Ga naar inhoud
Image Image Image Image Image
Image

Beginner: dakraamproject. met foto's!


teler.Erik

Aanbevolen berichten

hallo allemaal,

 

mijn naam is Erik, en ik ben begin afgelopen week begonnen met het kweken van enkele kruiden en groenten.

omdat ik niet veel ruimte heb, gezien ik in een studentenkamer woon, doe ik dit vanuit mijn dakraam!

ik ben nu nog maar een paar dagen bezig maar ik merk dat ik het leuk begin te vinden,

ik heb nu staan:

 

2 x tomaat

2 x wortel

2 x citroenmelisse

komkommer

peterselie

basilicum

bieslook

 

de tomaat gaat heel snel, net als de wortel en de citroenmelisse gaat ook goed, de rest laat nog even op zich wachten maar ik denk dat die er in de loop van de week ook wel bij gaan komen,

ik ga eerst kijken hoe dit gaat, en ik denk dat ik de verzameling kruiden nog wel ga uitbreiden.

 

foto's 24-04-11

tomaat:

5k0j13.jpg

34i4i1z.jpg

2gwuxwg.jpg

1sgy82.jpg

f25409.jpg

66jdkz.jpg

wortel:

2jezcrc.jpg

citroenmelisse:

v7qhxg.jpg

Isn't here, just there.. without the t...

Link naar reactie
Delen op andere sites

@jasmin & Helly

 

haha, ik heb me er zeker wel in verdiept, en de tomaten blijven hier zoieso niet staan, hooguit 1 als een experiment,

net als de wortellen, die kunnen immers ook echt niet in zon klein bakje blijven staan!

Isn't here, just there.. without the t...

Link naar reactie
Delen op andere sites

kijk dat soort tips kan ik wat mee! beginner he

en als ik de grond die nu in het potje zit in stukken verdeel en die overzet naar een grotere pot? is dat een optie? ik neem aan dat ik deze wortels niet meteen als verloren hoef te beschouwen?! ze zijn nu nog vrij jong...

Isn't here, just there.. without the t...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik zou t proberen. Nu moet ik eerlijk bekennen ook een beginner te zijn, want ik ben dit jaar pas begonnen

Maar ik heb al veel gelezen en opgepikt op dit forum. En allemaal zeggen ze dat wortels t beste groeien als ze ter plekke worden gezaaid.

Ik heb zelf ook wortels gezaaid en ik kan je zeggen dat het mij lastig lijkt die te moeten uitplanten. Het zijn hele ielige blaadjes. Dat kan gauw kapot gaan bij het uitplanten.

Good things come in small packages

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...