Geplaatst: 2 april 201510 j nou jootje...dat dat genieten wordt hoef je niet aan te twijfelen Kiezen voor helpende handen is delen in de praktijk!
Geplaatst: 2 april 201510 j Ook effe jubelen.....vandaag wezen shoppen met mijn zwangere dochter. Kleertjes enzo gekocht voor ons eerste kleinkind. Het word een ventje! Vind het heel bijzonder, en om te jubelen! oh wat leuk! gefeliciteerd
Geplaatst: 16 april 201510 j kwam vandaag bij echte kweker Loef voor een ecolette halfstam...vroeg de baas:"u ben toch hovenier..."yesssss....
Geplaatst: 16 april 201510 j Proficiat Jo! Dat wordt zeker genieten zeg! Lol Robo, zeer mooi compliment! Hier is het allereerste tomatenzaailingetje boven gekomen! Heb al een 3tal mooie grote potten waar de rest straks ook in kan. Moet nog wel wat potten hebben omdat ik er 6 heb gezaaid maar ben zo blij dat ik nu eindelijk ook een tomatenplant in de maak heb . “When the Last Tree Is Cut Down, the Last Fish Eaten, and the Last Stream Poisoned, You Will Realize That You Cannot Eat Money.”
Geplaatst: 23 april 201510 j Staat er plots (al enkele maanden) een wel erg grote klaver in de tuin tussen de sierplanten. Paar keer getwijfeld tussen weghalen of toch laten staan. Toch maar laten staan want "mooi" en stond toch niet echt in de weg. Blijkt het plots lange stelen aan te maken met knoppen, die nu in akelei bloemen veranderd zijn Yes! Eindelijk een akelei in de tuin
Geplaatst: 23 april 201510 j leuk Geert !! Akelei is mooi OT: Ik had een geweldige ochtendrit, nog even op radio 2 met Sander de Heer gekletst, en gisteren had ik zoveel geluk ! Kon een pastamachine kopen die in de winkel 160€ kostte en nu, 1 keer gebruikt, €30 Dus net even een paar filmpjes bekeken en dit weekend zelf pasta maken Life's good
Geplaatst: 29 april 201510 j Afgelopen winter samen met mijn zoon 2 nestkastjes in elkaar getimmerd. Nu wordt er 1 bewoond door koolmezen (was ook voor mezen bedoeld) Mijn naam betekent Honingbij, later als ik groot ben wil ik Imker worden.
Geplaatst: 29 april 201510 j Jootje wat leuk, geniet maar van de bewegingen. Zo een prachtig wonder van de natuur van boven. Volgens mij kwam het wonder van onder
Geplaatst: 29 april 201510 j Suus dat is aan ieder waar de wonderen van natuur en god komen Belangrijk is voor de daad, de daad en na de daad volop te genieten
Geplaatst: 1 mei 201510 j Mijn asperges zijn wakker geworden! Ik heb ze in maart geplant, en elke dag zien we nu nieuwe kopjes boven komen! We mogen er nog niet van steken , pas volgend jaar kunnen we er van eten, dus handjes op de rug, maar wat leuk dat ze het doen!
Geplaatst: 1 mei 201510 j Suus dat is aan ieder waar de wonderen van natuur en god komen Belangrijk is voor de daad, de daad en na de daad volop te genieten
Geplaatst: 3 mei 201510 j Jaaah, de MTFD is voorbij, en hoewel ik het heel jammer vind dat ik er niet bij heb kunnen zijn wil ik toch een beetje jubelen omdat de laatste weken alle topics alleen maar ruiltopics waren. Heel begrijpelijk, uiteraard, maar voor de mensen die er niet heen konden was er niet veel te beleven op het forum, immers er stond alleen maar ruillijst van die, lijstje van zus en wensen van zo. Ik hoop dat jullie een geweldige dag gehad hebben met zijn allen, en daar twijfel ik niet aan, maar ik ben blij nu weer de "gewone" onderwerpen te mogen lezen!
Geplaatst: 4 mei 201510 j Ach arme Piroska, ik en Loraine weten hoe jij je voelt. Het was een groot gemis er niet bij te kunnen zijn. Maar troost je, een volgende keer zullen wij er ook weer deel aan kunnen nemen. Mijn voornemen is nog steeds niet te gaan ruilen, laat ik mooi aan Loraine over Gezellig babbelen, toekijken en genieten onder hapje en drankje. Natuurlijk help ik Loraine waar ik kan Om even on topic te jubelen, gister is er wat regen gevallen
Geplaatst: 4 mei 201510 j Ik weet het Piros, ik had dat in september.Ik zal in ieder geval mijn best doen terug te keren naar gewone onderwerpen..en al wat minder gespitst op die rode vinkjes bij Moestuinforumdag.. We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎
Geplaatst: 5 mei 201510 j Deze nacht redelijk wat regen, een paar honderd liter in de tonnen, oef, eindelijk!Kan ik weer gaan zaaien en planten! Voor al de schone meiskes ne zoen, en voor de ventjes ne pol.
Geplaatst: 5 mei 201510 j Is feitelijk maar een overschotje van wat appelvrouw gekregen heeft, komt zo uit Frankrijk aanwaaien.Regendansje kan geholpen hebben, de weergoden weenden er om. Voor al de schone meiskes ne zoen, en voor de ventjes ne pol.
Geplaatst: 5 mei 201510 j Ah je hebt het door..wij hebben wel de eerste duizenden liters genomen..nat genoeg We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎
Geplaatst: 5 mei 201510 j Dat is inderdaad waar, Piroska, nu weer terug naar het werkelijke tuinieren. Maar de voorpret is erg leuk,(gelukkig weet je dat) en dan de dag zelf is net een feestje,en thuiskomen met alle cadeautjes is echt geweldig.We hebben wel wat gehad,maar de regen buien gaan een beetje om ons heen vandaag.
Geplaatst: 5 mei 201510 j Ik heb nog geen last gehad van ongedierte dit jaar. Behalve een aantal katten die mijn gewassen er soms uitwippen
Geplaatst: 5 mei 201510 j willy ik merk dat je nog genoeg hebt overgelaten voor ons.net de laatste plantjes van de MTFD in de tuin en het begint te plensen. super timing
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.