Geplaatst: 22 mei22 Mei 🎉De eerste rijpe aardbei van dit seizoen! 🎉😋 22 mei22 Mei aangepast door Vrouwholle
Geplaatst: 22 mei22 Mei Ja, leuke foto, maar eigenlijk kan je geen foto's van kinderen meer op het internet zetten.
Geplaatst: 22 mei22 Mei @Vrouwholle Lieve foto, prachtige aardbei! Je zult maar zo’n oma hebben die de eerste aardbei uit haar mond spaart voor jou. 😍
Geplaatst: 22 mei22 Mei Je hebt gelijk @Rookie ; ik heb de foto’s (ook die in ander topic) bewerkt/aangepast… minder leuk maar je het zij zo…😏🌱👩🍳🌱🐣🌱🌷🌱
Geplaatst: 22 mei22 Mei Weer een jubel. Mijn man is bijna de hele dag bezig geweest om takken van de boom te halen, die achter onze schutting staat naar wel bij onze woning hoort. Hij gaat nog verder met het linker gedeelte.Ik heb nu zo veel licht en zon erbij gekregen, dat ik er ook nog 2 of 3 tomaten erbij ga zetten en misschien ook mijn 3e Kaukasische spinazie er naast.Morgen emmers halen en de bodem eruit snijden en zo op de volle grond.
Geplaatst: 22 mei22 Mei Wat een werk zal dat geweest zijn!Je hebt je man toch wel vaak van drankjes voorzien?
Geplaatst: 22 mei22 Mei Nee hoor! Je weet wel waarom. We zijn tegen twaalf uur begonnen. Alleen koffiepauze en dan weer lunch. Maar nu wel drankjes en zitten al anderhalf uur buiten. Ook ik ben vroeger gestopt vandaag.
Geplaatst: Zondag om 10:354 d Ahh het is dat ik geen herkenbare foto's plaats online. Maar wat een feestje is het om met peuter naar de tuin te gaan samen haha. De stomste klusjes worden één groot avontuur. Toch wel een grote jubel waard 💛En weer een hele berg leuke foto's om over te zwijmelen dankzij manlief.
Geplaatst: Zondag om 11:024 d 26 minuten geleden, Lsjr33 zei:het is dat ik geen herkenbare foto's plaats online.Ja dat kan tegenwoordig niet meer helaas. En ik vind die kinderfoto's juist zo leuk, net als bij @Vrouwholle die de laatste nu verbloemd heeft.
Geplaatst: Zondag om 11:234 d Is geen kwestie van kan niet meer hoor, Petra. Ze heeft recht op haar privacy. We vinden het niet aan ons om online fotos te delen. Maar dat neemt niet weg dat ze erg koddig zijn haha. We behangen ons huis er mee, bij gebrek aan online delen.
Geplaatst: Maandag om 07:373 d Geen jubel, maar gewoon een feel good filmpje.Deze Fransman heeft talloze filmpjes, waar hij voor allerlei dieren zingt.De reacties van de dieren zijn zo lief!Ik wordt hier altijd blij van.
Geplaatst: 1 uur geleden1 u Vanmorgen voor het werk ging ik nog even de plantjes water geven en ik had ook de zweetslang aangezet die ik afgelopen weekend had geinstalleerd in een van de moestuinbakken. Maar ik was hem dus vergeten uit te zetten en er was een eindplug losgeschoten , dus 1 grootwaterballet !Nou is dat niet echt een reden om te gaan jubelen, wie weet was het al uren aan de gang, maar de reden dat ik het wel in het jubeltopic zet was omdat een oplettende medetuinder dit opmerkte en mij een berichtje stuurde op whatsapp. Een Russische dame, ze praat geen Nederlands en heel gebrekkig Engels en de communicatie gaat vaak met handen en voeten, via google translate, of via haar zoontje die dan vertaalt. Hartstikke lief, bedankt Natalia ! Anders was ik er waarschijnlijk morgenavond pas achtergekomen en was alles verzopen.
Geplaatst: 1 uur geleden1 u Zo fijn om zo iemand om je heen te hebben en die je even een seintje geeft. Gelukkig had ze je emailadres.
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.