Jorieke123 Geplaatst: 4 juni 2014 Geplaatst: 4 juni 2014 En zo ja: welke maand dan? Quote Giga-gaas.nl facebook.com/Veldvarkens
Stan Geplaatst: 4 juni 2014 Geplaatst: 4 juni 2014 Ja, september of oktober zou leuk zijn Quote Onkruid bestaand niet, het is slechts ongewenste vegetatie en het verschil tussen een bloem en een onkruid is een oordeel. www.peperschrift.nl
aalterse-willy Geplaatst: 4 juni 2014 Geplaatst: 4 juni 2014 Veel plantgoed is er dan wel niet zeker?Zaden des te meer en ook stekken en vaste planten, gezaaid of gescheurd.Moet kunnen denk ik. Quote Voor al de schone meiskes ne zoen, en voor de ventjes ne pol.
Jorieke123 Geplaatst: 4 juni 2014 Auteur Geplaatst: 4 juni 2014 En meer oogst om lekkere zaken van te maken voor de lunch-tafel Jam-smaaktest? Appelproeven? Etc. Quote Giga-gaas.nl facebook.com/Veldvarkens
Gemma Geplaatst: 4 juni 2014 Geplaatst: 4 juni 2014 Top!September lijkt me een mooie maand! Quote http://www.buitenthuis.blogspot.comRien de plus simple, ni de plus beau, qu'un potager.( St. Ignatus 1491-1556 )
Esthe76r Geplaatst: 4 juni 2014 Geplaatst: 4 juni 2014 Leuk, de kinderen en ik kijken daar wel naar uit ja. Quote
angela (†maart 2025) Geplaatst: 4 juni 2014 Geplaatst: 4 juni 2014 september is voor mij ook nog wel te doen, daarna word het lastiger. Quote
Holland Geplaatst: 4 juni 2014 Geplaatst: 4 juni 2014 Ik zou misschien ook wel eens willen komen Hopenlijk heb ik tegen die tijd heel veel zonnebloem en voedermais zaden en waarschijnlijk ook wel van een paar andere dingen. Maar veel anders zou ik zelf niet aan te bieden hebben Quote Vriendelijke groeten, Holland
Bit Geplaatst: 4 juni 2014 Geplaatst: 4 juni 2014 Ja hoor ! leuk. September lijkt mij prima, begin oktober ook nog wel denk ( vanwege buiten , het weer enz )Sowieso ben ik in ieder geval weer voor een tomatentafel / proeven / vergelijk.Ik kan wel aardbeistekjes maken van de zomer vast. Jams gaat hier niks worden denk, of het moet een potje kruisbessenjam worden. Quote
weknow Geplaatst: 4 juni 2014 Geplaatst: 4 juni 2014 Tomaten proeven....waaronder zoetekes Quote In mijn moestuin heers ik als een tiran.Wie niet luistert wordt onthoofd of uitgetrokken.Wie gehoorzaamt wordt opgegeten.De ondergrondse organismen houd ik te vriend, om mijn macht te behouden.
Jorieke123 Geplaatst: 5 juni 2014 Auteur Geplaatst: 5 juni 2014 Ok, dus ik moet maar gewoon even een poll in elkaar flansen Komt er aan! Quote Giga-gaas.nl facebook.com/Veldvarkens
Jorieke123 Geplaatst: 5 juni 2014 Auteur Geplaatst: 5 juni 2014 In onze achtertuin in Zelhem. In de Achterhoek Quote Giga-gaas.nl facebook.com/Veldvarkens
Bit Geplaatst: 5 juni 2014 Geplaatst: 5 juni 2014 .... en jawel .... dát is een heel stuk rijden voor heel wat mensen, maar velen rijden met elkaar mee. Inmiddels daardoor bekenden, maar ook geheel nieuwe forum-leden rijden gewoon mee ( ja, dat moet je durven inderdaad, de 1e x leek mij dat óók niks ) ..... maar valt álles mee.  Ongedwongen en niets moet. Quote
Jorieke123 Geplaatst: 5 juni 2014 Auteur Geplaatst: 5 juni 2014 Nou bij deze dus de poll: nazomerse-moestuinforumdag-wanneer-t14389.html Quote Giga-gaas.nl facebook.com/Veldvarkens
Nasuada Geplaatst: 6 juni 2014 Geplaatst: 6 juni 2014 Leuk, ik ga zeker proberen te komen.als beginnende kashoudster vraag ik mij wel af wat er in september/ oktober zoal te ruilen en te stekjen valt. Ook om zelf bij te kunnen dragen. Quote https://www.deblijehoeve.nl/
Jorieke123 Geplaatst: 6 juni 2014 Auteur Geplaatst: 6 juni 2014 Er zijn dan veel uitlopers van aardbeien, er zouden al stukken van rabarber af kunnen worden gestoken, veel vaste planten, veel zaden voor het jaar daarop, ook zaden die zelf zijn geoogst, etc. Quote Giga-gaas.nl facebook.com/Veldvarkens
Bit Geplaatst: 6 juni 2014 Geplaatst: 6 juni 2014 Vergeet ook niet het zaad van de tomaten. Velen hebben dan al hun zaad in de zakjes zitten voor het seizoen er op. Quote
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.