Geplaatst: 11 november 20241 j Auteur Op 7-9-2024 om 17:57, woldistel zei: Sinds afgelopen week een nieuwe telefoon. Ik was eigenlijk best tevreden met de oude (behalve de camera), maar mijn phone bleek eigenlijk al een tijdje niet meer bijgewerkt en minder veilig. Dus nu nieuw en met betere camera, joepie! Ik lees dit nu pas, maar wat mooi! Wat voor camera is het? De mijne is een Samsung A8 uit 2018 en is hard aan vervanging toe. De camera van deze is ook maar matig, dus gelijk maar twee vliegen in één klap slaan. Edit: vandaag ook hier de nieuwe binnen. 15 november 20241 j aangepast door HuubvG
Geplaatst: 11 november 20241 j Motorola edge 50 ultra. Die was best prijzig, ook voor mijn doen. Maar behalve fijne cameras ook nog een terabyte aan intern geheugen 😀. Mulch! Moeder natuur houdt niet van kale grond.
Geplaatst: 12 november 20241 j Wat een gepriegel idd Mellie! Erger dan breien maar het ziet er mooi uit. Complimenten. Waar laat je dat in je huis, of eigenlijk is mijn vraag hoe groot is dit sierkasje?Tis niet zo groot. Past zo in de vensterbank. Hence het gepriegel [emoji38]Ubercute ellende was het.
Geplaatst: 12 november 20241 j O, dat is echt heel klein! Ik stelde me het groter voor. Daar heb je bijna een loep bij nodig.
Geplaatst: 12 november 20241 j @Mellie Gefeliciteerd! Heel veel werk veel gem.... maar wel super mooi geworden
Geplaatst: 12 november 20241 j Voor mensen die het leuk vinden om te priegelen is dit fantastisch om te doen. Maar voor @Mellie op het moment dat zij er eindelijk zich ertoe zette moet het een complete horror zijn geweest. Dus daarom juist een enorme prestatie. 🏆
Geplaatst: 12 november 20241 j Ahaha het was ook echt belachelijk veel priegelwerk en dan lijmde ik mijn vinger weer vast aan een priegeldingetje [emoji23][emoji23][emoji23] dus. Heel blij dat het af is kortom. De bevrediging is ook des te groter na alle ellende (allereerste stap zat in het verkeerde zakje, daar begon de pret mee!) Ik ga nog heeeel lang naar die kas staren en jubelen. [emoji57]
Geplaatst: 12 november 20241 j 9 kraanvogels recht over Knarrestein!😍 We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎
Geplaatst: 12 november 20241 j Aha... dáár heb je zeker de Knarrestein locatie op uitgezocht? Je wilde je kraanvogels niet missen.
Geplaatst: 12 november 20241 j @Melliewat een enorm priegelwerk is dat geweest. En zo super klein. Veel pincet werk ook. Dat zie ik mijn zusje tenminste altijd doen bij haar priegelwerkjes. Zij is er gek op, maar is niks voor mij.
Geplaatst: 12 november 20241 j 5 uren geleden, Erny zei: kraanvogels niet missen Inderdaad Erny! En ik kon het niet laten om zoals ik altijd in Frankrijk deed even naar ze te roepen..neem me mee neem me mee! ( Niels Holgerssons wonderbare reis). Ik realiseerde me wel dat de buren hier op Knarrestein mij nu zeker getikt vinden..in Frankrijk kon ik roepen wat ik wou, ze verstonden me toch niet😎 We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎
Geplaatst: 13 november 20241 j Ik weet niet of het er om gaat WAT je naar overvliegende vogels roept... facebook.com/VeldvarkensKom 25 april naar de Moestuinforumdag in Zelhem: moestuinforum.nl/topic/57817-aanmeldtopic-mtfd-zaterdag-25-april-2026/
Geplaatst: 13 november 20241 j Heel soms. Meestal oostelijker. Je kunt ze hier volgen op momenten dat ze aan het vliegen zijn.
Geplaatst: 13 november 20241 j Ik weet niet of het er om gaat WAT je naar overvliegende vogels roept... Ik heb hier hardop om gevoerd [emoji23][emoji23][emoji23]
Geplaatst: 13 november 20241 j 9 uren geleden, Jorieke123 zei: naar overvliegende vogels roept Nou zo gek is dat helemaal niet..dat ik überhaupt naar vogels roep toch? Zoveel mensen praten tegen dieren, roepen naar katten en honden dat ze “Hier” moeten komen, vragen aan eenden of “dat nou moet jongens” gillen naar spinnen, om nog niet te spreken van kip kipkipkip, bibibibi, héhé koeien enzovoorts enzovoorts. Dat “mijn “ kraanvogels” nou vrij door de lucht vliegen veranderd daar niks aan toch.. 😅😉 We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎
Geplaatst: 13 november 20241 j 1 uur geleden, appelvrouw zei: mensen praten tegen dieren, Daar zit wel wat in. Alleen wordt dat als normaal gezien, omdat heel veel mensen dat doen. Ik heb geen idee hoeveel mensen naar kraanvogels roepen 😉
Geplaatst: 13 november 20241 j Helemaal niet gek, hoor @appelvrouw. Ik zeg vaak "tot volgend jaar" als in de herfst de ganzen weer overtrekken. Kraanvogels komen hier niet zo heel vaak in groepen over, maar ik vind hun getoeter echt geweldig! Mulch! Moeder natuur houdt niet van kale grond.
Geplaatst: 14 november 20241 j Helemaal niet zo gek eigenlijk nu ik er over na denk. Op de moestuin heb ik vaqk een roodborstje, en dan zeg ik ook: he…ben je er weer? en ik roep : opzouten tegen dikke duiven die in een keer mijn vogelvoer in het vogelhuisje willen opvreten!
Geplaatst: 14 november 20241 j Ha ja haha een vriendin van mij roept altijd wegwezen nerds! tegen de duiven die op haar vogelvoer afkomen We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎
Geplaatst: 14 november 20241 j pfff ik roep/praat altijd tegen de dieren. Hey lieffie ( tegen de hond) (nou ja ook weleens tegen mijn man) wegwezen als er katten hun behoefte in mijn tuin doen etc. Niks geks aan
Geplaatst: 19 november 20241 j Na een heleboel geploeter met zuurdesem bakte ik vandaag een erg mooi en erg lekker gistbroodje. Juich!
Geplaatst: 19 november 20241 j Ja ik begrijp de juich! Fijn🍞! Best een goed idee om eerst een tijdje goede gistbroden te bakken, dat is toch wat gemakkelijker dan desem en je doet er een hoop ervaring mee op. Je kunt altijd het desembakken weer oppakken door bv je desem in te vriezen? We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.