zeeklei Posted June 11, 2014 Share Posted June 11, 2014 (edited) Ik ben benieuwd of het lukt.. Edited June 12, 2014 by Guest Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Erny Posted June 11, 2014 Share Posted June 11, 2014 Eh... ik zie geen foto's.. en misschien is het een idee om die foto's in je eigen blog te plaatsen.. blog/Daar kan je je eigen moestuin seizoen bijhouden. En hier een link hoe je foto's op dit forum plaatst....hoe-foto-s-op-het-forum-plaatsen-t324.html Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
zeeklei Posted June 11, 2014 Author Share Posted June 11, 2014 Blog ?? Hoe dan, ik heb de foto's gewoon via uploaden geplaatst trouwens Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Erny Posted June 11, 2014 Share Posted June 11, 2014 Misschien moet je via edit wat "enters" plaatsen tussen de ? edit... dat pakt ie dus niet... tussen de [ img ] [ img ] ?? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
jasmin Posted June 11, 2014 Share Posted June 11, 2014 Je hebt een aantal keren dezelfde code geplakt... ook al zou de foto te zien zijn, het lijkt er op dat diezelfde foto heel veel keer te zien zou zijn. Quote http://www.facebook.com/JasminSoap https://jasminsoapstudio.com/ Link to comment Share on other sites More sharing options...
Valerie Posted June 12, 2014 Share Posted June 12, 2014 Quote Voedselkollektief AlmereBiologisch voedsel van Flevolandse boeren voor een eerlijke prijs Link to comment Share on other sites More sharing options...
dennislp Posted June 12, 2014 Share Posted June 12, 2014 Ik ben benieuwd of het lukt.. Ik ben benieuwd of het lukt.. Er zit een enter in de link van je afbeelding, daar gaat het fout Quote > Planten kopen? Doe het bewust! Link to comment Share on other sites More sharing options...
zeeklei Posted June 12, 2014 Author Share Posted June 12, 2014 Misschien moet je via edit wat "enters" plaatsen tussen de ? edit... dat pakt ie dus niet... tussen de [ img ] [ img ] ?? Ikke ben niet zo erg bezig met internet (haha) ben liever in de tuin Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts