Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Hoi allemaal,

Ik ben Tim en sinds dit jaar heb ik de moestuinmicrobe ook goed te pakken. Daar mijn tuin niet te groot is en het gras het domein is van de dochter, doe ik het vooral in bakken (wijnkistjes).

Dit jaar heb ik ervoor gekozen om voor enkele makkelijke groentes en fruit te gaan om zo een beetje de vibe te pakken te krijgen. Hieronder enkele foto's van vorige maand:

image39011401386231.jpg

image93981401386232.jpg

image39381401386233.jpg

Zoals jullie kunnen zien, zat er toen nog maar weinig leven in. Momenteel ziet het er een pak anders uit. Ik zal morgen eens enkele foto's nemen.

In de wijnkistjes heb ik momenteel 2x stambonen, paksoi, radijsjes, parijse en amsterdamse wortel, pluksla en lola rossa (sla) staan. In de kruidenbak staan een muntplant en zaailingen van basilicum, peterselie, bieslook, rozemarijn, koriander,... In de actionmanden staan tomatenplanten en daar is nog een mand frambozen bijgekomen.

Dit zal het voorlopig zo een beetje zijn. Ik ga nog een beetje verder lezen op dit leuke forum.

Geplaatst:

Bedankt allemaal voor de verwelkoming.

Ik hoop hier veel info te kunnen vinden, want ik heb gemerkt dat ik de microbe zwaar te pakken heb. Om te antwoorden op de vraag van Jane: Ja, de kistjes zijn behandeld tegen het vocht. Of ze een goed idee waren, dat zal nog moeten blijken. Sommige zijn reeds aan het open scheuren door de druk.

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...