletjes in de bak geraniums ...enz

977_cfc325f15023348ccd27fdcedf2c1746.jpg

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...