Geplaatst: 16 juni 201411 j Auteur Fijne dag !! ( wat is een snoesje ? ) schatje-poepje-liefje-snoepje-snoesje enz......................... Overnachten nabij het Lauwersmeer.
Geplaatst: 17 juni 201411 j van harte gefeliciteerd..gister de eerste stap gezet, vrijdag de volgende mooie dag.Geniet ervan en heel veel geluk samen. ~ Waarom zou je kinderen wonderen gaan uitleggen terwijl je ze ook een tuin kunt laten aanleggen. ~
Geplaatst: 17 juni 201411 j Jane en Hubby heel veel geluk saampjes en nog vele mooie vruchtbare jaren Je zou maar een èèndags vlieg zijn en je dag niet hebben.....
Geplaatst: 19 juni 201411 j Jane wat leuk! Een hele fijne dag morgen, het wordt vast een stralende dag En van harte gefeliciteerd
Geplaatst: 19 juni 201411 j (Kijk, nu de titel is aangepast doe ik ook mee. ) Alvast gefeliciteerd en een hele mooie dag gewenst morgen!!
Geplaatst: 19 juni 201411 j Auteur Ja je kan overal een olifant van maken. Overnachten nabij het Lauwersmeer.
Geplaatst: 19 juni 201411 j Waarom staat er nu hubby?Verheug me zo op morgen, gaat een prachtige dag wordenWij bedanken jullie hartelijk voor alle felicitaties en lieve woorden.Wil met jullie nog de foto's delen, van de plant die we van de getuigen (kunnen we in de tuin een mooi plekje geven, iemand die weet wat het is?) hebben gekren en ik een roos van mijn liefste.
Geplaatst: 19 juni 201411 j Ik heb even voor je gekeken op "Buienradar" bij het weer voor Denekamphttp://www.buienradar.nl/weer/denekamp/nl/2757232#5daagse Het blijft waarschijnlijk droog en 's middags kans op een zonnetje. In ieder geval een hele fijne dag toegewenst morgen
Geplaatst: 20 juni 201411 j geniet van vandaag ! tís een heel bijzondere dag ~ Waarom zou je kinderen wonderen gaan uitleggen terwijl je ze ook een tuin kunt laten aanleggen. ~
Geplaatst: 20 juni 201411 j Jeeeeeeeeeh, gefeliciteerd!!!!!!!! volbreng deze missie met een groot succes... . Veel geluk samen!!
Geplaatst: 20 juni 201411 j Een fijne dag gewenst vandaag! Rien de plus simple, ni de plus beau, qu'un potager.( St. Ignatus 1491-1556 )
Geplaatst: 20 juni 201411 j Auteur En alle geluk van de wereld en doe ons maar na.We zijn dit jaar 42 jaar getrouwd Overnachten nabij het Lauwersmeer.
Geplaatst: 20 juni 201411 j Thea wat een boel mooie jaren, dan doen jullie het toch samen goed. Kan ik eens om raad vragen, jullie hebben zoveel ervaring.Het was zonnig weer, nu grijs en wind. Het zal toch wel mooi weer worden ajb, zucht.
Geplaatst: 20 juni 201411 j Auteur Heb het zonnetje naar je toe gezonden,hier volop zon.Wel windkracht 5/6. Het is net als een groenten tuin. ZAAIEN-oosten. GEVEN- krijgen. Overnachten nabij het Lauwersmeer.
Geplaatst: 20 juni 201411 j Dank dank en nog eens dank.Het was een prachtige dag, kerkdienst, feestlocatie, eten en gasten was precies zoals wij het ons gewenst hadden. Later zal ik een stukje bij mijn blog schrijven, nu ga ik even tegen mijn man aankruipen.
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.