Geplaatst: 25 september25 Sep 1 uur terug, jootje zei:WalnotenOhhh, zo zijn ze het lekkerst!!! Wat een hoeveelheid 😍.
Geplaatst: 25 september25 Sep Auteur Wij kregen bezoek van de groentewagen die kwam met bieten aardappels andijvie verschillende kleuren paprika paarse koolrabi gele courgette 💛en moesappels👏👏! Er zat ook maisblad bij daar kan ik misschien wat mee vlechten. Blij zij wij! We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎
Geplaatst: 28 september28 Sep Een desembroodje met bietenpoeder en nigella (toch?) en een lief kaartje er bij ook. Giga-gaas.nl facebook.com/Veldvarkens
Geplaatst: 28 september28 Sep Auteur Yup nigella en speltbloem en havervlokken. Wij kregen een krat stookhout! En wat lekkere rijpe kiwibessen en mooie tomaatjes. En een stengel aloë Vera. We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎
Geplaatst: 30 september30 Sep Eigenlijk vorige week al gekregen, maar toen had ik weinig tijd om online te komen. Ik had meegedaan met de tomaten smaak test van Ini's moestuin en was 1 van de 10 winnaars. Ik mocht 1 van de tomaten soorten uitkiezen en kreeg er nog San Marzano zaden bij. Vorige week kwamen de zaden aan vanuit Frankrijk. Helaas is de foto niet rechtop. Sorry dat jullie scheef moeten kijken. 🫣
Geplaatst: 30 september30 Sep 5 minuten geleden, jootje zei:candy sweet icicleWat een leukerd! En vroeg dus ook voor buiten. @Gitta en dank je wel voor het vermelden van ini’s moestuin. Ik kende dat niet. Zojuist even gekeken, wat een leuke dame.
Geplaatst: 30 september30 Sep Gekregen; weer een prachtige bos dahlia’s van mijn vader!😍Genieten…zooo blij mee!!🙏🏻😍🌱👩🍳🌱🐓🌱🎃🌱
Geplaatst: 1 oktober1 Okt Auteur Een hele zak met peppadews en biquinos van Jorieke. 🙏Die kleintjes..wat een werk om die te plukken!Dat wordt een inmaak de aankomende dagen, nu al zin in! We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎
Geplaatst: 1 oktober1 Okt Wij kregen een pot hele donkere geurige boekweithoning Giga-gaas.nl facebook.com/Veldvarkens
Geplaatst: 3 oktober3 Okt Op 30-9-2025 om 12:57, Dahli zei:Zojuist even gekeken, wat een leuke dame.Ja, dat vind ik ook. Ik kreeg de laatste 2 pompoenen mee van mijn moeder. Ze liggen nu nog even in het raam als decoratie. In november en december gaan we ze eten.
Geplaatst: 4 oktober4 Okt Wat ik vandaag heb gekregen is de allerleukste én lekkerste moespost ever, van @Mellie . Echt zo ontzettend verwend en blij mee 😍. Allereerst zit daar in het echt verrukkelijke pittige paprikapoeder van Mellies ouders, zó lekker van smaak. De heerlijke geur rook ik al door het pakketje heen. De kleur daarvan is ook onwerkelijk mooi (zie tweede foto). Dan nog als extra verrassing een selectie van verse pepers om te proeven en voor de zaden. Daarnaast een echt goddelijk potje met perzik-sherry-jam. Ik vermoed dat die vandaag al opgaat bij een borrelplankje. Dan, ook nog eens, homemade chilivlokken. Ook héél erg lekker. De potjes zaten ter bescherming in schattige groene sokjes. Aan alles was gedacht 😃. Tenslotte, en dat vind ik ook zó ontzettend leuk, een Lufo-spons. Ook homemade. Wat kun je blij worden van zulke enorm lieve en leuke moespost 😊.
Geplaatst: 4 oktober4 Okt @Dahli ❤️ heel veel plezier ermee! Het is je zo gegund en al helemaal na die lange reis…! Dat was nog even peentjes zweten. Enneuh, die luffa was dus langer dan een meter hè?! En mijn plant heeft nog niet een bloem gehad in de kas 🙄🙄🙄
Geplaatst: 4 oktober4 Okt Ik was vandaag jarig en heb leuke cadeaus gehad. 5 potjes met verschillende soorten honing, een pot met kruisbes pruimen jam Oregano en een boek over inmaken en bewaren. Verder nog een pot met bodycreme, borduurgaren en een grote doos met lego (het Harry Potter kasteel). De laatst genoemde cadeaus niet op de foto gezet, omdat het niet moestuin gerelateerd is. Erg blij met alle cadeaus. 4 oktober4 Okt aangepast door Gitta Schrijffout verbeterd
Geplaatst: 4 oktober4 Okt Gefeliciteerd @Gitta ! Ze weten je hobbies duidelijk 😘 * er komt altijd weer een nieuwe lente *
Geplaatst: 4 oktober4 Okt Ik kreeg vandaag op de Veltdag (pootgoed, plantjes, en plantenboeken) spontaan van de dame op de 2ehandskraam het enige niet-moestuinboek cadeau. Gewoon omdat ik haar vroeg waarom dat er tussen lag en we een ontzettend leuk gesprek kregen over de auteur van dat betreffende boek. Zo lief. En ik kreeg van manlief een prachtig boek over kruiden, ter plekke aangeschaft. Veel poot-en plantgoed hebben we verder niet meegenomen, alleen wat pittige knoflook om te poten. Ik heb wel mijn hart verloren aan een prach-ti-ge sierallium, super dure knollen, daarvoor moet eerst de vooruin netter opgeruimd zijn voordat ik dat van mijzelf mag. Misschien volgend jaar. * er komt altijd weer een nieuwe lente *
Geplaatst: 4 oktober4 Okt Gefeliciteerd @Gitta ! Wat een leuke cadeau’s! Heerlijk voor de herfst en winter ook. Uit alles spreekt creativiteit 😃. Laat je weten/zien als je wat maakt uit het inmaakboek?
Geplaatst: 4 oktober4 Okt Leuk Gitta! Ik had je al gefeliciteerd, maar wat een leuke cadeaus. Volgend jaar horen wij wel wat je allemaal hebt ingemaakt. Ik ben benieuwd!
Geplaatst: 4 oktober4 Okt Bedankt voor de felicitaties @Tanja65 , @Dahli en @Petrasmoestuin . Ik zal zeker in het inmaak topic laten weten wat ik allemaal heb ingemaakt.
Geplaatst: 5 oktober5 Okt @Gitta van harte en lekker (na)genieten van je mooie toepasselijke cadeaus!
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.