Miquel-nature Posted April 25, 2011 Share Posted April 25, 2011 Hallo, ik heb 2 druivenplanten, hoe zien de bloemetjes eruit en wanneer groeien ze? Quote Kweker sinds 2010 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Berti Posted April 25, 2011 Share Posted April 25, 2011 nou in mijn druivenplant toen ik die nog had kwamen geen bloemen maar vormde meteen kleine trosjes waar de druiven dan aan begonnen te groeien....voor zover ik me herinner. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
veuvecouderc Posted April 25, 2011 Share Posted April 25, 2011 nou in mijn druivenplant toen ik die nog had kwamen geen bloemen maar vormde meteen kleine trosjes waar de druiven dan aan begonnen te groeien....voor zover ik me herinner. Zo doet onze druif het ook Berti. Quote VeuvecoudercDe weduwe in 2012 blog/veuvecouderc/ Link to comment Share on other sites More sharing options...
Miquel-nature Posted April 25, 2011 Author Share Posted April 25, 2011 Hey, die bloempjes beginnen te komin idd, bedankt! Quote Kweker sinds 2010 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Miquel-nature Posted April 25, 2011 Author Share Posted April 25, 2011 Wat is trouwens het smaak verschil tussen blauwe druif en gewone groene druiven? (pitloos) Quote Kweker sinds 2010 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Frank Houweling Posted April 25, 2011 Share Posted April 25, 2011 Wat is trouwens het smaak verschil tussen blauwe druif en gewone groene druiven? (pitloos)Gewone groene druiven? De blauwe waren er eerst hoor! Smaakverschil zit niet alleen in de kleur, ook in het ras. Quote Kijk ook eens op onze webwinkel: Fruitbomen.net, Facebook, Twitter, Instagram, Youtube Link to comment Share on other sites More sharing options...
hansm Posted April 25, 2011 Share Posted April 25, 2011 Als je een druif kiest kun je beter kiezen de zogenoemde ""tafel"" druiven, deze zijn zo lekker eetbaar zoeter,de "'wijn ""druiven kunnen soms erg wrang zijn om zo te eten en als je geen wijn wilt maken geen logische keuze.Groen pitloos wordt vaak als wijndruif gebruikt ivm smaak wijn, al zal je ongetwijveld groen pitloos ook in tafeldruif hebben. Quote Players only love you when they're playing. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Miquel-nature Posted April 25, 2011 Author Share Posted April 25, 2011 Pitloze witte druifRas: vitis vinifera himrod Blauwe druif Ras: vitis vinifera regent Ik hoop dat jullie hier iets aan hebben? Quote Kweker sinds 2010 Link to comment Share on other sites More sharing options...
hansm Posted April 25, 2011 Share Posted April 25, 2011 Je hebt er zelf wat aan als je de naam weet kun je bij google veel info. vinden, zijn beide bekende populaire druiven rassen waarvanje veel info. zelf kunt opzoeken. Quote Players only love you when they're playing. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts