jaba Geplaatst: 15 mei 2014 Geplaatst: 15 mei 2014 ik zoek een onkruidbrander die op een grote gasfles aangesloten kan worden. Welk merk is er? en waar kan ik die kopen/bestellen? Prijs? Quote
Gast Geplaatst: 15 mei 2014 Geplaatst: 15 mei 2014 Bij de action kun je deze kopen en de gasfles ook. Quote
BertPleizier Geplaatst: 16 mei 2014 Geplaatst: 16 mei 2014 Ik denk dat elke onkruidbrander wel op een gasfles aangesloten kan worden. Kwestie van juiste verloopnippel / slang / reduceerventiel kopen. Ik vind die kleine flesjes ook niks: in het begin heb je een vlam die krachtig is, maar al snel is de druk uit het gasflesje en sta je onkruid weg te branden met een waakvlammetje. Een grote gasfles met lange slang is m.i. veel handiger. Quote
Holland Geplaatst: 16 mei 2014 Geplaatst: 16 mei 2014 Mijn opa brandde wel eens onkruid met een elektrische verfbrander, maar daar moest je dan op de knieën bij Zal wel mooi zijn als er zoiets elektrisch met een lange steel zou bestaan, maar ik weet niet of dat bestaat Quote Vriendelijke groeten, Holland
geertlaurent Geplaatst: 16 mei 2014 Geplaatst: 16 mei 2014 Bij de action kun je deze kopen en de gasfles ook. Spotgoedkoop ook bij de action Vind het wel niet echt handig als je enkel grote gasflessen hebt maar dat is off-topic uiteraard Quote
Bazarie Geplaatst: 22 mei 2014 Geplaatst: 22 mei 2014 Mijn opa brandde wel eens onkruid met een elektrische verfbrander, maar daar moest je dan op de knieën bij Zal wel mooi zijn als er zoiets elektrisch met een lange steel zou bestaan, maar ik weet niet of dat bestaat Ja die is er ook, nog niet zo lang geleden was die bij de Makro in de aanbieding. Maar hier staat er ook een https://www.tuingereedschappen.net/onkruidbranders/ Quote
mijnspeeltuin Geplaatst: 5 juni 2014 Geplaatst: 5 juni 2014 Ik heb dat ( on) ding van de action maar ik vind het maar een miezerig vlammetje. Het moet echt absoluut windstil zijn en dan moet je nog vrij lang branden voor een piepklein sprietje verbrand is. Quote In de kern van alle problemen schuilt een kans
Holland Geplaatst: 5 juni 2014 Geplaatst: 5 juni 2014 Mijn opa brandde wel eens onkruid met een elektrische verfbrander, maar daar moest je dan op de knieën bij Zal wel mooi zijn als er zoiets elektrisch met een lange steel zou bestaan, maar ik weet niet of dat bestaat Ja die is er ook, nog niet zo lang geleden was die bij de Makro in de aanbieding. Maar hier staat er ook een https://www.tuingereedschappen.net/onkruidbranders/ Dat lijkt me een goede oplossing Met die gasbranders heb ik ook een dubbel gevoel. Je wilt niet spuiten omdat het slecht is voor het milieu maar staat wel hele dag gas te verbranden wat ook niet goed is voor het milieu Plus als de fabrikant de gasflessen eens een keer net iets anders maakt moet je al een nieuwe kopen Quote Vriendelijke groeten, Holland
Bazarie Geplaatst: 6 juni 2014 Geplaatst: 6 juni 2014 De elektrische doen het doormiddel van een thermische schok. Dat wil zeggen dat deze in korte tijd heel heet wordt. Het schijnt daardoor weinig energie te gebruiken, dus milieu vriendelijk Quote
Mariekeenfrance Geplaatst: 18 augustus 2014 Geplaatst: 18 augustus 2014 Tja, die elektrische is leuk bedacht maar wat als je heel veel grond hebt. Is er niets op (oplaadbare) batterij? Quote Mijn naam is Marijke, maar de Fransen noemen mij Marieke.
Holland Geplaatst: 18 augustus 2014 Geplaatst: 18 augustus 2014 Het beste in uw geval (ik zag u oproep ook elders) is een grote gasbus met zo een grote brander eraan. Alles wat in de winkel te krijgen is is leuk voor particulieren met een klein stukje grond, maar of de gasbusjes voor de kleinere modellen zijn op een gegeven moment niet meer te krijgen of er wordt goed geld voor gevraagd. Ik zou als ik u was zoiets aanschaffen als mede-forumlid "Wormengoeroe" in dit filmpje gebruikt: https://www.youtube.com/watch?v=m8vvWBTFhdw&list=UUa__S0ArbOLXjl131DYLlAw Eén keer een goede investering en u bent voor langere periode klaar. De gasbussen kunnen bijgevuld worden bij gepaalde vulstations, vaak bij tankstations of campeerwinkels. Ik weet niet of die gasbussen om de zoveel jaar gekeurd moeten worden, ik dacht het wel. Quote Vriendelijke groeten, Holland
Mariekeenfrance Geplaatst: 18 augustus 2014 Geplaatst: 18 augustus 2014 Ja, zoiets gaat het zeker worden. voor ons nog minder een probleem want wij hebben deze gas tanks ook om op te koken. En die ruil je om.groet. Quote Mijn naam is Marijke, maar de Fransen noemen mij Marieke.
Mariekeenfrance Geplaatst: 18 augustus 2014 Geplaatst: 18 augustus 2014 Beter nog, mijn man heeft er al een besteld die aan een gastank komt.doeg! Quote Mijn naam is Marijke, maar de Fransen noemen mij Marieke.
Mariekeenfrance Geplaatst: 10 september 2014 Geplaatst: 10 september 2014 Fijn, wij hebben er een besteld en wilden hem in Nederland laten bezorgen bij een neef die deze kant op kwam. Hij was niet op tijd bezorgt. Nu zitten wij er nog steeds op te wachten, gemaild....niets, nu zit mijn man al een uur met de telefoon.....alle lijnen zijn bezet bla bla bla........... Volgende week gaan wij naar Nederland, zouden wij hem nog krijgen? Heb er een hard hoofd in, wel betaald natuurlijk 79 euro! Quote Mijn naam is Marijke, maar de Fransen noemen mij Marieke.
Mariekeenfrance Geplaatst: 10 september 2014 Geplaatst: 10 september 2014 Heb net gegoogeld op tuingereedschap winkel Nieuw Leusden en kom er net achter dat wij ordinaire zijn opgelicht!!!!! Quote Mijn naam is Marijke, maar de Fransen noemen mij Marieke.
loes Geplaatst: 10 september 2014 Geplaatst: 10 september 2014 bedoel je nieuwleusen ipv nieuw leusden? dure leer voor een volgende keer, eerst een webshop googlen en dan pas bestellen. Quote
Mariekeenfrance Geplaatst: 10 september 2014 Geplaatst: 10 september 2014 Het is idd Nieuwleusen, tja googelen op...... voor het eerst ooit zijn we opgelicht, maar een volgende keer....... Quote Mijn naam is Marijke, maar de Fransen noemen mij Marieke.
Erny Geplaatst: 10 september 2014 Geplaatst: 10 september 2014 Je kan nog steeds naar Groningen komen en de mijne ophalen... zie mijn reactie: onkruidbrander-t15251.html Lullig hoor dat jullie zijn bedonderd... Quote
appelvrouw Geplaatst: 10 september 2014 Geplaatst: 10 september 2014 Echt? Bestaat die winkel niet of zo? Quote We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎
Mariekeenfrance Geplaatst: 11 september 2014 Geplaatst: 11 september 2014 Erny, wij komen met een camper naar Nederland en ik weet echt niet of we de tijd hebben om zo'n eind te rijden. Maar wel bedankt. (er is ook nog al wat fam. die we gaan bezoeken)Appelvrouw, er bestaat wel een echte winkel, maar er zijn veel klachten.....betaald maar er wordt niet geleverd, geen antwoord op email en de telefoon wordt niet opgenomen. Quote Mijn naam is Marijke, maar de Fransen noemen mij Marieke.
Holland Geplaatst: 11 september 2014 Geplaatst: 11 september 2014 Nou dan weet waar je even langs moet gaan als je in Nederland bent Quote Vriendelijke groeten, Holland
Mariekeenfrance Geplaatst: 11 september 2014 Geplaatst: 11 september 2014 Tja, zullen ze thuis zijn? Quote Mijn naam is Marijke, maar de Fransen noemen mij Marieke.
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.